Akt 9 | Opis przejścia Memento Mori poradnik Memento Mori
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Akt 9
Lizbona, Portugalia
Porozmawiaj z "nawiedzonym ". Podejdź do drzwi wiodących do budynku po prawej i użyj ich. Spróbuj następnie domofonu . Rzuć okiem na oskrzynki na listy . Potem znowu spróbuj z domofonem, a w końcu zadzwoń do Jimeneza .
Spróbuj ponownie domofonu. Ech. Znowu telefon do Diego . Po rozmowie użyj komórki na domofonie. Wchodzimy. Drzwi do Diaza są na końcu, koło okna. Zapukaj, potem obejrzyj gaśnicę . Wyjdź na ulicę i skieruj się ku dolnej części ekranu, by znaleźć na placu budowy.
Tu musisz spróbować obudzić robotnika. Normalnie nie da rady, ale jeśli użyjesz radia , osiągniesz efekt. Musisz kręcić pokrętłem , aż złapiesz stację, a potem popraw tylko antenę . Radio spadnie i rozbije się. Weź je. Porozmawiaj z robotnikiem .
Podejdź do kompresora . Z tyłu są drzwiczki - otwórz je. Użyj włącznika na górze. Niestety, zadziała tylko przez chwilę. Użyj komórki na reklamie korporacji taksówkarskiej powyżej. Otwórz szopę, zabierzesz niej szczypce i wróć na ulicę.
Skieruj się ku górze, w stronę postoju dla taksówek. Przejrzyj gazety na stoliku. Zauważ, że koło nich leży banknot - zabierz go oczywiście. Przejdź na drugą stronę ulicy i użyj banknotu na dystrybutorze . Wybierz 135 i potwierdź zielonym przyciskiem. Zabierz lizaka i monety .
Użyj lizaka w inwentarzu i kliknij na folię. Potem znowu kliknij na lizak. Wróć do kompresora i uruchom go. Gdy pracuje, użyj na włączniku patyczka od lizaka . Nie działa? Włącz jeszcze raz i naciśnij mały przełącznik pod włącznikiem (po prawej).
Wracamy do budynku i znowu próbujemy otworzyć drzwi. Potem za pomocą szczypiec zdejmij gaśnicę ze ściany - zrób to w momencie, gdy zacznie pracować młot pneumatyczny. Odbierz telefon od Philipa . Włącz przełączniki światła - są po obu stronach zasłony. Przyjrzyj się posterom .
Wróć do pokoju. Podejdź do biurka przy oknie i otwórz szufladę. Przyjrzyj się karteczce z numerami . Zabierz kalkulator . Podejdź do drzwi i unieś dywanik (wskaż na jego górną część). Znajdziesz klucze . Teraz przyjrzyj się kalkulatorowi. Obróć go i zdejmij klapkę - nie ma baterii. Wyjmiesz je z popsutego radia, pomagając sobie w tym celu monetami . Baterie włóż do kalkulatora. Włącz go, klikając na przełącznik z boku.
Podejdź do szafki z książkami. Rzuć okiem na klaser . Przewracaj kolejne strony, aż znajdziesz pęsetę . Z jej pomocą wyciągniesz list do Diaza ze skrzynki pocztowej na dole. Nim to zrobisz, daj monety "nawiedzonemu". Wyjmij list i zapoznaj się z jego treścią.
Wróć do szafki z książkami. Teraz kliknij kolejno na książki, aby poznać cyfry na nich. Potem wpisz na kalkulatorze 713 i kliknij "= ". Przesuń szafkę . Wejdź do ukrytego pokoju. Weź magazynek leżący na stole. Użyj znalezionego klucza na szafce z szufladami.