Outlast Trials: Sierociniec Oczyść sieroty Outlast Trials poradnik, solucja
Próbą rozgrywającą się w Sierocińcu w Outlast Trials jest Oczyść sieroty. Z tej strony poradnika dowiecie się jak ją ukończyć.
Ostatnia aktualizacja: 30 maja 2023
Na tej stronie Outlast Trials znajdziecie omówienie toczącej się w Sierocińcu próby Oczyść sieroty. Nie zabrakło tutaj również porad dotyczących przejścia testu na wyższych poziomach trudności.
UWAGA
Niektóre elementy potrzebne do ukończenia zadania są rozłożone losowo. Dlatego też ich dokładna lokalizacja nie jest podana poniżej.
- Etap 1: Wejdźcie do sierocińca
- Etap 2: Dotrzyjcie do pomieszczenia radiowego
- Etap 3: Włączcie pozostałe nadajniki
- Etap 4: Wezwijcie dzieci na lekcje
- Etap 5: Zmieńcie szpule filmowe
- Etap 6: Kaplica
- Jak przetrwać na wyższym poziomie trudności?
Etap 1: Wejdźcie do sierocińca
Prosta sekwencja startowa. Jedyne co musicie zrobić na tym etapie to wejść do budynku. Wtedy otrzymacie bardziej konkretne zadanie.
Etap 2: Dotrzyjcie do pomieszczenia radiowego
Waszym pierwszym konkretnym celem będzie dotarcie do pomieszczenia radiowego. Znajduje się ono na piętrze budynku. Możecie więc od razu udać się schodami na górę. Pokój ten znajduje się na wprost, więc trudno będzie go przeoczyć.
Gdy już będziecie w środku musicie rozpocząć transmisję religijnego programu radiowego. W tym celu musicie dopasować amplitudę, fazę i częstotliwość sygnału. Służą do tego pokrętła znajdujące się pod ekranem.
Etap 3: Włączcie pozostałe nadajniki
Gdy tylko naprawicie nadajnik w pokoju radiowym, będziecie musieli naprawić jeszcze kilka z nich. Gra poinformuje Was w jakich pomieszczeniach się one znajdują - wystarczy spojrzeć na mapę znajdującą się w pomieszczeniu.
Musicie więc udać się do tych pokoi i powtórzyć czynność, która wykonywaliście chwilę wcześniej.
Etap 4: Wezwijcie dzieci na lekcje
Gdy tylko naprawicie nadajniki, możecie wrócić do lobby. Otworzy się tam niewielkie pomieszczenie, w którym znajduje się przycisk pozwalający wezwań dzieci na lekcje. Jak go wciśniecie to otrzymacie dostęp do nowego fragmentu mapy - klas.
Etap 5: Zmieńcie szpule filmowe
W tej sekwencji, musicie zlokalizować klasy, w których znajdują się projektory. To właśnie tam trzeba zanieść taśmy znajdujące się w magazynie. Największym problemem jest tutaj fakt, że szpul nie można przenieść przez drzwi. Zamiast tego, trzeba je transportować do pokojów za pośrednictwem specjalnego podajnika. Należy więc zlokalizować również ich położenie.
Etap 6: Kaplica
Po wymienieniu taśmy w projektorach, możecie wrócić do lobby i zwołać dzieci na modlitwę. Gdy tylko to zrobicie, to otworzy się przejście do kaplicy. Udajcie się tam, a następnie wyłączcie szafę grającą. Wówczas otworzy się przed Wam ostatnia sekwencja próby. Macie tutaj dwa cele:
- znalezienie dwóch kluczy. Sprawdźcie telewizory, by odczytać wskazówki, a następnie odszukajcie ciała z tymi samymi symbolami.
- naprawa generatora, którą wykonujecie w identyczny sposób jak to miało miejsce na Posterunku Policji.
Gdy wykonacie obie te czynności możecie wrócić do głównej części kaplicy. Tam czeka Was sekwencja obcinania NPC-owi nóg przy pomocy ręcznej piły. Na sam koniec musicie wcisnąć przycisk znajdujący się w pomieszczeniu. Potem będziecie mogli opuścić próbę.
Jak przetrwać na wyższym poziomie trudności?
Podobnie jak miało to miejsce w przypadku poprzednich prób, na wyższych poziomach trudności będziecie musieli się wykazać. Natraficie bowiem na większą liczbę przeciwników przy jednoczesnym posiadaniu ograniczonych zapasów.
- Mapa jest dość jasna, więc baterie nie powinny być aż tak dużym problemem. Mimo to miej w zapasie chociaż jedną. Najłatwiej będzie Wam je zdobyć z rozbrojonych pułapek.
- Ze względu na dużą liczbę jasnych pomieszczeń, pościgi będą zajmować Wam więcej czasu. Trudniej będzie bowiem zniknąć z zasięgu wzroku. Zawsze kierujcie się do ciemnych pomieszczeń lub szukajcie kryjówek.
- Oczywiście tutaj również znajdziecie sekretny pokój z zapasami. Na ten mapie znajdować się on może w nieopodal klasy oznaczonej numerem 4 lub na dziedzińcu na lewo od krzyża w kaplicy. Musicie więc wcisnąć dwa niebieskie przyciski.