Rozdział 14 - A Bad Confession | Opis przejścia Shank Shank poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Rozdział 14 - A Bad Confession
Zaraz po starcie etapu walczymy z pierwszą grupą przeciwników. Uważamy na wyposażonych w kamizelki funkcjonariuszy - gdy zbytnio się do nich zbliżymy, natychmiast nas obezwładniają. Wychodzimy z budynku i na kamiennym podwyższeniu likwidujemy kolejną małą grupkę.
Następni przeciwnicy przeznaczeni do eksterminacji znajdują się na dziedzińcu w cieniu marmurowych kolumn. Uważamy zwłaszcza na wyróżniającego się wzrostem policjanta. Wspinamy się po ścianach i wychodzimy na najwyższy dach, gdzie czeka na nas następnych kilku wrogów.
Chwytamy się czaszki i wskakujemy na kolumnę. Wspinamy się w górę i wskakujemy do budynku. Likwidujemy ochroniarza. Wychodzimy na górną platformę po resztkach gruzu. Zabijamy wartownika stojącego na podwyższeniu. Ponadto uważamy na lecące w naszym kierunku rakiety.
Wychodząc na wieżę czekamy przy szczycie, aż rakieta przeleci obok celu i likwidujemy kolejnych dwóch funkcjonariuszy po drugiej stronie budowli. Idziemy w prawo i chowamy się przy kolejnej ścianie.
Biegniemy jak najszybciej w prawo i unikamy ostrzału. Zjeżdżamy po pochylni i chwytamy się czaszki. Biegniemy po billboardzie. Chwytamy się kolejnej czaszki i skaczemy jak najdalej w prawo. Podbiegamy w okolice wieży i z bezpiecznego miejsca ostrzeliwujemy wrogów.
Przed nami dość ciężki moment. Naszym zadaniem jest unikanie spadających na głowę kawałków stropu i jednoczesne eliminowanie nacierających sił wroga. Przed uderzeniem kawałków marmuru chronimy się, wciskając caps lock. Do tego poprzez powstałe luki regularne wpadają rakiety, więc sytuacja okazuje się tym bardziej niewesoła. Pierwszych dwóch strażników eliminujemy stojąc przy niewielkim podwyższeniu i strzelając prosto pod siebie. Dwóch kolejnych, uzbrojonych w tarcze zabijamy wykorzystując do tego celu granaty. Ostatnią grupę warto sobie podarować - naprawdę ciężko jest jednocześnie zwracać uwagę na latające wszędzie rakiety, fruwające granaty i słusznych rozmiarów przeciwników. Ześlizgujemy się w dół, wskakujemy na słup i jak najszybciej chwytamy się czaszki. Rozprawiamy się ze strażnikiem. Biegniemy po ścianie i przemieszczamy się dalej po linach. Wskakujemy na ścianę i wspinamy się w górę.