Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

MisBits - poradnik do gry

MisBits - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Sterowanie w MisBits MisBits poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 6 marca 2020

Na tej stronie poradnika do gry MisBits znajdziesz informacje na temat sterowania. Zamieściliśmy pełną klawiszologię dla wersji na komputery osobiste. Oddzielne tabele dotyczą sterowania z użyciem klawiatury i myszy oraz sterowania z użyciem pada. Informujemy również o dostępnych w grze ustawieniach sterowania.

Sterowanie w MisBits - klawiatura i mysz

Poruszanie się postacią - Sterowanie w MisBits - MisBits - poradnik do gry

Poruszanie się postacią.

Rozglądanie się - Sterowanie w MisBits - MisBits - poradnik do gry

Rozglądanie się.

Sprint - Sterowanie w MisBits - MisBits - poradnik do gry

Sprint.

Podstawowy atak - Sterowanie w MisBits - MisBits - poradnik do gry

Podstawowy atak.

Kopnięcie - przytrzymując przycisk możesz zwiększać jego siłę - Sterowanie w MisBits - MisBits - poradnik do gry

Kopnięcie - przytrzymując przycisk możesz zwiększać jego siłę.

Użycie specjalnego ataku / specjalnej umiejętności - różnią się one w zależności od rodzaju używanej zabawki / części ciała - Sterowanie w MisBits - MisBits - poradnik do gry

Użycie specjalnego ataku / specjalnej umiejętności - różnią się one w zależności od rodzaju używanej zabawki / części ciała.

Interakcja / Podniesienie lub upuszczenie obiektu - Sterowanie w MisBits - MisBits - poradnik do gry

Interakcja / Podniesienie lub upuszczenie obiektu.

Wyśmiewanie (Taunt) - Sterowanie w MisBits - MisBits - poradnik do gry

Wyśmiewanie (Taunt).

Przyczepienie / odczepienie głowy od zabawki / części ciała - Sterowanie w MisBits - MisBits - poradnik do gry

Przyczepienie / odczepienie głowy od zabawki / części ciała.

 

Skok / Lot / Próba oswobodzenia się.

Przybliżenie / oddalenie kamery - Sterowanie w MisBits - MisBits - poradnik do gry

Przybliżenie / oddalenie kamery.

Dla gry przy użyciu klawiatury i myszki dostępne są dwa dodatkowe ustawienia sterowania:

  1. Look Sensitivity - Możesz ustalić czułość reakcji myszki podczas rozglądania się.
  2. Invert Vertical Axis - Możesz odwrócić oś Y dla ruchów wykonywanych myszką (przykładowo przemieszczenie myszki w dół sprawi, że kamera w grze zacznie przemieszczać się w górę).

Sterowanie w MisBits - gamepad (kontroler)

Poruszanie się postacią - Sterowanie w MisBits - MisBits - poradnik do gry

Poruszanie się postacią.

Rozglądanie się - Sterowanie w MisBits - MisBits - poradnik do gry

Rozglądanie się.

Sprint - Sterowanie w MisBits - MisBits - poradnik do gry

Sprint.

Podstawowy atak - Sterowanie w MisBits - MisBits - poradnik do gry

Podstawowy atak.

Wyśmiewanie (Taunt) - Sterowanie w MisBits - MisBits - poradnik do gry

Wyśmiewanie (Taunt).

Interakcja / Podniesienie lub upuszczenie obiektu - Sterowanie w MisBits - MisBits - poradnik do gry

Interakcja / Podniesienie lub upuszczenie obiektu.

Przyczepienie / odczepienie głowy od części ciała - Sterowanie w MisBits - MisBits - poradnik do gry

Przyczepienie / odczepienie głowy od części ciała.

Skok / Lot / Próba oswobodzenia się - Sterowanie w MisBits - MisBits - poradnik do gry

Skok / Lot / Próba oswobodzenia się.

Kopnięcie - przytrzymując trigger możesz zwiększać jego siłę - Sterowanie w MisBits - MisBits - poradnik do gry

Kopnięcie - przytrzymując trigger możesz zwiększać jego siłę.

Użycie specjalnego ataku / specjalnej umiejętności - różnią się one w zależności od rodzaju używanej zabawki / części ciała - Sterowanie w MisBits - MisBits - poradnik do gry

Użycie specjalnego ataku / specjalnej umiejętności - różnią się one w zależności od rodzaju używanej zabawki / części ciała.

Przybliżenie kamery - Sterowanie w MisBits - MisBits - poradnik do gry

Przybliżenie kamery.

Oddalenie kamery - Sterowanie w MisBits - MisBits - poradnik do gry

Oddalenie kamery.

Menu pauzy - Sterowanie w MisBits - MisBits - poradnik do gry

Menu pauzy.

Dla gry przy użyciu kontrolera dostępne są dwa dodatkowe ustawienia sterowania:

  1. Look Sensitivity - Możesz ustalić czułość reakcji prawej gałki analogowej podczas rozglądania się.
  2. Invert Vertical Axis - Możesz odwrócić oś Y dla ruchów wykonywanych prawą gałką analogową (przykładowo wychylenie gałki w dół sprawi, że kamera w grze zacznie przemieszczać się w górę).