Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pokemon Sun - poradnik do gry

Pokemon Sun - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Hakulani Observatory i Electrium Trial | Pokemon Sun Poradnik Pokemon Sun

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

W tym dziale ponownie oprócz solucji nowych lokacji znajdziesz dokładny opis lokacji przedmiotów. Również znajdują się tu informacje jakie pokemony możesz złapać i jak wygrać z przeciwnikami, których napotkasz. Dodatkowo dowiesz się jak przejść bezbłędnie pierwszą próbę na nowej wyspie.

Piękne widoki... - Hakulani Observatory i Electrium Trial | Pokemon Sun - Pokemon Sun - poradnik do gry
Piękne widoki...

Gdy już wjedziesz autobusem do góry w pierwszej kolejności udaj się do Poke Center aby przygotować swój zespół na dalszą wędrówkę. Przygotowany wyjdź i udaj się na tył budynku. Tam znajdziesz Oaka, który podaruję Cię Moon Ball. Idąc dalej tą ścieżką znajdziesz Level Ball, znajduję się on za dwoma żółtymi samochodami. Następnym celem byłoby udanie się do obserwatorium, zanim jednak to zrobisz odwiedź drogę do niego. Wyjdź z lokacji tak jak do niej przyjechałeś, tym razem jednak wykorzystaj do tego nogi a nie autobus. Przy samym wyjściu spotkasz kobietę, która odwrócona jest do Ciebie plecami. Jeżeli z nią porozmawiasz wyzwie Cię na pojedynek.

  1. Jessica będzie posiadała jednego pokemona, którego wystawi do pojedynku a będzie to Clefairy na poziomie 28.

Kawałek niżej znajdziesz krzaki, obok nich znajdziesz TM72 Vola Switch. W tej lokacji również możesz złapać takie pokemony jak:

  1. Skarmory
  2. Fearow
  3. Ditto
  4. Cleffa
  5. Minor
  6. Beldum

Podążając dalej droga w dół odnajdziesz Fast Ball. Po drodze również napotkasz faceta w plecaku, który stoczy z Tobą pojedynek:

  1. Thomas wystawi dwa pokemony przeciwko Tobie. Pierwszym, którego wezwie do walki będzie Boldore na poziomie 27 a drugim Geodude na poziomi 28. Obydwa pokemony słabe są na wodę.

Dalsza droga w dół zaprowadzi Cię do kolejnych krzaków. Znajdziesz tam również Heavy Ball. Obok tego miejsca również znajduję się następny przeciwnik a będzie to:

  1. Todd będzie miał 2 pokemony. Passimiana na poziomie 28 i Oranguru na poziomie 28.

Idąc dalej w dół znajdziesz Max Potion. Po chwili zauważysz przystanek autobusowy oznacza to że dalej już nie dojdziesz. Czas więc wrócić z powrotem na górę do celu zadania. Na samym początku przy drzwiach wejściowych do obserwatorium stoczysz walkę.

  1. Maloyne wystawi do walki aż 3 pokemony. Na samym początku będziesz walczył z Skarmory na poziomie 29. Bardzo przydatnym na niego będzie pokemon elektryczny. W zanadrzu posiada jeszcze Dugtrio na poziomie 30 i Metang także na poziomie 30. Pierwszy wrażliwy jest na obrażenia psychiczne drugi zaś na ataki ciemności.

Wchodząc do środa w pierwszej kolejności porozmawiaj z człowiekiem, który stoi za ladą. Otrzymasz od niego Comet Shard. Przejdź do następnego pomieszczenia i udaj się całkowicie w lewo. Za magnemite odnajdziesz następny fragment Zygard Core. Gdy przejdziesz przez fioletowo-żółte drzwi rozpoczniesz kolejną próbę.

Electrium Trial

Po rozmowie z Sophoclesem rozpocznie się próba. Zgasną wszystkie światła a Twoim zadaniem będzie rozpoznawanie dźwięków. Po krótkich rozmowach usłyszysz pierwszy dźwięk.

  1. Poprawną odpowiedzią będzie Poke Center. Po odpowiedzeniu zaatakuję Cię 27 poziom Grubbina.

Teraz czas na krótki przerywnik i sytuacja powtórzy się ponownie. Do rozpoznania będzie kolejny dźwięk.

  1. Tym razem prawidłową odpowiedzią będzie Rotom Dex. Następnym pokemonem, z którym stoczysz walkę będzie Charjabug na poziomi 27.

Tak jak wcześniej czeka Cię krótki filmik i następne rozpoznawanie dźwięku.

  1. Trzecią poprawną odpowiedzią będzie Charjabug. Po prawidłowej odpowiedzi ponownie stoczysz walkę, właśnie z Charjabugiem na poziomie 27.

Ostatnią odpowiedzią, która będziesz musiał wskazać po krótkich przerywniku będzie:

  1. A Totem Pokemon

Rozpocznie się walka z Totem Pokemonem. Tym razem będzie to Totem Vikavolt na poziomie 29. Posiada ulepszone statystyki bazowe i potrafi przyzywać do pomocy innego pokemony. Wrażliwy jest na pokemony kamienne i wodne. Po wygranej walce otrzymasz Electrium Z i Steelium Z. Po krótkiej rozmowie musisz wrócić do profesora, który znajduję się w Malia Garden. Wyjdź z budynku i za pomocą Charizarda udaj się do ogrodów. Tuż przy samym wejściu zauważysz że Kukui rozmawia z gangiem Skulla. Okaże się że pojawi się sam lider, z którym stoczysz pojedynek. Uwaga! Jest to bardzo trudna walka.

  1. Guzma posiadać będzie 2 pokemony. Pierwszym, którego wystawi będzie Golispod na poziomie 31 a drugi Ariados na poziomie 30. Pierwszy z tych pokemonów wrażliwy jest na elektryczność, kamień i pokemony latające. Posiada umiejętność pasywną, która przy małej ilości życia pozwoli mu uciec z pola walki. Wtedy nasz przeciwnik wystawi Ariadosa. Wrażliwy jest na te same elementy, ale posiada jeszcze jedną słabość. Psychiczne pokemony. Uważaj na niego ponieważ potrafi zadać bardzo duże obrażenia i ulepszać swoją siłę drastycznie. Gdy już to się stanie może pokonać każdego Twojego pokemona na jeden atak.

Po wygranej walce otrzymasz Z-Crystal związany z Twoim pokemonem, którego wybrałeś na samym początku gry. Dowiesz się również że aby przejść następną próbę musisz udać się na Route 11. Droga znajduję się gdy wyjdziesz dolnym przejściem z miasta.