System Shock 2 - poradnik do gry
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Klasy Postaci
W grze występują trzy klasy postaci. Klasę postaci możemy wybrać po tutorialu.
Marine:
Klasa ta jest odpowiednikiem wojownika. Jest to expert od broni i używania siły fizycznej. Bardziej niż pozostałe klasy będzie doświadczony w weapon maintenance, modyfikowaniu broni i wszystkich skillach związanych z walką
Navy:
Klasa ta jest odpowiednikiem złodzieja. Jest ekspertem od skilli technologicznych, hackingu i modyfikacji. Postać ta bardziej preferuje podstęp i skradanie się niż brutalną siłę fizyczną. Navy potrafi infiltrować komputerowe systemy bezpieczeństwa, przejmować kontrolę nad urządzeniami technicznymi oraz zapoznawać się łatwiej z obcymi technologiami
OSA Officer:
Klasa ta jest odpowiednikiem maga. Jego siłą jest psionica. Posiada on podobne do czarów zdolności pozwalające mu np. kontrolować potwory, wyłączać mechanizmy i oczywiście atakować przeciwników siłą swojego umysłu. Oczywiście posługiwanie się siłą PSI nie jest łatwe ani do końca bezpieczne.
Oczywiście umiejętności nie są do końca przyporządkowane do klasy, każdy może próbować nauczyć się również skilli innej klasy, jednak zawsze najlepiej rozwija się swoje podstawowe zdolności. Ciężko jest również stworzyć postać łączącą umiejętności wszystkich trzech klas, raczej należy na początku gry zdecydować się jaką drogą mamy zamiar pokonać naszych przeciwników.
Tworzenie Postaci
Tworzenie postaci odbywa się inaczej niż w innych grach. Po wybraniu klasy postaci odbywamy tak jakby 3 letnie szkoleni. Każde z wybranych szkoleń wpływa na nasze statsy i skille. Każdego roku mamy do wyboru trzy szkolenia. To które szkolenie wybierzemy będzie miało wpływ na to jakie parametry i skille będzie posiadała nasza postać na początku gry.
1 rok | Ordinance Master's Mate | STR +2 |
-
| Survival Training | END +2 |
-
| Zero G Training | AGI +2 |
2 rok | Gunnery Mate | Energy Weapons +1, CYB +1 |
-
| Asteroid Pockets | Heavy Weapons +1, CYB +1 |
-
| Staff Assistance | Standard Weapons +2 |
3 rok | Honor Gurd | Maintaince +1 |
-
| Quash Rebelion | Modify +1 |
-
| Ship Systems Consultant | Repair +1 |
1 rok | Ship's Ops | STR +1, Hack +1 |
-
| Engeeners Mate | STR +1, Repair +1 |
-
| Military Police | STR +1, Modify +1 |
2 rok | Navigators Mate | CYB +2 |
-
| Ordinance Master | Maintaice +1 |
-
| Tactical Training School | Standard Weapons +2 |
3 rok | Lab Assistant | Research +1 |
-
| Survival Training | END +2 |
-
| Zero G Training | AGI +2 |
1 rok | Cyber Emphaty | Tier Two Psi Disciplines, Cryokinesis, Psychigenic Cyber Affinity |
-
| Kinetic Emphaty | Tier Two Psi Disciplines, Cryokinesis, Kinetic Redirection |
-
| Mass Alteration | Tier Two Psi Disciplines, Cryokinesis, Psycho Reflective Screen |
2 rok | Telepathic Interrogation | PSI +2 |
-
| Experimental Lab | Resaerch +1 |
-
| Tactical Psionic Training | END +2 |
3 rok | Anti Terrorism | STR +1, AGI +1, CYB +1, Psychogenic Agility |
-
| Field Operation | STR +1, AGI +1, CYB +1, Neuro Reflex Dampening |
-
| Phisical Field Operation | STR +1, AGI +1, CYB +1, Remote Electron Tampering |
Autor Poradnika
Wojciech Antonowicz
Informacje o System Shock 2 - poradnik do gry
Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016
Poradnik zawiera : strony: 11, ilustracje: 43 .
Skorzystaj z funkcji komentarzy do wskazania błędów lub uzupełnienia poradnika.
Popularne strony w System Shock 2 - poradnik do gry
- Poradnik do gry - Statystyki i Skille | System Shock 2 poradnik System Shock 2.
- Tips | System Shock 2 poradnik System Shock 2.
- Deck ONE Von Braun - ENGINEERING | System Shock 2 poradnik System Shock 2.
- Deck TWO Von Braun - MEDICAL SCIENCE | System Shock 2 poradnik System Shock 2.
- Deck FOUR Von Braun - OPERATIONS | System Shock 2 poradnik System Shock 2.