[Solucja] Palm Harbor (cz.1) | Need for Speed Undercover poradnik Need for Speed: Undercover
Ostatnia aktualizacja: 1 października 2019
Palm Harbor
Po filmiku wprowadzający cię w fabułę zaczynasz prawidziwą zabawę!
005
| 006
|
Trafiasz więc jako tajniak do wielkiego miasta. Na początku może nie masz do dyspozycji zbyt szybkiej bryki, ale na razie w zupełności wystarczy. Na dole masz zawsze wyświetlony najbliższy wyścig [005] - aby się do niego przenieść wciskasz "Tab", ale my będziemy pokonywać misje w innej kolejności. Wciskając "G" przeniesiesz się do mapy, na której ujrzysz wszystkie zadania obecnie możliwe do wykonania [006] . Zaczynamy, na mapie wybieramy na dobry początek sprint: Cross Slope & Ocean .
Sprint: Cross Slope & Ocean
007
| 008
|
Trasa może jest trochę kręta [007] , jednak wyścig jest bardzo prosty. Auto prowadzi się przyjemnie, więc nie powinno być żadnych problemów. Ponadto jest szybsze od rywali, więc uważaj tylko by podczas wyprzedzania niepotrzebnie się nie zderzać, bo zawsze jest ryzyko wypadnięcia na bandę - omijaj ich bokiem [008] . Gdy szosa się rozwidla na dwie jezdnie staraj się nie jeździć pod prąd dopóki nie nauczysz się skutecznie unikać aut w ruchu ulicznym.
009
| 010
|
Na trasie jest trochę zakrętów, ale przy tak powolnych przeciwnikach spokojna jazdy wystarczy do wygrania. Przypomnę, że na ostrzejszych zakrętach nie hamuj tylko popuszczaj gaz. Warto na jednym z rozwidleń szosy skorzystać ze skrótu [009] i przejechać najpierw pod górkę, a potem zeskoczyć. Finisz oznaczony jest zawsze niebieskimi "dymkami". Warto tak jechać by nie tylko wygrywać, ale także zdominować [010] . Dzięki temu zdobywasz chociażby umiejętności kierowcy .
Sprint: Aubrey Street
011
| 012
|
Zajmijmy się drugim sprintem . Trasa jest troszkę bardziej kręta [011] , ponownie na starcie uważaj by nie wchodzić w niepotrzebne kolizje z rywalami. Czeka cię trochę więcej ostrzejszych zakrętów [012] , jednak ulice są bardzo szerokie i nie powinieneś mieć problemów z wygraniem i tego wyścigu. Jeszcze raz przypomnę, gdy zakręt jest ostrzejszy wchodź w niego najlepiej od zewnętrznej - jeśli zobaczysz że możesz wpaść w bandę przy wyjściu puść na ułamek sekundy gaz.
Tor: Ocean & Wilson
013
| 014
|
Czas na pierwszy tor [013] . Dwa bardzo krótkie okrążenia i po sprawie. Nie przejmuj się kosmicznie wyglądającymi autami przeciwników [014] - oni dalej są bardzo powolni i prości do pokonania. Nie tuninguj też swojego auta w żaden sposób, nie ma takiej potrzeby i szkoda na to pieniędzy.
015
| 016
|
Tuż przed końcem okrążenia jest ostry nawrót w lewo [015] - przejedź go uważnie i nie rozbij się nigdzie. Warto też po drodze skorzystać ze skrótu, gdzie droga jest prostsza [016] .