Pałac Szefa Rady | Porady i opis budynków w Merchant Prince II poradnik Merchant Prince II
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Ten duży budynek po prawej stronie ekranu jest siedzibą lokalnych władz. Rezyduje tu również dziesięcioosobowy senat. Członków tego właśnie zgromadzenia możemy przeciągać na swoją stronę odpowiednio wysokimi świadczeniami (łapówkami). Należy pamiętać, że szósty z senatorów, mający stać się naszym stronnikiem zażąda znacznie więcej, jako że dzięki niemu uzyskamy większość. A większość w tym zgromadzeniu oznacza dla nas pewne zwycięstwo w wyborach i posadę szefa rady. Jako szef rady możemy dowolnie ustalać podatek, jak i rozdzielić między członków senatu cztery ministerstwa (każda frakcja reprezentowana w senacie musi otrzymać przynajmniej jedno ministerstwo):
- Ministerstwo Sprawiedliwości - piastując ten urząd możemy oskarżać senatorów innych frakcji o korupcję i skazywać ich na śmierć.
- Ministerstwo Marynarki - otrzymujemy tytuł Admirała i stały przydział pieniędzy na utrzymanie floty wojennej.
- Ministerstwo Wojska - otrzymujemy tytuł Generała i stały przydział pieniędzy na utrzymanie armii.
- Ministerstwo Robót Publicznych - otrzymujemy tytuł Budowniczego Dróg i stały przydział do wykorzystania na budowę dróg. Drogi zwiększają prędkość poruszania się naszych jednostek. Nie wykorzystanie budżetu przeznaczonego na budowę dróg, podobnie zresztą jak w powyższych przypadkach, może prowadzić do obniżenia naszej popularności.