Skrzynie i jaskinie | Plaża i ocean | The Sims 3 Rajska wyspa poradnik The Sims 3: Rajska wyspa
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Skrzynie i jaskinie
Tak jak to było wspomniane w rozdziale dotyczącym nurkowania, pod wodą znajdziesz skrzynie ze skarbami oraz jaskinie. W przypadku skrzyń, aby móc je otworzyć, niezbędny jest określony poziom umiejętności nurkowania. W jaskiniach za to Sima potrafi zaatakować monstrum (zauważ, że przy wejściu do nich często widać jego odnóża), które najchętniej napada wieczorem i nocą. Efektem jego ataku jest utrzymujący się przez 5 godzin negatywny nastrójnik.
Poniżej tabelka lokacji podwodnych wraz z występującymi w nich skrzyniami i jaskiniami.
Lokacje podwodne
Nazwa lokacji | Liczba jaskiń | Liczba skrzyń |
Skalista Rafa | 2 | 0 |
Skrzynia Davy'ego Jonesa | 1 | 2 (nr 1 i nr 2) |
Syrenia Grota | 2 | 2 (nr 3 i nr 4) |
Perłowa Głębina | 1 | 2 (nr 5 i nr 6) |
Pierwsza jaskinia w Skalistej Rafie znajduje się w pobliżu jednej z żółtych formacji koralowych, a druga po drugiej stronie skał. Z obydwu tych jaskiń można przedostać się do Skrzyni Davy'ego Jonesa (o ile jesteś już na 4 poziomie nurkowania).
Tam mieści się kolejna jaskinia - jest otoczona skałami i usytuowana na końcu podwodnej doliny.
Wypływając z owej doliny, trafisz na skrzynię nr 1.
Natomiast skrzynia nr 2 znajduje się na zboczu przy skałach.
W Syreniej Grocie pierwsza jaskinia usytuowana jest na lewo od schodów, czyli na prawo od miejsca, w którym się zanurzasz, a tuż przed nią leży skrzynia nr 3.
Płynąc w lewo od pierwszej jaskini, trafisz na drugą jaskinię w tej grocie i skrzynię nr 4, otoczone niebieskimi muszlami. Badając którąś z jaskiń w Syreniej Grocie, możesz natknąć się na wyjście prowadzące do drugiej.
W Perłowej Głębinie z punktu, gdzie się zanurzasz, popłyń tak, żeby schody zostawić po lewej. Kierując się w prawo, dotrzesz do jaskini, umiejscowionej nieopodal formacji skalnej. Z jaskini tej trafisz do ukrytej wyspy Siedziba Nurkowa, o ile osiągnąłeś już 10 poziom nurkowania.
Płynąc w prawo od wspomnianej jaskini, skalistym wąwozem dotrzesz do wielkiej kamiennej głowy, za którą znajdziesz skrzynię nr 5.
Po jej otwarciu odwróć się i popłyń prosto, w kotlince (na lewo od drugich schodów), obok fragmentu zrujnowanego i zwalonego muru leży skrzynia nr 6.
Miejsca występowania i zawartość skrzyń
Skrzynia | Zawartość | Poziom nurkowania |
Skrzynia nr 1 - lokacja Skrzynia Davy'ego Jonesa | 1000 simoleonów, 3x srebro, rubin lub opal o dużym szlifie oraz szmaragd i fragment mapy | 4 |
Skrzynia nr 2 - lokacja Skrzynia Davy'ego Jonesa | 1500 simoleonów, wielki ingot: 3x złoto i dwie konchy | 6 |
Skrzynia nr 3 - Syrenia Grota | 2000 simoleonów i 5 diamentów | 7 |
Skrzynia nr 4 - Syrenia Grota | 2500 simoleonów, tanzanit i wielki ingot: 3x pallad oraz fragment mapy | 8 |
Skrzynia nr 5 - Perłowa Głębina | 3000 simoleonów, 3x złoto, prastara skamieniałość ryby oraz klejnot przewspaniały szlif markiza | 9 |
Skrzynia nr 6 - Perłowa Głębina | 5000 simoleonów, Gnom Pan Mariner, żółty szafir, rubin, szmaragd, klejnot tęczowy szlif kryształowej kuli i wielki ingot: pluton | 10 |