Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

System Shock 2 - poradnik do gry

System Shock 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Statystyki i Skille | System Shock 2 poradnik System Shock 2

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

STATISTICS

Statystyki opisują podstawowe parametry naszej postaci.

STRENGTH (STR) : Wpływa na : pojemność inventory, ilość damage zadawanego w walce hand-to-hand. Wszystkie zbroje i niektóre bronie mają wymagania co do minimalnego STR.

ENDURANCE (END) : Wpływa na maksymalną ilość hit points oraz na odporność na promieniowanie i toxyny.

PSIONICS (PSI) : Wpływa na skille związane z PSI czyli na ich długość trwania, zasięg i ilość zadawanego damage

AGILITY (AGI) : Wpływa na prędkość poruszania się i reakcji, na ilość damage zadawanego przez upadek z wysokości i na obrażenia związane z odrzutem broni

CYBERNETIC AFFINITY (CYB) : Podwyższa szansę sukcesu podczas używania skillów Hack, Repair i Modify

TECHNICAL SKILLS

Technical opisują nasze zdolności w dziedzinach technicznych, mogą być modyfikowane za pomocą odpowiedniego oprogramowania (jakkolwiek oprogramowanie to nie wpływa na minimalne wymagania co do skillu)

HACK : Wpływa na zdolność do włamywania się i przejmowania kontroli nad różnorodnymi systemami komputerowymi

REPAIR : Wpływa na szansę naprawienia zepsutej broni lub systemu komputerowego

MODIFY : Wpływa na szansę zmodyfikowania broni do jej ulepszonej wersji

MAINTAIN : Wpływa na ilość napraw stanu broni. Wymaga odpowiedniego sprzętu

RESEARCH : Wpływa na wydajność badań nad elementami obcych co czasami pozwala na zdobywanie ciekawych informacji. Również niektóre przedmioty nie mogą być używane bez uprzedniego zbadania

COMBAT SKILLS

Opisują naszą zdolność do posługiwania się broniami. Niektóre bronie mają wymagania co do minimalnego skillu potrzebnego aby się nimi posługiwać.

STANDARD : Skill podwyższa ilość zadawanego damage przy posługiwaniu się Standard Weapons.

ENERGY : Skill podwyższa ilość zadawanego damage przy posługiwaniu się Energy Weapons.

HEAVY : Skill podwyższa ilość zadawanego damage przy posługiwaniu się Heavy Weapons.

EXOTIC : Skill podwyższa ilość zadawanego damage przy posługiwaniu się Exotic Weapons.

PSIONICS SKILLS

NAZWA

EFEKT

CZAS TRWANIA

FIRST TIER

Wszystkie zużywają 1 PSI point na użycie. Dodaje 2 punkty PSI do maksymalnej ilości. Wymagane First Tier Neural Capacity

Neuro-reflex Dampening

Eliminuje odrzuty broni

1 min + 20s na PSI

Psychogenic Agility

AGI +2

2 min + 1min na PSI

Projected Cryokinesis

Strzela energią odbierająca ciepło. Ilość damage zależy od PSI

-

Psycho-reflective Screen

Chroni przed 15% wszyskich damage

20s +30s na PSI

Kinetic Redirection

Pozwala przenosić przedmioty silą woli do postaci

1s na PSI

Psychogenic Cyber Affinity

CYB +2

2 min + 1min na PSI

Remote Electron Tempering

Powoduje szybsze wyłączanie się aktywnych alarmów

Czas Redukcji = 5s + 5s na PSI

SECOND TIER

Wszystkie zużywają 2 PSI point na użycie. Dodaje 4 punkty PSI do maksymalnej ilości. Wymagane Second Tier Neural Capacity

Adrenaline Overproduction

Podwyższa ilość zadawanego damage w walce hand-to-hand o PSI

10s na PSI

Cerebro-regenerated Stimulation

Regeneruje utracone hit points

Ilość : 2 HP na PSI

Recursive Psonic Amplification

PSI +2, Podczas aktywacji punkty psi są zużywane podwójnie

10s + 10s na PSI

Anti-entropic Field

Podczas gdy aktywne broń nie może się zaciąć i nie pogarsza się jej kondycja

10s + 20s na PSI

Neural Decontamination

Chroni przed 80% damage spowodowanego radiacją.

