Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Machinarium - poradnik do gry

Machinarium - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Opis przejścia] Scena 14 | Machinarium Machinarium poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Scena 14

1 - [Opis przejścia] Scena 14 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry
W rogu platformy odnajdujemy panel kontrolny - [Opis przejścia] Scena 14 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry

W rogu platformy odnajdujemy panel kontrolny . Widzimy na nim 4 kulki, które musimy zamienić miejscami (docelowo- czerwone u góry, szare na dole). Aby tego dokonać - 4x powtarzamy cykl w którym każdą z kulek przesuwamy jej lewym torem #1 . Po 16 ruchach będą na odpowiednich miejscach. Na koniec naciskamy czerwony przycisk na ścianie i zjeżdżamy na dół. Zaglądamy przez okno. Kiedy obejmiemy kontrolę nad naszą ukochaną, otwieramy szafkę #2 i wyjmujemy kukurydzę . Zdejmujemy gar z palnika i odkładamy go na podłogę. Kukurydzę umieszczamy na palniku. Po drugiej stronie okna nasz bohater wejdzie w posiadanie długiego haka . Podajemy go do środka.

2 - [Opis przejścia] Scena 14 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry
Stajemy na garczku #1 i używamy długiego haka na skrzyni pod sufitem - [Opis przejścia] Scena 14 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry

Stajemy na garczku #1 i używamy długiego haka na skrzyni pod sufitem. Za pierwszym razem ją otworzymy, za drugim - wydostaniemy zeń zamrożony kabel . Schodzimy z garczka i używamy na nim zdobytego przed momentem kabla . Następnie podłączamy go do zbiornika przy ścianie #2 .

3 - [Opis przejścia] Scena 14 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry
Nasza platforma powinna mieć już paliwo - [Opis przejścia] Scena 14 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry

Nasza platforma powinna mieć już paliwo. Załączamy silnik ciągnąc za rączkę w rogu przy oknie #1 , a następnie rzucamy okiem na panel kontrolny i pociągamy dźwignię w górę (ma dwa kierunki, więc to nie bez różnicy). Dojeżdżamy do pana wentylatora. Stukamy w niego, a on zaczyna dawać nam zagadki. Aby udzielić odpowiedzi, musimy kliknąć na jeden z wyświetlonych przez niego obrazków. Odpowiadamy błędnie, aż do chwili, kiedy z nerwów biedaczek straci swoje śmigło. Wchodzimy do środka.