Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: The Force Unleashed II - poradnik do gry

Star Wars: The Force Unleashed II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Moce | Star Wars The Force Unleashed II poradnik Star Wars: The Force Unleashed II

Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019

Miecz

Ranga I

Ranga II

Ranga III

Standardowe możliwości walki mieczem świetlnym

Koszt - 20 000

Zwiększone obrażenia, dodaje nowe combo

Koszt - 45 000

Zwiększone obrażenia, dodaje nowy typ ataku

Pchnięcie

Ranga I

Ranga II

Ranga III

Odpycha przeciwników. Można ładować przytrzymując dłużej przycisk

Koszt - 16 500

Zwiększone obrażenia, siła i obszar działania. Dodaje nowy atak

Koszt - 45 000

Zwiększeniu ulegają obrażenia, moc oraz pole rażenia

Błyskawica

Ranga I

Ranga II

Ranga III

Razi przeciwników piorunami

Koszt - 20 000

Czasowo obezwładnia przeciwników. Jednocześnie może porazić do trzech wrogów

Koszt - 52 000

Wydłuża czas obezwładnienia. Jednocześnie może porazić do pięciu wrogów

Chwyt

Ranga I

Ranga II

Ranga III

Umożliwia pochwycenie przedmiotu lub przeciwnika i rzut nim

Koszt - 22 500

Można podnieść jednocześnie dwa obiekty lub dwóch przeciwników

Koszt - 52 000

Można podnieść jednocześnie trzy obiekty lub trzech przeciwników

Opanowanie umysłu

Ranga I

Ranga II

Ranga III

Pozwala wpłynąć na umysł wroga, który zaczyna walczyć po stronie gracza lub popełnia samobójstwo

Koszt - 20 500

Działa na dwóch przeciwników na raz

Koszt - 50 000

Działa na trzech przeciwników na raz

Rzut mieczem

Ranga I

Ranga II

Ranga III

Pozwala na rzut oboma mieczami. Można ładować zwiększając efektywność

Koszt - 25 000

Zwiększone obrażenia. Miecze atakują większą liczbę wrogów

Koszt - 50 000

Zwiększone obrażenia. Miecze atakują większą liczbę wrogów

Odepchnięcie

Ranga I

Ranga II

Ranga III

Odpycha i zadaje obrażenia otaczającym postać wrogom. Można ładować zwiększając efektywność

Koszt - 25 000

Zwiększone obrażenia

Koszt - 50 000

Znacząco zwiększone moc i obrażenia. Słabsi przeciwnicy zostają zdezintegrowani