10s + 5s na PSI

Psychogenic Strength

STR +2

2 min +1 min na PSI

Localized Pyrokinesis

Zadaje damage wszystkim przeciwnikom w promieniu = 5 feet + 1 feet na PSI

15s +8s na PSI

THIRD TIER

Wszystkie zużywają 3 PSI point na użycie. Dodaje 6 punkty PSI do maksymalnej ilości. Wymagane Third Tier Neural Capacity

Electron Cascade

Recharged pojedynczy rozładowany przedmiot lub broń w skali 20% na punkt PSI do maksymalnego poziomu dozwolonego przez Maintaince Skill

-

Neural Toxin-blocker

Chroni w 100% przed toksynami

10s + 5s na PSI

Projected Pyrokinesis

Wysyła ognisty pocisk. Ilość zadawanego damage wzrasta z PSI

-

Molecular Duplication

Używa Nanities do zduplikowania magazynku naboi lub hypo

Szansa powodzenia = 30% +10% na PSI

Energy Reflection

Chroni w 50% od wszystkich broni energy-based

20s na PSI

Enhanced Motion Sensivity

Pokazuje lokacje wszystkich pobliskich potworów

30s na PSI

Psionic Hypnogenesis

Potwory non-robotic stają zahipnotyzowane i nie ruszają się, efekt mija gdy zostaną zaatakowane

20s na PSI

FOURTH TIER

Wszystkie zużywają 4 PSI point na użycie. Dodaje 8 punkty PSI do maksymalnej ilości. Wymagane Fourth Tier Neural Capacity

Remote Patern Detection

Podaje lokacje ciekawych przedmiotów.

1 min na PSI

Psychogenic Endurance

END +2

2 min + 1 min na PSI

Remonte Circuity Manipulation

Pozwala na Psionic Hacking. Używa połowę PSI w zamian na CYB i Hacking Skill. Zużywa punkty PSI w zamian za Nantities

-

Photonic Redirection

Pozwala na niewidzialność. Używanie broni likwiduje ten efekt

5s +5s na PSI

Electron Surpression

Unieruchamia każdy cel mechaniczny

3s na PSI

Molecular Transmutation

Zamienia amunicje i hypos na nanities

-

Cerebro-energetic Extension

Zamienia PSI-Amp na w potężną broń melee

10s na PSI

FIFTH TIER

Wszystkie zużywają 5 PSI point na użycie. Dodaje 10 punkty PSI do maksymalnej ilości. Wymagane Fifth Tier Neural Capacity

Soma Transference

Wysysa hit points z potworów non-robotic i dodaje je do naszych HP

-

Imposed Neural Restructuring

Powoduje iż potwory non-robotic stają się wrogie wobec non-human. Efekt mija w wypadku zranienia przez human.

10s na PSI

External Psionic Detonation

Zostawia zbliżeniową mine PSI która nie rani robots i zadaje podwójne damage dla postaci czułych na PSI

4 min

Advanced Cerebro-stimulated Regeneration

Odnawia HP w ilości 5HP + 5HP na PSI

-

Instantaneous Quantum Relocation

Teleportuje do zaznaczonej lokacji. Jeżeli brak zaznaczonej lokacji - zaznacza ją. Alt+T usuwa niepotrzebne znaczniki

-

Metacreative Barrier

Tworzy barierę PSI przed postacią. HP bariery 150+50 na PSI ponad 5

4 min

Psycho-reflectiv Aura

Broni przed 60% combat dammage

10s +20s na PSI