Misja 7 - The Big Trouble | Kampania | Majesty 2 poradnik Majesty 2: Symulator Królestwa Fantasy
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
Misja 7 - The Big Trouble
Legenda:
[Z] - zamek (miejsce startu)
[1] - osada zniszczona przez ogra
[2] - dom elfów
[3] - świątynia Krolma
[4] - miejsce odpoczynku ogra
[W] - wrogie kryjówki
[H] - miejsca na składy handlowe
Cele główne:
- (#4) Wyeliminuj zagrożenie [innymi słowy mówiąc zabij ogra] (Eliminate the Threat)
Cele dodatkowe:
- (#2) Rozwiń wojownika (Shepher a Warrior)
- (#3) Odwiedź mistrza ostrza (Visit the Blademaster)
- (#1) Dołącz do elfów (Join the Elves)
Misja rozpoczyna się od mocnego uderzenia, jakim jest zniszczenie okolicznej wioski [1] przez ogra. Na szczęście ten olbrzym jest dość leniwy i dlatego zaraz po ataku zapadnie w głęboki sen (obrazek powyżej) . Czasami nieproszony gość będzie jednak wstawał i patrolował okoliczny teren, dlatego radziłbym, aby w te rejony nie zbliżali bohaterowie (aby ich odpędzić można posłużyć się na przykład flagą strachu). Przystąp do rozbudowy bazy, niszczenia okolicznych kryjówek nieprzyjaciół i budowania składów handlowych. Warto też jak najszybciej wybudować drugą gildię wojowników, ponieważ w tej misji przyda ci się spora armia.
W centrum mapy [2] (#1) znajdziesz osadę elfów, która dołączy się do ciebie jeśli rozwiniesz pałac i targ do drugiego poziomu . Jeśli skorzystasz z ofert otrzymasz trzy elfie łuczniczki, dwie wieże obronne i ośrodek (obrazek powyżej) , w którym możesz rozwinąć umiejętności swoich nowych nabytków. Miej jednak oko na nowych bohaterów, ponieważ na początku są to dosyć kruche istoty.
Kiedy twoi bohaterowie będą już odpowiednio rozwinięci, ustaw flagę eksploracji na północnym zachodzie. Za rzeką natkniesz się na wampira, który wysysa energię z twoich herosów. Jedyną skuteczną metodą, aby go pokonać, jest wyznaczenie dużej nagrody i jednoczesny atak kilku silnych oddziałów. Po uporaniu się z wampirem zniszcz również jego grób (obrazek powyżej) . W tym czasie (#2) któryś z twoich wojowników powinien już awansować na 10 poziom rozwoju, co zaowocuje zaliczeniem zadania "rozwiń wojownika" .
Na północnym zachodzie [3] znajdziesz świątynię Krolma (obrazek powyżej) . (#3) Kiedy zbliży się do niej któryś z bohaterów zaliczysz kolejne zadanie, jakim jest odwiedzenie mistrza ostrza . W świątyni Krolma możesz nająć dwóch mistrzów ostrza, którzy pomogą ci w walce. Dysponują oni potężną siłą ataku (szczególnie na późniejszych poziomach), ale ich zdolności obronne pozostawiają sporo do życzenia. Dlatego też musisz ich początkowo dość mocno pilnować.
Jeśli twoja armia jest wystarczająco silna to wyślij ją na południowy zachód [4] , gdzie prawdopodobnie buszuje wielki ogr. Bądź też jednak przygotowany na to, że potwór może sam zaatakować twoją wioskę i musisz być na to przygotowany. (#4) Ustal wysoką nagrodę i poczekaj, aż twoi bohaterowie zabiją monstrum (obrazek powyżej) . Podczas pojedynku pamiętaj o leczeniu ciężko rannych herosów.