Marketing | Porady do RollerCoaster Tycoon poradnik RollerCoaster Tycoon
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
Marketing
- Sprawdzaj, co myślą twoi klienci. Jeżeli spora ilość (około 20) gości myśli, że jakaś atrakcja jest nudna albo brakuje jakiejś atrakcji - działaj.
- Zbyt duże ceny oznaczają spadek reputacji, czyli utratę nowych gości.
- Muzyka łagodzi obyczaje. Atrakcje posiadające muzykę mają lepszy wpływ na gości.
- Goście zawsze mają swoje komentarze: "nie mogę znaleźć wyjścia", "nie mogę znaleźć atrakcji XYZ", "Jestem głodny", "Chce mi się pić". Komentarze są dosyć oczywiste, ale należy się do nich stosować. Podobnie jak przy atrakcjach.
- Wypadki chodzą po ludziach. Niestety dla naszego parku to zła reklama. Co zrobić, kiedy wydarzy się katastrofa i ktoś zginie? Można albo zamknąć chwilowo atrakcję, zreperować ją, obniżyć cenę za wejście i dorzucić marketing dla tej konkretnej atrakcji. Albo zburzyć ją i wybudować nową. Dlaczego? Bo reputacja danej atrakcji, a co za tym idzie całego parku spada gwałtownie w dół. Nie potrzebujesz tego.
- Jest jedna brudna sztuczka, dzięki której utrzymasz swoich gości w parku na zawsze (buhaha!). Ogrodź kawałek terenu gdzie znajdują się goście, za pomocą ogrodzenia lub podwyższenia terenu. Do tego "więzienia" będzie można wrzucać niesfornych gości. Oczywiście obniży to reputację o kilka punktów. Można tego częściowo uniknąć, jeżeli wybudujesz w "więzieniu" toaletę, budki z jedzeniem, fontannę i posadzisz kilka drzew. Nie tylko zatrzymasz gości, ale i zarobisz!