Misja 06 - Nowy Jork | Opis przejścia Soldier of Fortune poradnik Soldier of Fortune
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Misja 06 - Nowy Jork
Idź na prawo wejdź do przyczepy - drzwi zostaną zamknięte, cofnij się i zabij faceta, który zaraz tutaj wskoczy. Skręć w lewo i przejdź przez drzwi, strzel do beczek naprzeciw (jak rozwalisz beczki koło drzwi znajdziesz kamizelkę), a następnie przedostań się za regałami po prawej. Wskocz na tą mniejszą paczkę po lewej, a z niej daj susa na regał obok potem kucnij i przejdź na drugą stronę hali.
Zeskocz na ciężarówkę i wyjdź przez drzwi, skręć w prawo obok kontenerów. Strzel do beczek koło słupa na końcu i przejdź po nim na drugą stronę. Udaj się prosto (w kontenerze tam gdzie stoi drabina jest C4) i skręć w lewo, obejdź stojący tam kontener od prawej strony i wejdź przez drzwi do hali. W kontenerze po prawej znajdziesz amunicje a na nim apteczkę. Wyjdź teraz z niej następnymi drzwiami i poruszaj się przejściem po lewej aż do kolejnych drzwi.
Tam, wejdź schodami na górę (przy nich jest apteczka i kamizelka) i podążaj przez kolejne drzwi, załatwiając przy tym zbirów (w paczce koło ciężarówki jest apteczka) następnie przejdź drzwiami znajdującymi się naprzeciw samochodu. Udaj się pod przyczepą, a następnie skręć w lewo i maszeruj w kierunku płonącej beczki a tam skręć w lewo za przyczepą (w kontenerze po prawej, sąsiadującym z płonąca beczką jest kamizelka i delikwent do odstrzału).
Teraz skręć w prawo, i za chwilę między kontenerami (#173) jeszcze raz, tam zabij gościa, który wpadnie na siatkę i dzięki temu otworzysz sobie bramę (w kontenerze za tobą jest apteczka). Dalej przemieszczaj się prosto a potem skręć w prawo za kontenerem z okrągłym białym znakiem. Następnie podążaj prosto między kontenerami, aż Ci się ukaże krótki przerywnik.
Wejdź do tunelu za tobą i skręć w drugie przejście po prawej następnie podążaj prosto a potem skręć w lewo na końcu. Przesmyknij się pod rurą i dalej maszeruj na prawo, następnie przez drzwi i po drabinie na górę (koło niej jest kamizelka i naboje). Idź prosto (w pierwszy pokoju po prawej jest apteczka) do następnych drzwi po lewej i później do kolejnych. Zejdź drabiną do tunelu kolejowego (w pokoju po lewej jest apteczka) i dalej podążaj prosto przed siebie.
Przejdź przez drzwi po lewej i później prosto przez wydostającą się parę, zalicz kolejne drzwi na wprost (uważaj goście wysadzą beczkę) i niedługo następne. Nabierz rozpędu i przeskocz na drugą stronę (jak dotkniesz szyn stracisz bardzo dużo życia), przekrocz znowu próg następnych drzwi a po zafundowaniu śmierć typkom skorzystaj z dalszych gdzie się cofnij, bo zostanie rzucony granat. Idź korytarzem po prawej stronie prosto przed siebie. Dojdziesz nim do miejsca, w którym jest dziura w ścianie po lewej, idź dalej tym tunelem.
Na jego końcu zeskoczy z sufitu gościu, załatw go i przejdź przez drzwi, skasuj "przyjemniaczków" po lewej, wyskocz wyżej i wejdź to tunelu po lewej stronie. Po wyjściu załatw gości na wprost i na schodach po prawej stronie. W stojących tam paczkach znajdziesz kamizelkę i apteczkę. Następnie wyjdź schodami i skieruj się do wielkich drzwi.
Skręć w lewo (nie strzelaj do gości w czerni) na wprost w kanciapie za kratami znajdziesz amunicję. Poruszaj się prosto korytarzem a na jego końcu wyjdź schodami na górę gdzie przejdź przez drzwi. Maszeruj korytarzem przed siebie, który znajduje się po prawej (uważaj na wybiegającego cywila), aby znów przejść przez drzwi na jego końcu. Ruszaj korytarzem na wprost i wejdź na schody dzięki drzwiom na jego końcu, następnie zejdź o jedno piętro niżej. Pójdź przez drzwi a później rozbij szybę i wskocz na rusztowanie. (Jeśli wyjdziesz przez drzwi na samym dole, w budynku po prawej stronie koło paczek znajdziesz amunicję do bazooki).
Wyjdź rusztowaniem na samą górę, stań w miejscu gdzie nie ma barierki nabierz rozpędu i przeskocz do drugiego budynku. Potem przejdź przez drzwi. Jak się strop zapadnie zeskocz na dół i zalicz kolejne drzwi. Poruszaj się do końca korytarza i opuść go drzwiami po lewej. Wejdź do windy po prawej a następnie drabiną na górę i na kładkę a nią do pomieszczenia, z którego drzwi pomogą przedostać się do kolejnego.
Przejdź przez drzwi i wyjdź wyżej dzięki metalowej ramce. Misja zakończona.