Poradnik do gry - Bronie SiN Episodes Emergence poradnik SiN Episodes: Emergence
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
MAGNUM - Podstawowa pukawka na wyposażeniu oddziału - otrzymasz ją w dokach od Jessiki Cannon. Broń ta ma mnóstwo zalet, do których przede wszystkim zalicza się szybkostrzelność oraz duża celność (jest doskonała do rażenia wroga na długi dystans). Niestety, wypluwane kule cechują się niewielką siłą rażenia. Alternatywny atak przy pomocy Magnum powoduje wystrzelenie pocisku energetycznego (podobnego do Railguna), który potrafi razić wrogów stojących w jednej linii. Bez problemu kładzie on pokotem zwykłych żołnierzy i zmutowane stworki. Promień likwiduje też od razu stacjonarne karabiny maszynowe. SCATTERGUN - Najprościej rzecz ujmując jest to SiN-owy odpowiednik zwykłej strzelby. Wypluwane pociski mają duży rozrzut, dzięki czemu nie sprawdza się w eksterminacji wrogów na dużych dystansach. Jest za to znakomita podczas eliminowania blisko stojących przeciwników - potrafi wyrządzić prawdziwe spustoszenie w ciasnych korytarzach i tunelach. Alternatywny atak pozwala na wyplucie kilku ostrych pocisków, które zadają poważne obrażenia wrogom. Istotne w ich wypadku jest to, że potrafią odbijać się od ścian. ASSAULT RIFLE - Karabin maszynowy z magazynkiem mieszczącym 45 pocisków. Pozwala na prowadzenie ognia ciągłego - niestety, w trakcie ostrzału trudno zapanować nad prawidłowym utrzymaniem broni, co czyni ją trochę niecelną. Doskonała do eliminowania grup żołnierzy, zwłaszcza jeśli używamy celownika optycznego. Wówczas łatwiej celować, w dodatku nie ma problemu z eksterminacją dalej położonych celów. Alternatywny atak to wyrzucenie ładunku wybuchowego (jak w granatniku), który zadaje spore obrażenia. Niestety, ilość dodatkowych pocisków jest zwykle bardzo ograniczona. FRAG GRENADE - Blade może nosić przy sobie maksymalnie pięć grantów. Nie masz żadnego wpływu na siłę rzutu, możesz jedynie skierować ładunek w wybranym kierunku. Skuteczne używanie granatów wymaga ćwiczeń. Są one bardzo lekkie, dlatego podczas rzutu często nie znajdą się dokładnie w tym miejscu, w którym chcieliśmy je umieścić. Wybuch zadaje spore obrażenia i pozwala na przerzedzenie grupy przeciwników. Dobrze mieć je w zapasie, choć w kwestii otrzymanego efektu często pozostawiają wiele do życzenia. |