1x04 - Forty-Two cz.6 | Lost Zagubieni poradnik Lost: Zagubieni
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Skieruj się ponownie do pomieszczenia z komputerem. Oprócz nowych bezpieczników powinieneś tu obejrzeć ukazane na screenie urządzenie. Powinieneś zauważyć, iż wymagane jest zapalenie trzech lampek. Problemem tym zajmiemy się dopiero za kilka chwil. Skieruj się teraz do największego pomieszczenia stacji badawczej, czyli tam gdzie znajduje się kuchnia.
Oprócz bezpieczników zacznij też podnosić inne przedmioty. Będą to między innymi puszki na żywność oraz batoniki Apollo. Stopniowo zaczniesz też odnajdywać piwo w puszkach (Beer Can). Obiekty te zdecydowanie warto podnosić, gdyż są one warte 25 dolarów. Możesz też obejrzeć lampę (lava lamp) oraz przyrządy do ćwiczeń (gym equipment). Skieruj się do ukazanej na screenie biblioteczki. Obejrzyj książkę "A Turn of the Screw", a następnie zrób zdjęcie temu przedmiotowi, co pozwoli ci na zaliczenie ukrytego questu. Odnajdziesz tu także dziennik (journal).
Skieruj się teraz do miejsca, w którym znajdują się pralki. Powinieneś tu zauważyć ubiór pracownika DHARMY (Dharma jumpsuit; screen). Przedmiot ten należy sfotografować. Zbadaj teraz znajdującą się nieopodal łazienkę, podnosząc kolejne interaktywne przedmioty (m.in. puszkę z piwem). Korzystając z okazji skieruj się też sypialni. Mijane po drodze panele z bezpiecznikami chwilowo ignoruj.
Wróć się do centralnego pomieszczenia, a następnie skieruj się do spiżarni. Jak się zapewne domyślasz, odnajdziesz tu całe mnóstwo możliwych do zabrania obiektów, między innymi kolejne bezpieczniki, puszki z piwem, puszki na żywność. Wyjdź ze spiżarni i zbadaj ukazaną na screenie szafkę z lekarstwami (medicine cabinet). Przedmiot ten musisz sfotografować. Obok znajduje się stolik. Ponownie będziesz tu mógł obejrzeć planszę do backgammona (backgammon board).
Na sam koniec ustaw się w ukazanym na screenie miejscu. Na suficie znajdują się plamy krwi (blood stains), którymi warto się bliżej zainteresować. Ponownie musisz skorzystać z aparatu fotograficznego. Wykonaj zdjęcie plam, dzięki czemu ponownie zaliczysz ukryty miniquest. Możesz już skierować się do sypialni.
Najwyższa pora przystąpić do rozwiązania głównego problemu, czyli zniesienia blokady uniemożliwiającej ci wydostanie się z bunkra. Pierwszy panel znajduje się na lewo od łóżka. Podejdź do niego i wciśnij klawisz ENTER. Posiadane bezpieczniki musisz rozłożyć zgodnie z ukazanym na screenie wzorem. Nie radziłbym tu zbytnio eksperymentować, gdyż włożonych bezpieczników nie będziesz mógł w tym momencie wyjąć. Udane zaliczenie mini-gry nagrodzone zostanie krótkim filmikiem. Na panelu z pomieszczenia z komputerem zapali się pierwsza zielona lampka.