Poppy Playtime: Niebieska dłoń - solucja, opis przejścia Poppy Playtime poradnik, solucja
Na tej stronie poradnia do Poppy Playtime znajdziecie opis 1 części 1 rozdziału gry. Dowiecie się co zrobić, aby zdobyć niebieską dłoń.
Ostatnia aktualizacja: 15 grudnia 2021
Na tej stronie poradnia do Poppy Playtime znajdziecie opis 1 części 1 rozdziału gry. Dowiecie się co zrobić, aby zdobyć niebieską dłoń. Ta posłuży Wam do wykonywania wielu zagadek logicznych.
Zielona taśma
Po rozpoczęciu gry traficie do recepcji. Tam znajdziecie pierwszą taśmę, leży na biurku zaraz obok komputera. To rzecz czysto opcjonalna, nie musicie wykonywać tego zadania.
Jeśli jednak chcecie dowiedzieć się więcej o fabryce to zaraz obok jest magnetowid, na którym możecie uruchomić kasetę. Jeśli chcecie wysłuchać historii, musicie grzecznie stać w tym pomieszczeniu. Gdy tylko z niego wyjdziecie, głos przycichnie i przestaniecie cokolwiek słyszeć.
1 zagadka
Waszym zadaniem jest wejście do pokoju bezpieczeństwa. W nim zdobędziecie niebieską dłoń, która jest wam niezbędna. Bez niej nie otworzycie drzwi ani nie udacie się dalej.
Wejście do tego pokoju jest jednak zabezpieczone specjalnym kodem.
Kod do drzwi to odpowiednie kolory, które znajdziecie na zabawce, w kolejnym pomieszczeniu. Idźcie do pokoju położonego naprzeciwko sali bezpieczeństwa. Po sufitem podwieszone zostały tory, po których porusza się kolejka. Zwróćcie uwagę na kolory zabawki.
Prawidłowy kod do wejścia to:
- zielony,
- różowy,
- żółty,
- czerwony.
Po kliknięciu kolorów w odpowiedniej kolejności, drzwi otworzą się.
Niebieska taśma
W biurze bezpieczeństwa zerknijcie na blacie po lewej stronie pomieszczenia. Leży zaraz obok klawiatury leży niebieska kaseta.
Po prawej stronie od biurka jest magnetowid, na którym możecie uruchomić kasetę. Po wysłuchaniu historii otrzymacie niebieską dłoń, której potrzebujecie do wykonania wszystkich zagadek w grze.
Niebieską dłoń wyciągniecie z szybu. Pamiętajcie, aby użyć odpowiedniego klawisza, aby ruszyć przedmioty zagradzające dojście do dłoni (E w przypadku wersji na PC).
Dokładne sterowanie znajdziecie na oddzielnej stronie poradnika.
Klucz
Czas udać się dalej. Za recepcją jest niewielkie przejście, prowadzi ona do kolejnego pomieszczenia. Do niego musicie się udać, aby dostać się do kolejnej części fabryki.
Aby wejść do hali należy otworzyć drzwi. Do tego posłuży wasza niebieska dłoń, którą przyłożycie do specjalnego punktu. Oznaczony jest on właśnie ikonką niebieskiej dłoni. Użyjcie swojej ręki i przytrzymajcie chwilę ją przy tym punkcie. Dopiero, gdy mechanizm w pełni się załaduje, drzwi się otworzą.
Na środku hali pierwszy raz zobaczycie głównego potwora w tym rozdziale. Huggy po prostu stoi na środku, nic wam nie zrobi, nawet jeśli będziecie go bić czy rzucać w niego rzeczami.
Waszym zadaniem jednak nie jest próba zdenerwowania potwora, a zdobycie klucza. W tym celu musicie uderzyć niebieską dłonią o ikonką na lewej ścianie. Nie otworzą się drzwi, a jedynie dojdzie do niewielkiego spięcia, które cudem spowoduje, że w dłoni maskotki pojawi się klucz.
Huggy nadal nie jest groźny. Słodko się uśmiecha trzymając klucz w prawej dłoni. Wyciągnijcie swoją rękę i delikatnie wyjmijcie potrzebny Wam przedmiot.
Przywracanie zasilania
Z kluczem czas udać się do pomieszczenia z napisem "Power". Idźcie na sam koniec korytarza. Drzwi otwierajcie korzystając z klawisza E. Nie wystarczy ich popchnąć, chociaż zmysł gracza podpowiada to w trakcie całej rozgrywki.
Idźcie na sam koniec pomieszczeni, aż zobaczycie płytę, którą możecie otworzyć. Nie dość, że będzie mieć ona czerwoną rączkę, za którą można chwycić. To obok niej zobaczycie wiele śladów dłoni. Jedyną opcją otworzenia tego punktu jest wyrwanie płyty.
Waszym zadaniem jest uruchomienie zasilania. W tym celu przydadzą się ciekawe zdolności waszej niebieskiej dłoni. Złapcie za gniazdo i za wszelką cenę tego nie puszczajcie.
Idźcie grzecznie przez pomieszczenie, zahaczajcie "ramię" tak, aby objęło dwa słupy przekazujące energię. W ten sposób uruchomicie prąd w drzwiach, do których macie się przedostać.
Kolejne pomieszczenie
Czas wrócić do sali, w której zdobyliście klucz. Szybko zauważycie, że Huggy nie stoi już na środku. Poszedł sobie, aby obserwować wasze poczynania z innych miejsc. Nie musicie się go obawiać, w tym momencie gry jeszcze was nie zaatakuje.
Wasze zadanie to uruchomienie kolejnych drzwi oznaczonych niebieską dłonią. Opis dalszej części rozgrywki znajdziecie na kolejnej stronie poradnika - Czerwona dłoń.