Life is Strange True Colors: Przygotowania - solucja, opis przejścia Life is Strange 3 poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika do Life is Strange True Colors znajdziecie opis 2 części 3 rozdziału – spędzicie chwilę w mieszkaniu i przygotujecie się do wyjścia.
Ostatnia aktualizacja: 14 września 2021
Na tej stronie naszego poradnika do Life is Strange True Colors znajdziecie opis 2 części 3 epizodu. Waszym zadaniem jest znalezienie gitary i czapki, która będzie pasować do barda.
Pendrive
Po rozmowie z Diane traficie do mieszkania. Wraz z Wami przyjdą przyjaciele, którzy będą chcieli Wam pomóc w szukaniu informacji.
Szybko okaże się jednak, że nie dostaniecie się do plików. Ryan uzna, że zaniesie pendrive do Riley, ona poradzi sobie z tym zadaniem. W ten sposób zostaniecie sami w mieszkaniu.
Eksploracja mieszkania
W mieszkaniu możecie sprawdzić wiele rzeczy. Jest sporo nowych notatek, zdjęć, listów. Możecie też usiąść, pomyśleć o wszystkim wokół czy też włączyć muzykę i oddać się wspomnieniom.
Alex może też się przebrać. Wystarczy udać się do komody przy łóżku.
Wyjście na dach
Przed zebraniem wszystkich rzeczy możecie wyjść na dach. Tam znajdziecie kilka notatek, poprzestawiane rzeczy i sporo chwastów. Możecie zająć się sprzątaniem i wspominaniem rzeczy z ostatnich tygodni. Dzięki temu dowiecie się jak rozwijają się relacje Alex z miastowymi.
Gitara
Znalezienie gitary jest proste. Leży ona oparta o stół do piłkarzyków. Zwróci na nią uwagę Steph, gdy będzie wychodzić z waszego domu.
Czapka barda
Znalezienie czapki może być problematyczne jeśli nie wie się gdzie szukać. Należy jednak minąć kanapę i otworzyć dużą drewnianą skrzynię.
W skrzyni leży czapka, wystarczy ją założyć na głowę, a Alex będzie dumnie chodzić w niej po mieście.
Pióro
Ostatecznie musicie znaleźć pióro do czapki. To chowa się pod szafką, na której stoi telewizor. Gdy zbierzecie wszystko, będziecie mogli już wyjść i dołączyć do innych.
Szuflada zamknięta na klucz
Uwagę Alex przykuwa zamknięta na klucz szuflada biurka. Kluczyk znajdziecie w drewnianej skrzyni. W tej samej, w której jest czapka.
Po wyjściu z mieszkania rozpocznie się LARP.