Eliksiry (i logika) | Inne dodatki w The Sims 3 Pokolenia poradnik The Sims 3: Pokolenia
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Eliksiry (i logika)
Odkrywanie eliksirów
159
| 160
|
W grze pojawiły się nowe elementy - eliksiry. Aby je odkryć musisz zakupić chemiczny stół laboratoryjny "kataliza" [159]. Następnie kliknij na nim, wybierz "odkryj eliksir", a Sim zaczyna swoją pracę [160]. Warto zaznaczyć, że praca przy eliksirach to nauka logiki. W związku z nowym zajęciem do wyzwań w logice dołączyło jeszcze jedno, piąte, wyzwanie: Mistrz Chemii. Aby je zdobyć należy odkryć wszystkie 10 eliksirów. Pamiętaj, że każdy z dziesięciu eliksirów posiada swój poziom. Aby odkryć eliksiry o wyższym poziomie musisz rozwinąć umiejętności logiczne. Co ciekawe eliksir będący w ekwipunku możesz zamienić w zwykłą szklankę z napojem - kliknij na wybranym eliksirze i wybierz "wmieszaj do napoju". Taką szklankę możesz postawić gdzieś na widoku tak, by napił się z niej jeden z odwiedzających cię Simów.
Lista eliksirów
Poziom eliksiru: | Nazwa eliksiru: |
1 | Poprawa Nastroju |
2 | Sok Śmierdzący |
3 | Płynny Koszmar |
4 | Radykalna Reperacja |
5 | Pełny Pęcherz |
6 | Eliksir Usypiający |
7 | Eliksir Duchów |
8 | Metamorfium wymyślonego przyjaciela |
9 | Znikający Ninja |
10 | Eliksir Odmłodzenia |
Działanie eliksirów
161
| 162
|
1. Poprawa Nastroju
Po wypiciu go na 3 godziny pojawia się pozytywny nastrójnik dający +10 do nastroju [161].
2. Sok Śmierdzący
Sim, który go wypije natychmiast cuchnie [162] i musi skorzystać z wanny/prysznica. Warto ten eliksir wykorzystać dla nieproszonych gości.
163
| 164
|
3. Płynny Koszmar
Na 8 godzin Sim otrzymuje negatywny nastrójnik odejmujący 35 punktów nastroju [163].
4. Radykalna Reperacja
Sim, który wypije ten eliksir na 1 godzinę otrzymuję nastrójnik "natychmiastowe majsterkowanie" [164].
165
| 166
|
Dzięki niemu w mgnieniu oka naprawi wszelkie uszkodzone sprzęty [165]. Bardzo przydatny eliksir, gdy żaden z Simów-domowników nie ma rozwiniętej umiejętności majsterkowanie.
5. Pełny Pęcherz
Sprawia, że Sim natychmiast [166] musi skorzystać z wc. Jeśli szybko nie zareaguje (nie uda się natychmiast do toalety) może zmoczyć się na podłogę.
167
| 168
|
6. Eliksir Usypiający
Po wypiciu go Sim otrzymuje neutralny nastrójnik [167]. Gdy się położy spać [168] w mgnieniu oka wysypia się (pasek energii zapełnia się do pełna w ok. 2 godziny). Bardzo przypadtny eliksir gdy zabraknie ci czasu na sen, a niedługo będzie trzeba udać się do pracy bądź szkoły.
169
| 170
|
7. Eliksir Duchów
Ten eliksir Sim nie wypija, a wyrzuca pod siebie [169]. Na trzy godziny otrzymuje on nastrójnik "tymczasowo nieumarły". Przez ten czas staje się duchem [170] włączając w to wszystkie tego zalety jak przenikanie przez ścianę. Po tym czasie Sim powraca do swojej całkowicie żywej postaci.
171
| 172
|
8. Metamorfium wymyślonego przyjaciela
Przemienia wymyślonego przyjaciela [171] w żywego Sima [172]. Aby tego dokonać musisz być z nim bardzo dobrze zaprzyjaźniony.
173
| 174
|
9. Znikający Ninja
Kolejny eliksir, którego Sim nie wypija, a rzuca pod siebie. Dzięki niemu w mgnieniu oka przenosi się [173] (teleportuje się) z dowolnego miejsca prosto do domu [174].
175
| 176
|
10. Eliksir Odmłodzenia
Gdy Sim będący w wieku młodego dorosłego, dorosłego, bądź emeryta wypije ten eliksir [175] natychmiast odmłodzi się i powróci do początkowego etapu młodego dorosłego [176].