Silence Rurik | Misje Robert Ludlum's The Bourne Conspiracy poradnik Robert Ludlum's The Bourne Conspiracy
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Silence Rurik
10 paszportów
Ten epizod otwiera Quick Time Event. Po unieszkodliwieniu ochroniarzy i samego celu schodzimy po schodach. W laboratorium chemicznym znajdujemy paszport. Biegniemy jak najdalej od strzelających policjantów i wbiegamy do łazienki. Tam czeka nas walka na pięści. Wychodzimy przez inne drzwi niż te, którymi się tu dostaliśmy. Inaczej zostaniemy zastrzeleni. Idziemy dalej i bijemy się z następnym policjantem. Po jego pokonaniu zbiegamy na dół, walczymy i oglądamy scenkę. Kierujemy się w stronę security room. Tam zdejmujemy oficera i bierzemy shotgun.
Po chwili do pomieszczenia wpadają żołnierze i zaczynają strzelać. Kiedy zabijemy ostatniego, upewniamy się, że nie stoimy obok drzwi. Te zaraz wybuchną, a my musimy znów poobijać paru napastników. W miejscu, gdzie się pojawili, po lewej stronie korytarza pod oknem, znajdujmy paszport. Zbieramy amunicję i idziemy dalej. W science room musimy załatwić dwu strażników. Jeśli chcemy, zmieniamy broń i biegniemy dalej przez classrooms.
Po chwili zostajemy zaatakowani przez kolejnego żołnierza. Ten jest nieco twardszy od pozostałych i jeden takedown nie wystarczy. Biegniemy do następnego budynku. Po kilku pojedynkach docieramy do schodów. Zbiegamy po nich. Po lewej leży paszport. W tej lokacji znajduje się kilku żołnierzy, których bezpieczniej unieszkodliwić z broni palnej. Po chwili zaatakuje nas czołg.
Jak najszybciej chowamy się za pomnikiem usytuowanym na środku lokacji. Musimy trafić w dwa czerwone punkty, wlew oraz zbiornik pod maszyną. Cały czas biegamy i nie dajemy się trafić. Po wybuchu biegniemy naprzód przez drzwi. Po lewej stronie, na szczycie schodów, znajduje się paszport. Skręcamy w prawo i biegniemy po schodach na górę. W sali komputerowej pod biurkiem leży paszport. Załatwiamy strażnika, wyciągamy broń i strzelamy do reszty. Biegniemy na górę i dalej strzelamy. Na biurku koło półek z książkami leży paszport.
Zbiegamy na sam dół, po drugiej stronie biblioteki. Rozwalamy panel i wychodzimy przez drzwi na zewnątrz. Za półkami leży paszport. Mamy do załatwienia snajpera i kilku żołnierzy. Na ławce za dużymi krzakami czeka paszport. O ile to możliwe, używamy shooting takedown. W uliczce po prawej czai się kolejny strzelec. Nie jest on jednak sam, więc znów trochę postrzelamy. W rogu, koło drzewa na opał, leży paszport. Wchodzimy po schodach do fabryki. W pomieszczeniu sterującym używamy panelu i powodujemy duże zniszczenia.
Zanim go jednak włączymy, zabieramy ostatni paszport. Włączamy także licznik, więc uciekamy ile sił w nogach, tak jak prowadzi nas Bourne Instinct, czyli cały czas w górę. Cała fabryka wybucha, a my ratujemy się skokiem przez okno.