DLC - Zamach na Fuhrera | Opis przejścia Sniper Elite V2 Sniper Elite V2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Cel 1: Udaj się do punktu obserwacyjnego
Tuż po rozpoczęciu zadania wybierz pistolet z tłumikiem. Przed sobą znajdziesz pierwszego Niemieckiego żołnierza, opierającego się o latarnię - zabij go.
Obejdź ciężarówki z prawej i przejdź do ściany budynku [#1]. Odczekaj dłuższą chwilkę, aż jeden ze spacerujących żołnierzy stanie na linii ognia, po czym go zlikwiduj.
Następnie wychyl się zza narożnika - dostrzeżesz nieopodal stojącego żołnierza. Jeśli tylko drugi (patrolujący po lewej) nie zmierza w Twoim kierunku - pozbądź się tego wpierw. Schowaj się za pobliskimi skrzyniami i odczekaj, aż tamten Niemiec zauważy ciało - gdy tylko podejdzie, wpakuj mu kulkę w głowę.
Bardzo powoli kieruj się dalej, starając się iść tuż przy wagonach. W pewnym momencie nadjedzie drugi pociąg. Kiedy staniesz tuż obok lokomotywy [#2], rozpoczną się zagłuszające odgłosy - wykorzystaj je, by pozbyć się zarówno spacerującego oficera jak i strażnika widocznego w oddali.
Ostrożnie wychyl się zza lokomotywy - w oddali zauważysz wieżę, na której stacjonuje snajper. Ponownie odczekaj aż pociąg wydobędzie dźwięk, po czym go zastrzel.
Zeskocz z peronu na toru w momencie rozlegania się zagłuszającego dźwięku. Na sąsiednim peronie dostrzeżesz trzech Niemców, z czego tylko jeden patroluje. W tym momencie możesz albo odczekać, aż zbliży się on wystarczająco do Ciebie, byś mógł go zastrzelić z pistoletu z tłumikiem, możesz również spróbować zwabić go kamieniem (dość ryzykowne, możesz również zwabić pozostałych żołnierzy). Możesz również zestrzelić jednego (bądź spróbować więcej) w trakcie trwania "zagłuszacza".
Przejdź przez peron [#3]. Ponownie przygotuj pistolet z tłumikiem - po wejściu na niewielkie schodki natrafisz spacerującego żołnierza (odwróconego tyłem) oraz drugiego stojącego przy budce strażniczej. Pozbądź się obydwu po cichu. Kolejny fragment możesz rozegrać na więcej niż jeden sposobów.
Patrol: granat
Skieruj się po ścieżce dalej - w oddali zauważysz patrol. Jeden z Niemców dzierży przy sobie granat. Jeśli Twoje umiejętności strzeleckie są na tyle wysokie, możesz strzelić w ten granat, pozbywając się jednocześnie całej czwórki za jednym zamachem. Jeśli coś pójdzie nie tak, zawsze posiadasz zabezpieczenie w postaci sporego dystansu, więc nie powinieneś mieć problemów z eliminacją wrogów pojedynczo.
Patrol: dynamit
Kolejnym sposobem jest podłożenie dynamitu na drodze (mniej więcej tam gdzie na obrazku powyżej), a następnie zestrzelenia go (wersja łatwiejsza, gdyż obiekt jest nieruchomy) wysadzając całą czwórkę Niemców.
Cel 1: Udaj się do punktu obserwacyjnego, cd.
Jakkolwiek postąpisz, jedyną osobą, która zostanie "zaalarmowana" jest snajper, czyhający na półce skalnej za krzakami. Kiedy się go pozbędziesz, wespnij się po skałach na górę, gdzie dotrzesz do punktu obserwacyjnego [#4]. Tuż obok znajdziesz skrzynkę z amunicją. Aktywuje się przerywnik filmowy.
Cel 2: Zatrzymaj konwój
Kolejny cel jest bardzo prosty - musisz skutecznie zatrzymać konwój, aby Fuhrer nie mógł odjechać i był zmuszony wysiąść z pojazdu. Aby tego dokonać strzel w bak pierwszej ciężarówki [#5].
Cel 3: Zabij Fuhrera
Rozpocznie się ostatni cel tej misji - musisz zabić Fuhrera. Twój przeciwnik co chwila będzie przemieszczał się zza jednej osłony do kolejnej. Nieustannie również będziesz atakowany przez kolejne fale Niemieckich żołnierzy - głównie będą ustawiali się w tych samych, zawsze powtarzalnych, miejscach. Nie powinieneś mieć z nimi żadnych kłopotów. Pamiętaj tylko, aby się nie wychylać za bardzo, cały czas pozostać w pozycji leżącej i nieustannie zerkać na ruchy Fuhrera.
Uważaj również na pojedynczego snajpera czyhającego na dachu stacji kolejowej po prawej.
Jeśli będziesz miał problemy z dorwaniem go, w pewnym momencie nadjedzie czołg - jest to już końcówka Twoich starań. Postaraj się czym prędzej zniszczyć pojazd strzelając mu w bak.
Pozostanie Ci już tylko doglądanie Fuhrera i czyhanie, aż ten zacznie biec do pociągu - nie daj mu przeżyć! W przeciwnym przypadku zadanie zostanie zakończone niepowodzeniem. Im szybciej uda Ci się go zabić, tym szybciej zakończysz zadanie.