Sterowanie w MisBits MisBits poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 6 marca 2020
Na tej stronie poradnika do gry MisBits znajdziesz informacje na temat sterowania. Zamieściliśmy pełną klawiszologię dla wersji na komputery osobiste. Oddzielne tabele dotyczą sterowania z użyciem klawiatury i myszy oraz sterowania z użyciem pada. Informujemy również o dostępnych w grze ustawieniach sterowania.
Sterowanie w MisBits - klawiatura i mysz
Poruszanie się postacią. | |
Rozglądanie się. | |
Sprint. | |
Podstawowy atak. | |
Kopnięcie - przytrzymując przycisk możesz zwiększać jego siłę. | |
Użycie specjalnego ataku / specjalnej umiejętności - różnią się one w zależności od rodzaju używanej zabawki / części ciała. | |
Interakcja / Podniesienie lub upuszczenie obiektu. | |
Wyśmiewanie (Taunt). | |
Przyczepienie / odczepienie głowy od zabawki / części ciała. | |
Skok / Lot / Próba oswobodzenia się. | |
Przybliżenie / oddalenie kamery. |
Dla gry przy użyciu klawiatury i myszki dostępne są dwa dodatkowe ustawienia sterowania:
- Look Sensitivity - Możesz ustalić czułość reakcji myszki podczas rozglądania się.
- Invert Vertical Axis - Możesz odwrócić oś Y dla ruchów wykonywanych myszką (przykładowo przemieszczenie myszki w dół sprawi, że kamera w grze zacznie przemieszczać się w górę).
Sterowanie w MisBits - gamepad (kontroler)
Poruszanie się postacią. | |
Rozglądanie się. | |
Sprint. | |
Podstawowy atak. | |
Wyśmiewanie (Taunt). | |
Interakcja / Podniesienie lub upuszczenie obiektu. | |
Przyczepienie / odczepienie głowy od części ciała. | |
Skok / Lot / Próba oswobodzenia się. | |
Kopnięcie - przytrzymując trigger możesz zwiększać jego siłę. | |
Użycie specjalnego ataku / specjalnej umiejętności - różnią się one w zależności od rodzaju używanej zabawki / części ciała. | |
Przybliżenie kamery. | |
Oddalenie kamery. | |
Menu pauzy. |
Dla gry przy użyciu kontrolera dostępne są dwa dodatkowe ustawienia sterowania:
- Look Sensitivity - Możesz ustalić czułość reakcji prawej gałki analogowej podczas rozglądania się.
- Invert Vertical Axis - Możesz odwrócić oś Y dla ruchów wykonywanych prawą gałką analogową (przykładowo wychylenie gałki w dół sprawi, że kamera w grze zacznie przemieszczać się w górę).