STONESHIP AGE cz.2 | Myst poradnik Myst
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Idź do portu, wejdź na pokład statku i otwórz drzwi.
| Kolejna księga czeka już na Ciebie.
|
Gdy znajdziesz się w Stoneship Age, oczywiście zwiedź wyspę.
| Pamiętaj, że dysponujesz mapą.
|
Wejdź do latarni, na podłodze zauważysz klucz. Niestety aktualnie nie możesz z niego skorzystać. A może by tak wypompować tę wodę?
| Podejdź do tego mechanizmu. Naciśnij pierwszy przycisk z lewej. Usłyszysz dźwięk. Ciekawe, co się stało?
|
Wejdź na statek, teraz drzwi nie blokuje woda.
| Wróć do pomp i naciśnij drugi przycisk z lewej i wróć na statek. Tutaj woda wróciła, jednak naprzeciwko - droga do tunelu jest dostępna. Przydałoby się jednak trochę światła.
|
Wróć do pomp i wciśnij trzeci przycisk z lewej. Teraz udaj się do latarni.
| Ooo, można zejść na dół.
|
Na dole zauważysz zamknięty kufer. Zwróć uwagę, że w lewym dolnym rogu kufra jest kurek. Odkręć go, a wyleje się woda. Zakręć kurek i udaj się do pomp. Wciśnij przycisk, tak aby woda powróciła do latarni i wróć do niej.
| Teraz kufer unosi się na wodzie. Podejdź i skorzystaj z klucza. Gdy otworzysz kufer, w środku znajdziesz kolejny klucz.
|
Teraz wejdź po drabinie i otwórz kłódkę. Wespnij się do góry.
| Tutaj znajdziesz generator i baterie. Zakręć kilka razy rączką generatora, tak aby światełko na bateriach było zielone.
|
Teraz do pomp. Naciśnij środkowy przycisk i skieruj się do pierwszego tunelu.
| Zejdź na dół. Dojdziesz do drzwi, otwórz je. Wejdziesz do sypialni Sirrusa.
|