Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sudden Strike - Opis przejścia gry po stronie Aliantów - poradnik do gry

Sudden Strike - Opis przejścia gry po stronie Aliantów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Alianci: Piechota poradnik Sudden Strike - Opis przejścia gry po stronie Aliantów

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Opis sprzętu na wyposażeniu Aliantów: Piechota

SNIPER

Według mnie jest to najlepsza jednostka aliantów - Alianci: Piechota - Sudden Strike - Opis przejścia gry po stronie Aliantów - poradnik do gry

Według mnie jest to najlepsza jednostka aliantów. Ma największe pole widzenia , dzięki czemu nie trzeba prowadzić otwartej ofensywy. Można za to podejść snajperem tak, aby wojska przeciwnika były odkryte, a on nas nie widział. Dzięki temu możemy prowadzić ostrzał z artylerii zadając przeciwnikowi ogromne straty, a sami nie zostaniemy naruszeni. Polecam poruszanie się w grupce snajperów. Jeżeli jest taka możliwość, to umieszczaj ich na wieżyczkach. Dzięki temu pole widzenia zwiększy się jeszcze bardziej. Nadają się również do likwidowania artylerii wroga. Jeżeli ich stracisz, to jedynym mądrym rozwiązaniem jest skorzystanie z opcji load.

Wytrzymałość:

100

Pojemność amunicji przeciwpiechotnej:

50

Pojemność amunicji przeciwpancernej:

brak

Cechy wyróżniające:

największe pole widzenia

HEAVY MACHINE GUNNER

Z piechotą przeciwnika radzi sobie lepiej niż SUB MACHINE GUNNER, ale nie posiada granatów, przez co nie stanowi większego zagrożenia dla pojazdów gąsienicowych - Alianci: Piechota - Sudden Strike - Opis przejścia gry po stronie Aliantów - poradnik do gry

Z piechotą przeciwnika radzi sobie lepiej niż SUB MACHINE GUNNER, ale nie posiada granatów, przez co nie stanowi większego zagrożenia dla pojazdów gąsienicowych. Ma również większą pojemność amunicji.

Wytrzymałość:

100

Pojemność amunicji przeciwpiechotnej:

180

Pojemność amunicji przeciwpancernej:

brak

Cechy wyróżniające:

brak

SUB MACHINE GUNNER

W bardzo dużej ilości są groźni nawet dla czołgów, ponieważ rzucają granatami - Alianci: Piechota - Sudden Strike - Opis przejścia gry po stronie Aliantów - poradnik do gry

W bardzo dużej ilości są groźni nawet dla czołgów, ponieważ rzucają granatami. Polecam je również do przejmowania bunkrów wroga.

Wytrzymałość:

100

Pojemność amunicji przeciwpiechotnej:

180

Pojemność amunicji przeciwpancernej:

4

Cechy wyróżniające:

brak

AMERICAN RIFLEMAN

Przeciętna jednostka piechoty - Alianci: Piechota - Sudden Strike - Opis przejścia gry po stronie Aliantów - poradnik do gry

Przeciętna jednostka piechoty. Nic nadzwyczajnego.

Wytrzymałość:

100

Pojemność amunicji przeciwpiechotnej:

180

Pojemność amunicji przeciwpancernej:

2

Cechy wyróżniające:

brak

Wytrzymałość:

100

Pojemność amunicji przeciwpiechotnej:

180

Pojemność amunicji przeciwpancernej:

2

Cechy wyróżniające:

brak

FRENCH COMMANDO

Jest to świetna jednostka, podobna do snajperów, ale jeszcze lepsza - Alianci: Piechota - Sudden Strike - Opis przejścia gry po stronie Aliantów - poradnik do gry

Jest to świetna jednostka, podobna do snajperów, ale jeszcze lepsza. Świetną cechą tej jednostki jest to, że potrafi się sama leczyć. Strzela na dość duże odległości, pole widzenia ma nawet dobre. Niestety w całej kampanii aliantów występuje tylko raz w drugiej misji.

Wytrzymałość:

70

Pojemność amunicji przeciwpiechotnej:

74

Pojemność amunicji przeciwpancernej:

2

Cechy wyróżniające:

potrafi się leczyć