Ścieżka Zła - Prisoner Without A Clue | Opis przejścia Postal III Postal III poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Ścieżka Zła - Prisoner Without A Clue
W tym zadaniu musisz ochraniać Ala i doprowadzić go do wyjścia z więzienia. Jeśli chcesz zrealizować cel dodatkowy to nie możesz zabić żadnego więźnia, więc staraj się do nich nie strzelać, ani na nich nie wpadać (potrącenie spowoduje, że zaczną z tobą walczyć). Początkowo nie dysponujesz żadną bronią. Przejdź przez metalowe drzwi i dołącz do walki z policjantami. Jeśli będziesz miał szczęście to jeden z nich spali się już na początku zostawiając po sobie broń, jeśli nie to będziesz musiał któregoś dopaść i tak długo okładać odkurzaczem lub pięściami, aż padnie. Ponieważ na tym etapie dość często wybuchają koktajle mołotowa, więc zachowaj czujność, a jeśli zostaniesz podpalony to wybierz opcje sikania (pee) i oddaj mocz na siebie, co ugasi pożar.
Po zdobyciu broni zacznij iść przed siebie eliminując kolejnych policjantów. Po przejściu przez pomieszczenia biurowe trafisz na korytarz. Idź wzdłuż niego wchodząc do kolejnych pomieszczeń i eliminując stróżów prawa. Pamiętaj też, że musisz dokładnie oczyścić drogę z wrogów, ponieważ inaczej Al nie będzie chciał przejść dalej.
W pewnej chwili trafisz na klatkę schodową. Wejdź na górę i dojdź do końca korytarza, gdzie znajdziesz zbrojownię, a w środku oddział antyterrorystów. Rozpraw się z nimi celując w głowę, ponieważ posiadają oni kamizelki kuloodporne. Pozbieraj amunicję ze zbrojowni i ruszaj dalej.
W końcu dotrzesz na podwórze, gdzie więźniowie walczą z policjantami. Przystąp do eliminowania tych ostatnich uważając zwłaszcza na antyterrorystów znajdujących się za siatką z prawej. Oczyść całe pole, a potem wejdź w drewniany tor przeszkód. Skręć w prawo, potem znów w prawo i idź cały czas prosto, dzięki czemu przejdziesz na drugą stronę siatki.
Skieruj się w stronę drzwi znajdujących się na prawo od autobusu i wejdź do budynku. Od razu przystąp do eliminowania stających na twojej drodze wrogów. Na końcu drogi dotrzesz do sporych rozmiarów pokoju wypełnionego wrogami. Skorzystaj ze ścian, aby ukryć się przed prowadzonym przez nich ogniem i sam ich kolejno eliminuj. Wśród policjantów będzie też kilku antyterrorystów więc uważaj. Kiedy wszyscy padną trupem wyjdź za Alem przez oszklone drzwi.