Jedi Survivor: Komnata dwoistości na Koboh Star Wars Jedi Survivor poradnik, porady
Komnata dwoistości to pierwsza komnata Jedi na Koboh w grze Star Wars Jedi Survivor. Z naszego poradnika dowiecie się jak rozwiązać zagadki z kulami w Komnacie dwoistości po to żeby uratować Zee i odblokować wyjście na powierzchnię.
Ostatnia aktualizacja: 9 maja 2023
W trakcie zaliczania głównego wątku fabularnego w Jedi Survivor główny bohater trafi to Komnaty dwoistości na Koboh - to pierwsza z siedmiu komnat Jedi. W poradniku zamieściliśmy rozwiązania wszystkich zagadek z kulami, którymi musicie zająć się w Komnacie dwoistości. Pozwoli to Calowi wydostać się z lochu wraz z odnalezioną Zee.
Dotarcie do Komnaty dwoistości
Komnata dwoistości jest jedną z 7 komnat Jedi nazywanych też komnatami medytacyjnymi. Jako jedyna jest ona obowiązkowa i musicie przez nią przejść w głównej fabule.
Po dotarciu po raz pierwszy do Saloonu Pyloony na Koboh i spotkaniu Greeza otrzymacie zadanie pozyskania żyroskopu. Cal musi przejść przez Tunele przemytnika i odnaleźć żyroskop. Liniowa ścieżka doprowadzi bohatera do Komnaty dwoistości.
Rozwiązania zagadek w komnacie Jedi
Po lewej stronie możecie użyć przyciągnięcia Mocą, dzięki czemu Cal złapie kulę. Możecie ją przenosić z użyciem Mocy.
Kulę musicie umieścić w pobliskim wzmacniaczu kul. Użyjcie pchnięcia Mocą lub podejdźcie do wzmacniacza i ją upuśćcie. Spowoduje to wygenerowanie czarnej ścieżki. Dotrzyjcie do miejsca, w którym spotkacie Zee i trzeba pomóc w jej oswobodzeniu.
Zwróćcie się w stronę miejsca, z którego przyszliście. Przyciągnijcie na odległość kulę wyjmując ją z pierwszego urządzenia.
Musicie umieścić kulę w drugim wzmacniaczu kul z obrazka. Powstanie kolejna czarna ścieżka i skorzystajcie z niej.
Dotrzecie do zamkniętej bramy. Użyjcie przyciągnięcia Mocą na mechaniźmie z linką. Musicie z nim przejść do pionowego stanowiska z obrazka. Umieszczenie trzymanego urządzenia w slocie sprawi, że brama pozostanie otwarta.
Dotrzecie do pomieszczenia z drugą kulą. Możecie ją przenosić po użyciu na niej przyciągnięcia Mocą.
Powróćcie z kulą do Zee i pary wzmacniaczy kul. Umieśćcie drugą kulę w jednym z nich. Wyjmijcie pierwszą kulę i przenieście ją do drugiego wzmacniacza.
Docelowo w obu wzmacniaczach z obrazka powinny być kule i dzięki temu wygeneruje się nowa czarna ścieżka.
Po dotarciu do zamkniętej bramy wykonajcie bieg po lewej ścianie. Musicie następnie odbijać się od pionowych ścian i dotrzecie dzięki temu do górnej części komnaty.
Na górze złapcie nowy mechanizm z linką z pomocą przyciągnięcia Mocą i umieśćcie go w slocie z obrazka.
Zee powinna poinformować o udanej akcji. Zeskoczcie na dół i pomóżcie Zee.
W tej samej sali odsłoni się esencja i możecie odebrać główną nagrodę za rozwiązanie zagadek tego lochu - to atut Odporność, który możecie ustawić jako aktywny przy dowolnym punkcie medytacji. Jego działanie polega na wydłużeniu paska bloku.
Pozostało już tylko dotarcie wraz z Zee do okrągłej windy. Zawiezie ona Was z powrotem do Placówki Azyl Wędrowca.
W przyszłości możecie też używać windy żeby łatwo powracać do komnaty Jedi i pozbierać ewentualne pominięte znajdźki.