Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[22] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska poradnik Tajne Akta: Tunguska

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

[201] - [22] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska - Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

[201]

[202] - [22] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska - Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

[202]

Czarny dym zaczął wydobywać się z komina, a pracownik zabrał się do pracy [#201] . Wróć do zakładu i wejdź do pokoju, w którym siedział pacjent. Spróbuj podnieś karty z podłogi. Zabierz misia. Następnie połóż portret Sabriny na kopiarce i zrób kilka odbitek [#202] .

[203] - [22] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska - Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

[203]

[204] - [22] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska - Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

[204]

Wręcz skopiowane obrazki pielęgniarce, a ta w podzięce otworzy Ci przejście do cel [#203] . Nie zwlekając, przejdź przez przejście. Zauważ kamienną głowę, zwróć uwagę na troje drzwi po lewej stronie, po czym wejdź do celi po prawej stronie[#204] .

[205] - [22] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska - Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

[205]

[206] - [22] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska - Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

[206]

Przyjrzyj się zadrapaniom, kafelkom, plamom krwi na podłodze, kamerze nadzoru i wyjmij spod materaca artykuł [#205] . Następnie udaj się do pielęgniarki i poinformuj ją o tym, że cela Pereza jest pusta. Przy okazji zapytaj o nagrania z kamery nadzoru [#206] .

[207] - [22] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska - Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

[207]

[208] - [22] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska - Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

[208]

Skieruj się na tyły zakładu - zobaczysz Ramona wyrzucającego coś do pojemnika. Użyj widelca na portrecie Sabriny i przybij go do framugi. Gdy Ramon otworzy kolejny raz drzwi, te nie zatrzasną się automatycznie, gdyż zatrzymają się na obrazie [#207] . W takim razie otwórz drzwi i wejdź do kolejnego pomieszczenia [#208] . Tutaj, zwróć uwagę na sejf oraz magnetowid. Przyjrzyj się uważnie obrazkowi, wiszącemu na jednej ze ścian - gdyby nie pirat, to byłaby z tego niezła Piramida Zwierząt :-D. Pomyślmy... Jednonogi pirat, na nim kot, na kocie papuga, a na samym szczycie pająk. I wszystko jasne! Szyfr do sejfu to kombinacja liczb odnoszących się do ilości nóg, przedstawionych na obrazku postaci. W takim razie podejdź do sejfu i wprowadź następujące liczby: 1, 4, 2, 8. Z sejfu wyjmiesz kasetę wideo. Oczywiście, włóż ją do magnetowidu.

[209] - [22] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska - Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

[209]

[210] - [22] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska - Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

[210]

Obejrzysz nagranie [#209] , po czym do pokoju wejdzie Ramon. Po chwili rozmowy mężczyzna wskaże Ci miejsce, w którym ukrywa się Perez [#210] .

[211] - [22] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska - Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

[211]

[212] - [22] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska - Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

[212]

Obejrzyj jaskinię, następnie spróbuj porozmawiać z Perezem. Niestety, mężczyzna jest zbyt wycieńczony i przestraszony [#211] . Wróć na tyły zakładu i odczep z framugi portret Sabriny [#212] .

[213] - [22] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska - Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

[213]

[214] - [22] KUBA, ZAKŁAD PSYCHIATRYCZNY | Tajne Akta Tunguska - Tajne Akta: Tunguska - poradnik do gry

[214]

Skieruj się ponownie na plażę i podaj Perezowi portret oraz węgle [#213] . Po chwili mężczyzna narysuje tajemniczy symbol [#214] .