Minecraft Dungeons: Ulepszenia broni - lista Minecraft Dungeons poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 czerwca 2020
Na tej stronie naszego poradnika do Minecraft Dungeons znajdziesz listę ulepszeń dostępnych w grze.
- Anima Conduit
- Chains
- Committed
- Critical Hit
- Exploding
- Fire Aspect
- Freezing
- Gravity
- Leeching
- Looting
- Poison Cloud
- Prospector
- Rampaging
- Smiting
- Soul Siphon
- Thundering
Anima Conduit
Każda dusza zapewnia niewielką ilość regeneracji zdrowia:
- Poziom 1 - 1% regeneracji zdrowia;
- Poziom 2 - 2% regeneracji zdrowia;
- Poziom 3 - 3% regeneracji zdrowia.
Chains
Zapewnia 30% szans na połączenie ze sobą grupy przeciwników, za pomocą łańcucha.
- Poziom 1 - 1 sekunda w łańcuchach;
- Poziom 2 - 2 sekunda w łańcuchach;
- Poziom 3 - 3 sekunda w łańcuchach;
Committed
Zapewnia zadanie większej ilość obrażeń zranionym wrogom:
- Poziom 1 - 50% wyższe obrażenia;
- Poziom 2 - 70% wyższe obrażenia;
- Poziom 3 - 100% wyższe obrażenia.
Critical Hit
Trafienie krytycznie zadaje potrójne obrażenia i unieruchamia przeciwnika:
- Poziom 1 - 10% szans na uruchomienie;
- Poziom 2 - 15% szans na uruchomienie;
- Poziom 3 - 20% szans na uruchomienie.
Exploding
Przeciwnicy wybuchają po śmierci:
- Poziom 1 - 20% zdrowia przeciwnika zadaje obrażenia;
- Poziom 2 - 40% zdrowia przeciwnika zadaje obrażenia;
- Poziom 3 - 60% zdrowia przeciwnika zadaje obrażenia.
Fire Aspect
Podpala przeciwników na trzy sekundy, zadając obrażenia w czasie:
- Poziom 1 - 14 obrażeń na sekundę;
- Poziom 2 - 17 obrażeń na sekundę;
- Poziom 3 - 20 obrażeń na sekundę.
Freezing
Spowalnia przeciwników na trzy sekundy:
- Poziom 1 - 20% zmniejszona prędkość;
- Poziom 2 - 30% zmniejszona prędkość;
- Poziom 3 - 40% zmniejszona prędkość.
Gravity
Ten efekt przyciąga przeciwników w kierunku miejsca uderzenia broni:
- Poziom 1 - 1 sekunda - czas trwania;
- Poziom 2 - 1,5 sekundy - czas trwania;
- Poziom 3 - 2 sekundy - czas trwania.
Leeching
Pokonanie przeciwników regeneruje zdrowie postaci:
- Poziom 1 - 4% zdrowia;
- Poziom 2 - 6% zdrowia;
- Poziom 3 - 8% zdrowia.
Looting
Zwiększa szansę na pojawienie się TNT:
- Poziom 1 - 100% większa szansa;
- Poziom 2 - 200% większa szansa;
- Poziom 3 - 300% większa szansa.
Poison Cloud
Przywołuje chmurę trucizny, która przez trzy sekundy zadaje obrażenia wrogom:
- Poziom 1 - 9 obrażeń na sekundę;
- Poziom 2 - 18 obrażeń na sekundę;
- Poziom 3 - 26 obrażeń na sekundę.
Prospector
Zwiększa ilość klejnotów z poległych wrogów:
- Poziom 1 - 100% większa szansa;
- Poziom 2 - 200% większa szansa;
- Poziom 3 - 300% większa szansa.
Rampaging
Po pokonaniu przeciwnika istnieje 10% szansa na zwiększenie prędkości ataku o + 50% na krótki czas.:
- Poziom 1 - 5 sekund - czas trwania;
- Poziom 2 - 10 sekund - czas trwania;
- Poziom 3 - 15 sekund - czas trwania.
Smiting
Zwiększa obrażenia przeciwko nieumartym:
- Poziom 1 - 20% zwiększone obrażenia;
- Poziom 2 - 30% zwiększone obrażenia;
- Poziom 3 - 40% zwiększone obrażenia.
Soul Siphon
Po trafieniu przeciwnika zwiększa się szansa na zdobycie dusz:
- Poziom 1 - 3 dusze;
- Poziom 2 - 6 dusz;
- Poziom 3 - 9 dusz.
Thundering
Daje 30% szans na przywołanie błyskawicy, która zadaje obrażenia pobliskim wrogom:
- Poziom 1 - 9 obrażeń;
- Poziom 2 - 18 obrażeń;
- Poziom 3 - 27 obrażeń.