The Quarry: Rozdział 1 - solucja, opis przejścia The Quarry poradnik, solucja
Ta strona poradnika do The Quarry zawiera opis przejścia 1 rozdziału. Dowiecie się jak wykonać zadania z tej części i zdobyć osiągnięcie Rozdział 1 (Chapter 1).
Ostatnia aktualizacja: 27 czerwca 2022
Na tej stronie poradnika do gry The Quarry znajdziecie opis przejścia 1 rozdziału. Dowiecie się co musicie zrobić, aby ukończyć tę część gry i zdobyć osiągnięcie Rozdział 1 (Chapter 1).
Jacob
W rozdziale 1 rozpoczniecie swoją przygodę od gry Jacobem. Waszym zadaniem będzie przyniesienie bagaży do samochodu.
Idąc po bagaże możecie znaleźć kilka ciekawych rzecz, np. wskazówki: Informacja dla myśliwych (Hunting Notice), Obozowa tablica (Camp Plaque) czy bransoletkę Emmy.
Podnosząc papierek po chipsach narazicie się na widok dużego pająka - odradzamy jeśli ktoś cierpi na arachnofobię.
Do budynku obozowego musicie wejść oknem po lewej stronie tarasu. Wasi towarzysze nie wpuszczą Jacoba głównymi drzwiami.
Wewnątrz musicie przejść przez bibliotekę, jadalnię i kuchnię. Po drodze możecie znaleźć kartę tarota Umiarkowanie (Temperance).
Bagaże leżą na schodach. Po wzięciu ich udacie się bezpośrednio do Kaitlyn. Jeśli chcecie jeszcze eksplorować teren, nie podnoście ich. Nie ma w tym miejscu żadnego ogranicznika czasu.
Po powrocie do Kaitlyn musicie zepsuć auto. Tego momentu nie da się ominąć. Nie można po prostu zrezygnować i odjechać.
- Jeśli wybierzecie zniszczenie linki od silnika, auto stanie w ogniu przy próbie odpalenie, ale nikomu nie stanie się krzywda.
- Jeśli zabierzecie część, auto nie zapali się, ale Jacob na przestrzeni fabuły może mieć większe problemy z przetrwaniem.
Abigail
Po sekwencji z Jacobem przeniesiecie się do domków letniskowych przeznaczonych dla dzieci. Przed nimi siedzi Abigail, którą przyjdzie Wam sterować.
Po pojawieniu się Emmy musicie zdecydować co robicie z bagażami. Zostawiacie je czy niszczycie drzwi. Opcja z wyważeniem drzwi ułatwi Wam ucieczkę i chowanie się w późniejszych etapach gry.
Gdy wejdziecie do środka znaleźć możecie kilka istotnych elementów: wskazówkę Skrawek gazety (Newspaper Headline Scrap) i gadającą maskotkę Izzy (ta może Wam się przydać w ostatnim rozdziale gry, warto ją wziąć).
Gdy wyjdziecie z domku musicie udać się do Emmy. Po drodze znajdziecie wskazówki: Nagranie piosenki obozowej (Camp Song Recording), Drogowskaz informacyjny (Information Singpost) i dowód Pusta fiolka (Empty Vial).
Jeśli macie pewność, że zwiedziliście/zebraliście już wszystko udajcie się na niewielki mostek. Za nim czeka Emma, która kilkukrotnie spyta Was czy chcecie już jechać. Jeśli tak, zabierze Was do innych.
W trakcie jazdy czeka Was rozmowa z przyjaciółką. Poruszony w niej zostanie temat Nicka, ważny dla późniejszej fabuły.
Dylan
Jako Dylan pojawicie się przed głównym budynkiem obozowym. W pierwszej chwili będziecie mieć chwilę na rozmowę ze znajomymi. Po chwili pojawi się Chris, który przerwie rozmowę. To od razu przeniesie Was na Ryana.
Ryan
Ryan pójdzie z Chrisem do jego biura. Po chwili jednak rozmowę przerwie im telefon. Macie dwie opcje: podsłuchiwać bądź na spokojnie słuchać podcastu. Ta decyzja nie wpłynie na fabułę, a jedynie na relację bohaterów. Podsłuchiwanie sprawi, że Chris będzie zawiedziony zachowaniem Ryana.
Po wyjściu na zewnątrz spróbują odpalić samochód. Jeśli zabraliście część, auto po prostu nie odpali. Jeśli wybraliście wężyk, samochód stanie w ogniu.
Chris odjedzie prosząc Was o to, abyście nie wychodzili z domu po zmroku i siedzieli spokojnie w środku.
Reszta grupy wpadnie na pomysł zrobienia ostatniej imprezy. Nie możecie na nich wpłynąć. Jeśli będziecie mówić, aby odpuścili, uznają, że Ryan jest nudny, ale impreza i tak dojdzie do skutku.