Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

System Shock 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
System Shock 2 - poradnik do gry

System Shock 2 - poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Klasy Postaci

W grze występują trzy klasy postaci. Klasę postaci możemy wybrać po tutorialu.

Marine:
Klasa ta jest odpowiednikiem wojownika. Jest to expert od broni i używania siły fizycznej. Bardziej niż pozostałe klasy będzie doświadczony w weapon maintenance, modyfikowaniu broni i wszystkich skillach związanych z walką

Navy:
Klasa ta jest odpowiednikiem złodzieja. Jest ekspertem od skilli technologicznych, hackingu i modyfikacji. Postać ta bardziej preferuje podstęp i skradanie się niż brutalną siłę fizyczną. Navy potrafi infiltrować komputerowe systemy bezpieczeństwa, przejmować kontrolę nad urządzeniami technicznymi oraz zapoznawać się łatwiej z obcymi technologiami

OSA Officer:
Klasa ta jest odpowiednikiem maga. Jego siłą jest psionica. Posiada on podobne do czarów zdolności pozwalające mu np. kontrolować potwory, wyłączać mechanizmy i oczywiście atakować przeciwników siłą swojego umysłu. Oczywiście posługiwanie się siłą PSI nie jest łatwe ani do końca bezpieczne.

Oczywiście umiejętności nie są do końca przyporządkowane do klasy, każdy może próbować nauczyć się również skilli innej klasy, jednak zawsze najlepiej rozwija się swoje podstawowe zdolności. Ciężko jest również stworzyć postać łączącą umiejętności wszystkich trzech klas, raczej należy na początku gry zdecydować się jaką drogą mamy zamiar pokonać naszych przeciwników.

Tworzenie Postaci

Tworzenie postaci odbywa się inaczej niż w innych grach. Po wybraniu klasy postaci odbywamy tak jakby 3 letnie szkoleni. Każde z wybranych szkoleń wpływa na nasze statsy i skille. Każdego roku mamy do wyboru trzy szkolenia. To które szkolenie wybierzemy będzie miało wpływ na to jakie parametry i skille będzie posiadała nasza postać na początku gry.

MARINE

1 rok

Ordinance Master's Mate

STR +2

-

Survival Training

END +2

-

Zero G Training

AGI +2

2 rok

Gunnery Mate

Energy Weapons +1, CYB +1

-

Asteroid Pockets

Heavy Weapons +1, CYB +1

-

Staff Assistance

Standard Weapons +2

3 rok

Honor Gurd

Maintaince +1

-

Quash Rebelion

Modify +1

-

Ship Systems Consultant

Repair +1

NAVY

1 rok

Ship's Ops

STR +1, Hack +1

-

Engeeners Mate

STR +1, Repair +1

-

Military Police

STR +1, Modify +1

2 rok

Navigators Mate

CYB +2

-

Ordinance Master

Maintaice +1

-

Tactical Training School

Standard Weapons +2

3 rok

Lab Assistant

Research +1

-

Survival Training

END +2

-

Zero G Training

AGI +2

O.S.A.

1 rok

Cyber Emphaty

Tier Two Psi Disciplines, Cryokinesis, Psychigenic Cyber Affinity

-

Kinetic Emphaty

Tier Two Psi Disciplines, Cryokinesis, Kinetic Redirection

-

Mass Alteration

Tier Two Psi Disciplines, Cryokinesis, Psycho Reflective Screen

2 rok

Telepathic Interrogation

PSI +2

-

Experimental Lab

Resaerch +1

-

Tactical Psionic Training

END +2

3 rok

Anti Terrorism

STR +1, AGI +1, CYB +1, Psychogenic Agility

-

Field Operation

STR +1, AGI +1, CYB +1, Neuro Reflex Dampening

-

Phisical Field Operation

STR +1, AGI +1, CYB +1, Remote Electron Tampering

Autor Poradnika

Wojciech Antonowicz


Informacje o System Shock 2 - poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 11, ilustracje: 43 .

Skorzystaj z funkcji komentarzy do wskazania błędów lub uzupełnienia poradnika.

Popularne strony w System Shock 2 - poradnik do gry