Rzeź w Hangarze | Kryształowa Czaszka Akt I | LEGO Indiana Jones 2 poradnik LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Rzeź w Hangarze
Zanim przystąpisz do wykonywania tej misji, podejdź do niebieskiej skrzynki pocztowej stojącej z prawej [1] . Uderz w nią i podnieś banana, który się pojawi. Przejdź w prawo i rzuć banana małpie [2] , siedzącej na drzewie. Kiedy ta odrzuci ci klucz, podejdź do mechanizmu przy szlabanie i użyj klucza, aby go aktywować. Następnie wejdź do pociągu.
Po znalezieniu się w hangarze podejdź do pudła stojącego na górze [1] , podnieś je i postaw je na zielonym polu [2] przy skrzyniach.
Wskocz na skrzynie i użyj bicza, aby namierzyć uchwyt przy lampie [1] . Kiedy znajdziesz się w górze, przeskocz na skrzynie z prawej i przepchnij zielone pudło z klockami [2] w lewą stronę.
Kiedy klocki spadną na podłogę, stwórz z nich uchwyty [1] , dzięki czemu na górę będzie mogła wejść druga postać. Przejdź w prawo i zniszcz duże opakowanie stojące na dole ekranu [2] .
Podnieś znajdujące się w środku pudło i przenieś je na zielone pole [1] przy dużej skrzyni. Następnie udaj się w prawo i na górę, gdzie znajdziesz kolejną dużą skrzynię [2] .
Ją również zniszcz, a pudło przenieść na drugie zielone pole. Następnie zniszcz wysoką skrzynię [1] , znajdującą się między polami. Poskładaj leżące z obu stron klocki, dzięki czemu stworzysz robota. Musisz go jeszcze aktywować. Zmień Indianę na Maca i wyceluj pistoletem w tarczę [2] na skrzyni z prawej.
Kiedy otworzy się skrzynia, wyjmij z niej laskę, przytwierdź do jednego z dwóch świecących miejsc przed robotem i wyceluj snop światła w tarczę robota [1] . Zmień postać i drugą laskę ustaw identycznie, tylko na drugim świecącym punkcie. Po ożywieniu robota i doprowadzeniu do eksplozji podnieś butelkę z wodą, leżącą na lewo od skrzynki z laskami i rzuć nią w płomienie [2] . Powtórz operację jeszcze raz, aby uporać się z pożarem na dobre.
Zbuduj z klocków, które zostały po robocie, podest i przeskocz do lokacji z prawej strony skrzyń. Użyj pistoletu Maca na tarczy [1] . Otworzy się pojemnik z trzema dzidami, które musisz rzucić w trzy punkty na skrzyniach przed tobą [2] .
Dzięki temu będziesz mógł po dzidach [1] dostać się na górę. Zepchnij zielony pojemnik [2] na dół ekranu.
Następnie udaj się na prawą stronę sali i wskocz na skrzynie z dwoma przyciskami, na które wejdź [1] . Kiedy staną na nich obydwie postacie, otworzą się drzwi z rowerem. Wróć do skrzyń z lewej, na które wskocz. Korzystając z trzech łańcuchów, przedostań się na platformę z prawej i popchnij zielony pojemnik z lewo [2] .
Po animacji wejdź do samochodu i stań nim na jednym z dwóch pomarańczowych punktów [1] z prawej strony hali. Na drugim zaś wjedź rowerem. Kiedy podniosą się drzwi z prawej, wejdź do pomieszczenia i użyj dźwignij z lewej [2] , aby opuścić niebieskie schody na prawej platformie.
Wróć na skrzynie z lewej (cały czas uważaj na granaty rzucane przez generała), przy pomocy łańcuchów dostań się na platformę z prawej i wejdź na górę po niebieskich schodach [1] . Teraz zacznij skakać po platformach w lewo, w stronę wrogiego żołnierza [2] . Podczas tej czynności uważaj, aby nie wskoczyć na rzucane przez przeciwnika granaty.
Kiedy dotrzesz do oponenta, ten wskoczy do dziury pod platformami. Rusz za nim, a trafisz do miejsca, gdzie rozstrzygnie się walka. Aby pokonać przeciwnika musisz wejść z kompanem na przyciski [1] znajdujące się pod pomarańczową tablicą. Kiedy z rakiety zacznie buchać ogień, podejdź nieco do niej (ale nie za blisko) i wyceluj batem w żołnierza stojącego na szczycie rakiety. Ściągnij do na dół i umieść w miejscu, gdzie zostanie poparzony ogniem z silnika [2] . Powtarzaj tą czynność trzykrotnie. W całym pomieszczeniu jest sporo skrzyń z monetami. Warto je zdobyć, ale podczas chodzenia po sali staraj się nie podchodzić zbyt blisko do generała, który oprócz tego, że będzie cię ostrzeliwał to jeszcze skorzysta z łańcucha, który na kilka sekund cię unieruchomi.