Tryby rozgrywki | Strike of Kings Poradnik Strike of Kings
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Grand Battle
Rozgrywka w trybie Grand Battle opiera się na niemal identycznych zasadach jak ta na Summoners Rift w League of Legends.
- Dwie pięcioosobowe drużyny walczą ze sobą na mapie podzielonej na trzy alejki.
- Celem gry jest zniszczenie wszystkie wież na jednej z alejek, a następnie bazy wroga.
- Każda alejką maszerują jednostki obu drużyn i pomagają graczom w walce.
- Zniszczenie wieży w bazie wroga wzmacnia jednostki drużyny, które w ten sposób bez wsparcia bohaterów zawsze wygrywają z samotnymi jednostkami wroga.
- Dodatkowo między alejkami znajduje się dzicz (Wild), w której można spotkań neutralne stwory do zabicia. Część z nich daje czasowe wzmocnienie bohaterowi, który zada im dobijający cios, a zabicie największych bestii wzmacnia całą drużynę.
Tryb Grand Battle to domyślny tryb rozgrywek rankingowych.
Abyssal Clash
W trybie Abyssal Clash walczą ze sobą dwie pięcioosobowe drużyny na jednej prostej alejce. Obowiązują następujące zasady:
- Każdy gracz otrzymuje na początku rozgrywki losowego bohatera.
- Losowanie może zostać powtórzone dzięki zdolności Reroll. Pierwszy Reroll jest darmowy, ale każdy kolejny kosztuje czerwone gemy.
- W tym trybie nie ma funkcji recall, a przebywanie w bazie nie regeneruje zdrowia.
- Aby się uleczyć trzeba podnieść apteczki pojawiające się na mapie.
- Tak jak w pozostałych trybach, celem gracza jest zniszczenie wież i bazy wroga.
- Przedmioty w tym trybie można kupować tylko po śmierci swojego bohatera.
Valley Skirmish
Tryb Valley Skirmish opiera się na tych samych zasadach co Grand Battle z kilkoma drobnymi różnicami:
- Drużyny składają się z trzech bohaterów.
- Mapa ma tylko jedną alejkę z dziczą na dole oraz na górze.
- W dziczy tuż pod alejką znajduje się buff przyspieszenia, a jeszcze niżej większa bestia dająca wzmocnienie całej drużynie.
- Celem jest zniszczenie wieży oraz bazy przeciwnika.
- Działa leczenie w bazie.
Solo Battle
W trybie Solo Battle naprzeciwko siebie staje dwóch bohaterów:
- Nie ma opcji recall.
- Działa leczenie w bazie.
- Na mapie dostępna jest jedna apteczka na samym środku, nad którą warto cały czas mieć kontrolę
- Celem jest zniszczenie wieży i bazy wroga.
Deadth Match
Tryb Deadth Match mocno różni się od wszystkich pozostałych:
- Może być rozgrywany w wersjach 2v2, 3v3 oraz 5v5
- Odbywa się na specjalnej mapie bez wież, sojuszników kierowanych przez AI czy dziczy
- Wszyscy gracze rozpoczynają grę z bohaterami na maksymalnym poziomie doświadczenia oraz z dobranymi wcześniej przedmiotami.
- Celem graczy jest zabicie wszystkich przeciwników.
- Zabicie bohaterowie nie są automatycznie wskrzeszani
- Mecz kończy się po śmierci ostatniego bohatera jednej z drużyn.
Tryb ten nie jest jeszcze dostępny w grze.
Hook Wars
Jeden ze specjalnych trybów dostępnych tylko w weekendy. Jego zasady są następujące:
- Każdy z graczy dostaje losowego bohatera.
- Losowanie może zostać powtórzone dzięki zdolności Reroll. Pierwszy Reroll jest darmowy, ale każdy kolejny kosztuje czerwone gemy.
- Na środku mapy znajduje się prostokątny punkt oddzielony przepaścią.
- Zadaniem drużyn jest zajęcie wspomnianego punktu poprzez posiadanie na nim większej ilości graczy.
- Po zajęciu punktu drużyna zaczyna zdobywać powoli punkty wyświetlane na górze ekranu. Zwycięża zespół, który pierwszy osiągnie wynik 100 punktów.
- Aby zabić wrogów, gracze muszą używać specjalnej zdolności haka, który przyciąga trafiony cel. Trzeba również uważać, żeby samemu nie zostać przyciągniętym.
- Na mapie nie działa recall oraz leczenie w bazie, ale można podnosić leżące na mapie apteczki (2 małe i jedna większa po każdej stronie mapy).
- Dodatkowo co jakiś czas z lewej strony przepaści pojawia się skrzynka. Drużyna, która zada jej ostatni cios otrzymuje wzmocnienie.
- Wzdłuż przepaści przemieszczają się też czasami wzmocnienia, które trzeba złapać hakiem. Znajdziesz wśród nich dodatkowe złoto czy dodanie do haka ognistych obrażeń.
- Przedmioty w tym trybie można kupować tylko po śmierci swojego bohatera.