Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sacred Rings - poradnik do gry

The Sacred Rings - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Manula Valley (5) | Rozdział II | The Sacred Rings poradnik The Sacred Rings

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

Deszczowa Kraina cz.1

1 - Manula Valley (5) | Rozdział II | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry
Podążaj ścieżką, aż dojdziesz do mostu - Manula Valley (5) | Rozdział II | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry

Podążaj ścieżką, aż dojdziesz do mostu. Przyjrzyj się panelowi - posiada cztery przyciski. Po naciśnięciu każdego z nich, w przejściu pojawia się kolejno ogień, lód, wiatr lub elektryczność. Wybierz lód (#1).

2 - Manula Valley (5) | Rozdział II | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry
Podejdź i użyj metalowego pręta by skruszyć lód i tym samym zrobić sobie przejście przez most - Manula Valley (5) | Rozdział II | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry

Podejdź i użyj metalowego pręta by skruszyć lód i tym samym zrobić sobie przejście przez most. Idź cały czas prosto. Dojdziesz do domu.

3 - Manula Valley (5) | Rozdział II | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry
Przejdź przez drzwi 3 razy - Manula Valley (5) | Rozdział II | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry

Przejdź przez drzwi 3 razy. Dopiero za czwartym zostaniesz wpuszczony do środka pomieszczenia. Udaj się do pokoju po lewej. Porozmawiaj z czarodziejką 3 razy. Reina pomoże Ci udobruchać Firda, jednak musisz jej dostarczyć prochy jego syna oraz książkę alchemiczną Himusa (wskazówką do jej zdobycia ma być motyl na łące).

4 - Manula Valley (5) | Rozdział II | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry
Zabierz z półki z po lewej fosfor (#1), przeglądnij książkę (#2) i wyjdź na zewnątrz - Manula Valley (5) | Rozdział II | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry

Zabierz z półki z po lewej fosfor (#1), przeglądnij książkę (#2) i wyjdź na zewnątrz. Wracaj w stronę kolejki, lecz tuż przed kamiennym mostem, skręć w lewo.

5 - Manula Valley (5) | Rozdział II | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry
Na trawie siedzi motyl (#1) - Manula Valley (5) | Rozdział II | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry

Na trawie siedzi motyl (#1). Kliknij na niego, a zacznie latać. Zauważ, jak jego kolory się zmieniają. Zapamiętaj kolejność (nie licząc białego) - żółty, zielony, niebieski, różowy, zielony, czerwony. Udaj się teraz do Lodowej Krainy.

Lodowa Kraina cz.2

6 - Manula Valley (5) | Rozdział II | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry
Podwędź Himusowi jego księgę (#1) z biurka (to jeszcze nie ta o którą Reina prosiła) i wyjdź schodami po prawej (#2) do pokoju na piętrze - Manula Valley (5) | Rozdział II | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry

Podwędź Himusowi jego księgę (#1) z biurka (to jeszcze nie ta o którą Reina prosiła) i wyjdź schodami po prawej (#2) do pokoju na piętrze.

7 - Manula Valley (5) | Rozdział II | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry
Podnieś różdżkę (#1) - Manula Valley (5) | Rozdział II | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry

Podnieś różdżkę (#1). Zaczną latać w kółko trzy świetliki zmieniające kolor. Musisz kliknąć na któregoś, gdy przyodzieje odpowiedni kolor. Na dole po lewej znajduje się sześć kropek (#2). Gdy uda Ci się trafić w "główkę" świetlika, usłyszysz charakterystyczny dźwięk, a jedna z kropek zaświeci się na kolor jaki aktualnie posiadał. Pamiętasz motyla na łące? Podpowiedział kolejność oraz potrzebne kolory - żółty, zielony, niebieski, różowy, zielony, czerwony.

8 - Manula Valley (5) | Rozdział II | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry
Jeśli wszystko dobrze zrobiłeś, na środku pokoju wysunie się panel - Manula Valley (5) | Rozdział II | The Sacred Rings - The Sacred Rings - poradnik do gry

Jeśli wszystko dobrze zrobiłeś, na środku pokoju wysunie się panel. Po otwarciu weź z niego księgę alchemiczną (tak, tym razem to ta o którą prosiła Reina) oraz notatki. Na ich miejsce połóż księgę podwędzoną z biurka Himusa i wróć do kolejki. Jedź do Deszczowej Krainy.