Obóz (3) | Misja 5 | Mortyr 2 For Ever poradnik Mortyr 2: For Ever
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Możesz już wyjść z okopu. Uwaga! Zanim skierujesz się do właściwej części posiadłości, koniecznie zapisz stan gry. Dobrze jest wyleczyć się i przygotować sobie karabin maszynowy. | |
Gdy zbliżysz się do widocznej w oddali willi, w niektórych oknach pojawią się wrodzy żołnierze. NIE PRÓBUJ z nimi walczyć. Podbiegnij do muru i kieruj się w prawo. Powinieneś zauważyć dziurę, dzięki której będziesz mógł przedostać się do wnętrza posiadłości. | |
Czekają Cię tu dość liczne i ciężkie (ze względu na niewielką powierzchnię ruchu) walki z dobrze uzbrojonymi przeciwnikami. Pamiętaj o tym, aby do każdego zlikwidowanego stanowiska CKM osobiście podchodzić w celu potwierdzenia jego przejęcia. Do każdego nowo badanego pomieszczenia wchodź bardzo ostrożnie, dużo też musisz się rozglądać. | |
Uwaga! Nie pędź od razu na pierwsze piętro, albowiem gdy tylko postawisz swe nogi na stopniach, jeden ze znajdujących się na górze przeciwników rzuci w Twoją stronę granatem. Musisz się wtedy szybko wycofać. Gdy tylko granat wybuchnie biegnij na górę i poślij do piachu delikwenta, który spróbował Cię w ten sposób unieszkodliwić. :-) | |
Uważaj, ponieważ w sąsiednim pomieszczeniu znajduje się spora grupka wrogich żołnierzy. Jeśli chcesz możesz ustawić się w podobny sposób do pozycji zaprezentowanej na screenie. Przy odrobinie szczęścia pozbędziesz się kilku wrogów nie narażając tym samym siebie na jakiekolwiek obrażenia. | |
Wyjątkowo ciężkie walki czekają Cię na drugim piętrze. Prawdopodobnie nie poradzisz sobie ze wszystkimi (trzema) przeciwnikami bez zmiany magazynka. W takiej sytuacji wycofaj się do schodów. Możesz też skorzystać z granatu, aczkolwiek musisz zachować szczególną ostrożność. Po oczyszczeniu strychu skieruj się do widocznego na screenie balkoniku. Czekają tu na Ciebie kolejni wrogowie. Uwaga na snajpera, który przyczaił się po prawej! | |
Wracaj na pierwsze piętro. Zauważ, że ukazane na screenie drzwi zostały oznaczone niebieską strzałką. Możesz wejść do środka. Niestety, naukowiec, którego miałeś odbić został wcześniej zabity. Mortyr odnajdzie natomiast dokumenty, które sugerują, iż należy udać się do Jugosławii. |