Aktywności | Podstawy rozgrywki | Saints Row IV Saints Row IV poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Aktywności w Saints Row IV jest sporo. Każda aktywność ma trzy poziomy trudności: Easy, Medium oraz Hard. Wynagrodzenie za ukończoną aktywność zależy również od twojego wyniku. Bronze to najmniejsze wynagrodzenie, Silver średnie, a Gold najwyższe.
Blazin
Blazin to wyścig na czas, którego głównym elementem jest użycie Super Sprintu. Musisz podążać za strzałkami kierującymi cię po trasie oraz unikać ognia, który zabierze ci czas potrzebny na ukończenie wyścigu. Na trasie rozrzucone są również zielone orby, które przyśpieszają twoją prędkość więc kluczowe jest ich zbieranie.
Fraud
Fraud to aktywność znana z poprzednich części Saints Row. Twoim celem jest zebranie jak najwięcej kasy z ubezpieczenia wrzucając się pod auta. Po prostu wybiegnij na przeciwko jadącemu samochodowi i wciśnij LPM, aby ciało twoje postaci przeszło w ragdoll. Możesz również kontrolować postać, gdy jest w powietrzu, co często się przydaje do zadania sobie większych obrażen, na przykład nakierowując się na kolejne jadące auto.
Tank Mayhem
W Tank Mayhem siadasz za sterami czołgu... i po prostu robisz "rozpierduchę". Strzelaj we wszystko, co się rusza, żeby zrobić jak największy chaos. Na minimapie będą pokazywać się również cele oznaczone na czerwono - za ich zniszczenie otrzymasz nieco więcej punktów. W czołgu masz dwie bronie - pod LPM wyrzutnię rakiet, a pod PPM palący laser.
UFO Mayhem
Cel UFO Mayhem jest taki sam jak w przypadku Tank Mayhem, jednak tutaj będziesz miał do dyspozycji pojazd powietrzny. Niszcz wszystko, co znajduje się pod tobą, korzystając z karabinu laserowego znajdującego się pod LPM, oraz wyrzutni rakiet pod PPM. Możesz również przejść w tryb szybkiego latania wciskając klawisz F, ale wtedy nie będziesz mógł strzelać.
Telekinesis Mayhem
Kolejny rodzaj Mayhem, tym razem do zniszczeń będziesz używał supermocy Telekinesis. Wokół ciebie porozrzucane będą kule, które musisz podnosić za pomocą Telekinesis i rzucać je we wszystko, co możliwe i stworzyć jak największy chaos. Im więcej zadanych obrażeń, tym więcej dostaniesz punktów.
Mech Suit Mayhem
W tym rodzaju aktywności Mayhem siądziesz za sterami robota, w którego kontrolę po raz pierwszy wchodzisz w misji "Zero Cool". Po prostu używaj dostępnych broni, aby niszczyć wszystko, co się da.
Mayhem
Ten rodzaj Mayhem daje ci kilka różnych kosmicznych broni. Jaką broń dostaniesz zależy od poziomu trudności. Główny cel jest taki sam, jak w poprzednich Mayhem - zniszcz wszystko, co się rusza, aby zdobyć jak najwięcej punktów.
Rifty
Speeding Rift - jesteś na trasie, w której musisz unikać przeszkód i zbierać orby. Im więcej zbierzesz orbów, tym bardziej ładułe się pasek Burstu, który po aktywacji zwiększa twoją prędkość i daje ci możliwość przebiegania przez przeszkody.
Platforming Rift - musisz skakać po platformach aż do mety. Aby zebrać jak największą ilość punktów, musisz za każdym razem lądować na środku platformy lub jak najbliżej środka.
Telekinesis Rift - używasz mocy Telekinesis aby rzuać kulkami w okręgi. Pamiętaj, że kolory kulek muszą być dopasowane do kolorów okręgów. Pozycja z której rzucasz kulkami często również się zmienia, więc bądź na baczności, bo będziesz musiał się przemieszczać.
Prof. Genki's M.O.M
Ta aktywność skupia się na użyciu supermocy Telekinesis. W rejonie pojawiają się okręgi o różnych kolorach, przez które będziesz musiał przerzucać odpowiednie rzeczy.
Niebieski kolor - przerzucanie samochodów;
Zielony kolor - przerzucanie ludzi;
Różowy kolor - przerzucanie głów kota, które zazwyczaj pojawiają się gdzieś w okolicy.
Co jakiś czas pojawiają się nowe lokacje z okręgami, więc będziesz musiał się przemieszczać - bądź czujny.
Fight Club
W aktywności Fight Club będziesz musiał zmierzyć się z kilkoma rodzajami przeciwników. Przeciwnicy stają się silniejsi z każdą następną rundą. W ostatniej rundzie pojawia się również Boss, a po jego zabiciu aktywność dobiega końca. Im szybciej ukończysz tą aktywność, tym większe będzie twoje wynagrodzenie.