11 - Starzy znajomi | Kampania poradnik Medal of Honor: Warfighter
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Misja 11: Starzy znajomi
Cel główny: Przeszukaj budynek ONZ
Cel: Wspieraj żołnierzy GROM-u
Po rozmowie z Greko odzyskasz kontrolę nad Stumpem. Biegnij wraz z żołnierzami GROM-u przez ulicę uważając, by nie wejść na oznaczony czerwoną farbą, zaminowany teren (obrazek powyżej). Jeśli będziesz ostrożny, nic ci się nie stanie. Wbiegnij z towarzyszami do budynku po prawej i po schodach na prawo od niebieskich drzwi na górę.
Cel: Oczyść dziedziniec
Stan przy oknie (pierwszy obrazek powyżej) i skorzystaj z lunety (drugi obrazek powyżej). Pamiętaj o dodatkowej optyce, a także o przycisku wstrzymywania oddechu - przytrzymuj go przed oddaniem każdego strzału. Jeśli w jakimś momencie nie możesz dojrzeć żadnych wrogów, a słyszysz strzały, przemieść się wzdłuż okna i zajmij inną pozycję. Właściwie to musisz uważać jedynie na wrogów z RPG, nie przejmuj się natomiast granatami, bo nie dolecą do ciebie. Nie musisz też celować koniecznie w głowy - strzał ze strzelby snajperskiej jest tak silny, że wystarczy jeden pocisk do unieszkodliwienia przeciwnika. Kucaj, jeśli oberwiesz i poczekaj, aż czerwień zniknie z ekranu.
Po wstępnym oczyszczeniu placu dostaniesz nowe zadanie - wybicie snajperów w budynku. Ci mają lepszą pozycję strzelecką, a także strzelby snajperskie, także musisz bardziej uważać i częściej się kryć. Na szczęście każdy snajper będzie wskazany przez czerwony trójkąt, także nie będziesz miał problemów z ich znalezieniem (pierwszy obrazek powyżej). Najlepiej przykucnij i zacznij eliminować snajperów od górnych do dolnych pięter, stopniowo odsuwając się od okna (drugi obrazek powyżej). Po wykonaniu zadania wracaj do kolegów na dole.
Wyjdź na zewnątrz i ukryj się za beczkami tuż przed drzwiami wyjściowymi (obrazek powyżej). To idealna pozycja strzelecka, poza tym mała jest szansa, że dolecą do ciebie jakieś granaty. Standardowo szukaj głów wrogów i w nie strzelaj. W szczególności nie pozwól się zbliżyć przeciwnikom ze strzelbami i ogólnie wybieraj te najbliższe cele. W te najdalsze będzie niezwykle trudno wcelować, ponieważ dalsza część dziecińca jest pokryta gęstą mgłą i nawet najlepsza luneta niewiele tu pomoże. Dlatego kiedy już nie będzie wrogów w pobliżu, a reszta kompanii przesunie się naprzód, opuść swoją kryjówkę.
Nie idź w lewo, trudno tam o pozycję, z której lepiej byś widział dziedziniec. Skieruj się ostrożnie prawą częścią dziedzińca. Przejście w prawo zablokowane jest przez gruzy, także ukryj się przy schodach prowadzących na dolną część dziedzińca (obrazek powyżej) i zabij kilka celów. To dobra pozycja - musisz tylko uważać na wrogów, którzy ukryją się za zniszczonym murem z dwiema dziurami, w lewej, najdalszej części dziedzińca. Przed resztą możesz się łatwo ukryć.
Czas zająć się przeciwnikami rozlokowanymi tuż pod budynkiem ONZ. Zbiegnij na dół, a potem po schodach po prawej na górę i idź w pozycji kucznej wzdłuż pustej, prostokątnej donicy po lewej (obrazek powyżej). Tu się ukryj i zacznij eliminować wrogów naprzeciwko, a także nowych, wybiegających z prawej strony budynku ONZ. Musisz już znacznie bardziej uważać na granaty, do tego będzie więcej wrogów ze strzelbami. Z drugiej strony łatwo ci będzie obserwować ruch wrogów i eliminować tych, którzy kryją się przed budynkiem ONZ.
Cel: Sforsuj i oczyść
Po oczyszczeniu placu uzupełnij amunicję i ustaw się przy drzwiach wraz z towarzyszami. Wybierz metodę sforsowania drzwi, a potem przygotuj się na szybkie wyeliminowanie czterech przeciwników (dwóch ma strzelby) (obrazek powyżej). Zrób to w następującej kolejności (licząc od lewej): pierwszy, trzeci, czwarty, drugi.
Cel: Oczyść budynek ONZ
Biegnij w prawo i po schodach na górę. Od razu ukryj się za osłoną z prawej. Musisz tu uważać na to, aby sojusznicy - próbując ukryć się za tą samą osłoną - nie wysunęli cię na widok przeciwników. Jeden wróg spadnie z sufitu, zabij go, a potem wykończ tego, który kryje się w dziurze w ścianie, dokładnie naprzeciwko (pierwszy obrazek powyżej). Następnie ukryj się za zielonym stołem po prawej (drugi obrazek powyżej) i spójrz w lewo. Tam będą biegać kolejni przeciwnicy - będą strzelać z drzwi po prawej i z naprzeciwka. Wykończ wszystkich, a potem biegnij za towarzyszami. Ostatni przeciwnik w tej sekcji będzie po prawej, w kolejnej dziurze w ścianie.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie