Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Skoki narciarskie 2004 - poradnik do gry

Skoki narciarskie 2004 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Najazd | Skoki | Skoki narciarskie 2004 poradnik Skoki narciarskie 2004

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

2. Najazd

Mogło by się wydawać, że pozostawiając tutaj skoczka na pastwę losu nic się nie stanie - Najazd | Skoki | Skoki narciarskie 2004 - Skoki narciarskie 2004 - poradnik do gry

Mogło by się wydawać, że pozostawiając tutaj skoczka na pastwę losu nic się nie stanie. Jednak to wielki błąd początkujących. W tym etapie należy śledzić zielony wskaźnik przy sylwetce skoczka (w prawym dolnym rogu ekranu). By uzyskać jak najlepszą prędkość, wskaźnik powinien cały czas utrzymać się w pozycji poziomej. Im bliżej końca rozbiegu, tym trudniej go w odpowiednim miejscu utrzymać.

Ten etap ma wpływ na prędkość, jaką uzyskuje skoczek. Na skoczniach K-90 będzie to około 87 km/h, na K-120 jakieś 91 km/h, a na skoczniach mamucich (K-185) przekracza 100 km/h. Im cięższy skoczek, tym łatwiej jest mu się rozpędzić do dużych prędkości. Jednak przez swoja wagę szybko ją wytraci zaraz po oddaniu skoku.