Azoream Sea | Opis przejścia Ratchet & Clank Quest for Booty poradnik Ratchet & Clank: Quest for Booty
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
Azoream Sea
Fight the Pirates
Przypływasz na okręt Angstroma Darkwater. Lądujesz na sąsiednim statku i tam zaczyna się przygoda. Zniszcz stojące na przeszkodzie skrzynki i znokautuj piratów. Po walce podejdź do śruby, która jest na prawo od drzwi i przekręć ją kluczem francuskim, drzwi zostaną otwarte.
W środku pozbądź się kilku wrogów i wyjdź przez drzwi na wprost. Zaraz za wyjściem, skręć w lewo a zobaczysz drabinę - dzięki niej dotrzesz na dach. Tam powita Cie nieco groźniejszy przeciwnik. Używaj jedynie broni do walki dystansowej. Po ubiciu robota, wejdź na katapultę, która jest na krawędzi dachu i naciśnij przycisk skoku.
Dzięki temu jesteś już na następnym statku. Przed Tobą stoi jeden z piratów, zabij go uderzając kluczem w plecy. Zniszcz beczki z trotylem z pistoletu lub granatem, spowoduje to kolejną potyczkę z garstką robotów. Po ich pokonaniu podejdź do armaty ,która jest po prawej stronie. Zniszcz dzięki niej drzwi prowadzące do komnaty. Po wejściu do niej omiń strzelającego pirata. Zaatakuj go od tyłu. Znów użyj za armaty, aby rozwalić kolejne drzwi, które są na wprost.
Po wyjściu z pomieszczenia, wdrap się na dach po drabinie, która jest po lewej stronie. Tam zniszcz parę robotów i wystrzel się z katapulty, znajdującej się jest na krawędzi dachu.