Etap trzeci - Magic Forest | Opis przejścia The Legend of Crystal Valley poradnik The Legend of Crystal Valley
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Etap trzeci - Magic Forest
Idź ścieżką w lewo. Spotkasz tu olbrzyma imieniem Burek . Porozmawiaj z nim - dowiesz się wielu istotnych rzeczy. Następnie daj mu rybę i wracaj na ścieżkę. Idź w prawo - niestety, droga jest zawalona.
Teaz powrót do chatki rybaków. Weź z beczki kolejną rybę i użyj na niej proszku usypiającego . Tak zaprawioną potrawkę daj Burkowi , który zaraz po spożyciu jej zaśnie. Zabierz z woreczka na jego szyi eliksir . Wypij go (kliknij na nim dwakroć w inwentarzu) i wróć na ścieżkę - zobaczysz, że jest możliwość wejścia na nową drogę. Oczywiście skieruj się tam i porozmawiaj z Lepinyą.
Otrzymasz szkic z narysowanymi roślinami do zerwania. Wróć na ostatnie skrzyżowanie i zerwij niebieską roślinę. Potem idź na ścieżką po prawej i zerwij rdzawą roślinę, która rośnie koło głazu. Wróć do wiedźmy, przejdź obok niej dróżką w prawo i idź do wejścia krypty. Tu użyj rękawic na cierniach . Podejdź bliżej wejścia i zerwij ostatnią z roślin - znajduje się po lewej. Wróć z roślinkami do wiedźmy i porozmawiaj z nią. Otrzymasz medalion . Zajrzyj także do kotła - spróbuj go użyć. Zobaczysz cztery zielone kulki - zapamiętaj ich położenie!
Idź z powrotem do krypty i wejdź do środka. Obejrzyj czaszkę , potem zaś kliknij na martwego strażnika - zabierzesz metalowy palec . Użyj go na czaszce - otworzy się przejście. Wejdź do środka i skieruj się do magicznego lustra w głębi krypty. Spróbuj go użyć - jako odpowiedź wybierz trzecią opcję "komisakomako". Potem weź księgę zaklęć .
Wróć do Lepiny i porozmawiaj z nią. Stracisz właśnie zdobytą księgę, lecz za to nauczysz się pierwszego czaru - Shrink. Zaraz go użyjesz - wróć tylko do krypty, lecz nie idź do lustra, a skieruj się w lewo.
Staniesz przed maleńkim przejściem. Wejdź do menu czarów i wybierz zaklęcie. Pomniejszysz się i już możesz przejść. W kolejnej komnacie rzuć czar ponownie - wrócisz do właściwych wymiarów. Przyjrzyj się sarkofagowi, zobaczysz kilka kul.
Musisz przesunąć kule tak, by wyglądały jak w kotle wiedźmy. Masz cztery tory, na każdym możesz przesuwać kulę w prawo lub w lewo - musisz najechać kursorem na prawą lub lewą stroną toru. Nie podaję dokładnie, jak zrobić to ruch po ruchu, bowiem ustawienia kul mogą być losowe. Powyższe obrazki pokazują jak wyglądały bąble w kotle wiedźmy oraz jak zostały ustawione kule. Gdy odniesiesz sukces, włączy się animacja.
Teraz czekają Cię rozmowy z będącymi tu postaciami. Zacznij od Melvisa , który siedzi po lewej. Masz tu łącznie 10 opcji dialogowych - wykorzystaj wszystkie. Potem daj mu medalion , który posiadasz, a w zamian dostaniesz inny. Następnie idź na prawo, do jaszczurki-malarza. Tu podnieś leżącą koło kolumny śrubkę , przyjrzyj się malunkowi i pogadaj z malarzem.
Kolejnym rozmówcą będzie olbrzym. Zauważ, że na drodze do niego leży druga śrubka . Porozmawiaj z olbrzymem, a po zakończeniu konwersacji daj mu obie znalezione śruby. Zyskasz SAT 1123 .
Następnie podejdź do strażnika portalu i pokaż mu medalion . Potem obejrzyj animację.