Eshop, szukanie promocji i czytanie newsletterów na Nintendo Switch Switch poradnik, najlepsze porady
Ostatnia aktualizacja: 17 grudnia 2020
Nie ma co ukrywać, że gry na Nintendo Switch często są drogie, szczególnie na premierę. W poniższym rozdziale poradnika odnajdziesz informację, jak obsługiwać Eshop, szukać promocji na tytuły i czytać newslettery, by łatwiej trafić na potencjalną okazję.
Eshop
Gdy uruchomisz Eshop, po lewej stronie znajdziesz następujące opcje:
- Search - wpisz tutaj nazwę gry, gatunek, demo, cenę, a znajdziesz gry według wspianych preferencji.
- Discover - to gry, które często bezpośrednio promuje Nintendo. Znajdziesz tutaj największe tytuły, najważniejsze premiery, duże demo do ściągnięcia itp. Potraktuj to jako zbiór porad ze strony Nintendo, co może cię aktualnie zainteresować.
- Recent Releases - gry, które niedawno miały premierę na Switch.
- Current Offers - aktualne promocje. Są one ustawione według popularności i zainteresowania wśród kupujących.
- Charts - obecna lista najpopularniejszych gier, które sprzedawane są w twoim regionie.
- Coming soon - chronologiczna lista gier, które mają ustaloną datę premiery i będą miały niedługo premierę.
- Nintendo Switch Online - możesz tu aktywować abonament Nintendo Switch Online, ściągnąć darmowe aplikacje (gry Snes i NES), dodatkowe bonusy itp.
- Redeem Code - wpisz tutaj kod z grą, dlc itp.
Szukanie promocji
Najlepiej skorzystać z opcji Charts i Current Offers w zakładce Eshopu, by sprawdzić co aktualnie się sprzedaje i jakie są promocje. Najlepsze promocje są w gorących okresach sprzedażowych - podczas świąt, w okolicach czarnego piątku itp. O najlepszych promocjach Nintendo często informuje również w newsletterze. Jeśli jakaś gra cię interesuje, dodaj ją jeszcze do obserwowanych, a Nintendo wyśle ci wiadomość mailową, jeśli tytuł, który obserwujesz wyląduje na wyprzedaży.
Newslettery
W menu głównym odnajdziesz opcję News. Znajdziesz tam informację o grach, newslettery rozmaitych twórców i możesz przejrzeć interesujące kanały. Warto je co jakiś czas przeglądać, by dowiedzieć się o ważnych nowościach i zapisać się do kanału informacyjnego ulubionego wydawcy.