Hold C - Questy (cz.2) | Poziom 22 w Space Siege poradnik Space Siege
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Uważaj, gdyż dostępu do pierwszego savepointu broni dosyć liczna grupa cyborgów. Ponadto musisz się liczyć z obecnością nowych inkubatorów. Na bieżąco likwiduj więc drony, a obiekty, w których powstają obrzuć jak najszybciej granatami. Zapisz stan gry i ruszaj na północ. Skręć następnie na zachód. Zauważ, że w Twoją stronę zmierzają nowi przeciwnicy (screen). Ustaw się przy lewej barierce, dzięki czemu ich pociski nie zniszczą widocznych przed Tobą wybuchowych skrzyń. Zdetonuj te obiekty w odpowiednim momencie. Zabij też mini-bossa (Veteran Marskman) i ruszaj na zachód. Zanim skorzystasz z nowego przejścia, zwróć uwagę na leżący na wentylatorze Data Pad.
Otwórz drzwi, ALE nie idź w stronę kolejnego przejścia. Skrzynie przykrywają liczne miny-pułapki, których musisz się w pierwszej kolejności pozbyć. Dopiero teraz ruszaj na północ. W kolejnym pomieszczeniu czekają Cię bardzo trudne walki, a to dlatego, że znajdują się tu aż trzy maszyny kroczące. Najtrudniejszy do pokonania wydaje się być Experimental Decimator (screen). W miarę możliwości unikaj walk wręcz i stosuj najsilniejsze ataki żeby pozbyć się wrogich maszyn. Po wygranej bitwie zbadaj okolicę, zbliż się do północnych drzwi i zneutralizuj kolejne pole minowe.
Gdy tylko wyjdziesz na zewnątrz, podejdź troszeczkę do przodu i zainteresuj się leżącą tu bronią (screen). To wyjątkowo potężny Cyborg Chaingun. Warto zaznaczyć, że broń ta zarezerwowana jest jedynie dla wojowników, którzy zdecydowali się na wszczepienie implantów. Jeśli więc grasz człowiekiem, będziesz się musiał obejść smakiem, bądź też zamontować implanty przy najbliższej okazji, gdyż broń ta wyląduje w Twoim inwentarzu (będzie jedynie nieaktywna). Idź teraz na wschód. Chainguna warto używać do eliminacji widocznych w oddali wrogów. Na uwadze miej kolejnego Veteran Marksmana oraz maszyny kroczące. Generalnie jednak dotarcie do drugiego savepointu powinno przebiec przez żadnych problemów.
Dotarcie do wyjścia jest stosunkowo prostą sprawą, choć na Twojej drodze stanie drużyna złożona z maszyny kroczącej (Decimator) oraz Veteran Marksmana (screen). Jeżeli odniesiesz tu zbyt poważne obrażenia, powróć do savepointu w celu odnowienia paska zdrowia. Niedaleko wyjścia odnajdziesz Data Pad. Ponadto będziesz mógł zbadać teren zlokalizowany na południe od tego miejsca. Nie jest to jednak wymagane, gdyż zdobędziesz tam niewiele złomu. Potwierdź chęć opuszczenia tej lokacji.