[Solucja Overlord] Find a Crane for the Tower renovatio poradnik Overlord
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Find a Crane for the Tower renovation
Czas na teleportację - z dostępnych lokacji możesz wybrać jedynie Mellow Hills . Zrób to. Przyzwij 10 chochlików z portalu po lewej i tak jak poprzednio pozabijaj znajdujące się w okolicy owce. Pamiętaj, że siła życiowa wszystkich wrogów powoduje, że masz więcej chochlików w zanadrzu. Wróć tam, gdzie zacząłeś. Po prawej stronie zobaczysz mostek - ten sam, który wcześniej zrobiłeś (#1), a kawałek za nim - przewrócona kolumnę. Użyj swoich pomocników, by ją przesunęli (#2) i podążaj ścieżką w prawo, by obejrzeć scenkę przerywnikową.
Podążaj przed siebie i puść kulę ognia w kierunku niziołków stojących w zaroślach. Spłoną razem z roślinami (#1). Gdy ogień zniknie, wyślij chochliki by zebrały zdobycze i podążaj dalej ścieżką, a potem rozpraw się z kolejną grupą niziołków tak, jak z pierwszymi (jeśli chcesz, możesz skręcić w prawo, gdzie znajdziesz nieco złota). W zebraniu energii życiowej i pokonaniu następnych przeciwników pomogą ci chochliki. Obejrzyj krótką scenkę przerywnikową, zignoruj stojących przy drodze wieśniaków (#2) i idź cały czas przed siebie, po czym skręć w prawo.
Gdy zobaczysz ołtarz (#1), możesz poświęcić część chochlików, by odzyskać energię, ale jeśli robiłeś wszystko zgodnie ze wskazówkami, nie będzie to konieczne. Gdy skręcisz tuż za nim w prawo, znajdziesz podobny obiekt, dzięki któremu możesz uzupełnić manę. Zrób to i wróć na ścieżkę, którą szedłeś - kawałek dalej znajduje się portal, z którego możesz wezwać nowe chochliki. Przydadzą się, bo za chwilę czeka nas niezłe zamieszanie. Zejdź na dół i zajmij się niziołkami (#2), po czym wyślij chochliki, by uruchomiły mechanizm na lewo od wrót. Bądź ostrożny, bo przeciwników jest sporo - na ile to możliwe, atakuj kulami ognia z dystansu, zawsze możesz też cofnąć się na górę, by uzupełnić oddziały, zdrowie i manę. Wejdź szybko na górkę po prawej, by zebrać energię życiową owiec i przejdź przez wrota, które przed chwilą się otworzyły.
Oto i nowa lokacja: Slave Camp . Przyzwij chochliki z portalu po prawej stronie, jeśli to konieczne (#1). Idź ścieżką przed siebie, aż spotkasz pierwszego wieśniaka (#2). Nie rób mu jednak krzywdy, tylko zwróć się w lewo i przygotuj na kolejną walkę z niziołkami.
Pierwszą, małą grupę wrogów zaatakuj, nasyłając na nich chochliki (#1). Oszczędzaj manę i unikaj bezpośredniego starcia, gdyż niedługo czeka cię walka z bossem. Gdy już się z nimi uporasz, idź przed siebie wzdłuż porozstawianych przy ścieżce pochodni - tam czeka sporo nieprzyjaciół. Zacznij od tych rzucających kamieniami z góry (#2), potem zejdź na dół i zajmij się resztą.
Wyślij swych pomocników, by zajęli się kieratem (#1), uwalniając w ten sposób wieśniaków, a sam udaj się ścieżką po lewej stronie (po drodze pokonując kilku niziołków) do ołtarza (#2). Możesz tu także przyzwać chochliki, więc zrób to, by uzupełnić brakującą energię i ewentualne niedobory w oddziałach, a następnie zejdź na dół.
Tu czeka cię walka z pierwszym bossem - trollem, który najwyraźniej od dawna nie przestrzega diety (#1). Jest silny, ale bardzo wolny - wyślij na niego chochliki i wycofuj je, gdy zobaczysz, że przymierza się do skoku. Wspomagaj towarzyszy, uderzając go toporem - najlepiej z boku lub od tyłu. Część twoich pomocników może zginąć, ale na pewno ostatnie sekundy przed śmiercią cieszyły się, że mogą poświęcić dla ciebie życie. Gdy załatwisz trolla, chochliki muszą uruchomić koło przy wrotach po lewej. Otworzy się wejście, a za nim - cenny artefakt. Wyślij część chochlików, by zaniosły go do portalu (#2), reszta niech zajmie się kolejnym kołem (po schodach po prawej), a po wszystkim wejdź do portalu, by wrócić do wieży.