Mag bitewny | Klasy postaci w Legend Hand of God poradnik Legend: Hand of God
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Mag bitewny
Droga siły + Droga magii
Droga siły 1. Znajomość zbroi 2. Znajomość tarcz 3. Atak z wyskoku 4. Uderzenie tarczą 5. Broń dwuręczna 6. Odporność na magię 7. Taktyka bitewna 8. Broń jednoręczna 9. Zew krwi 10. Topory 11. Szerokie uderzenie 12. Święta tarcza |
Droga magii 1. Ognista kula 2. Sztuki magiczne 3. Lodowa strzała 4. Płonące ostrze 5. Płonąca hydra 6. Tarcza żywiołów 7. Lodowe ostrze 8. Płaszcz ognia 9. Obrażenia obszarowe 10. Zatrzymanie czasu 11. Zamrażanie 12. Deszcz meteorów |
Obierając te drogi, stworzysz maga bitewnego, który specjalizuje się zarówno w walce wręcz jak i rzucaniu zaklęć.
Droga siły:
Podstawą jest rozwinięcie umiejętności znajomości zbroi [1] oraz odporności na magię [6] . Co do broni, to polecam używanie toporów, ze względu na fakt, że można inwestować punkty w umiejętność: topory [10] , która dodaje dodatkowe punkty do ataku, co ogranicza ilość punktów inwestowanych w zwinność. Jeśli postanowisz używać dwuręcznego oręża, to inwestujesz punkty w zdolność: broń dwuręczna [5] . Zew krwi [9] i szerokie uderzenie [11] pozostają umiejętnościami dodatkowymi - rozwijasz je po osiągnięciu maksymalnego poziomu tych podstawowych.
Droga magii:
Podstawową umiejętnością są sztuki magiczne [2] , które pozwalają na szybszą regenerację many. Jeśli chodzi o pozostałe umiejętności, to masz do wyboru czary związane z magią ognia lub z magią lodu (najlepiej wybrać jedną z tych kategorii). Jeśli chodzi o magię ognia, to podstawowym dystansowym czarem jest ognista kula [1] . W przypadku walk na bliską odległość masz do dyspozycji płonące ostrze [4] , które dodaje standardowej broni obrażenia od ognia. Korzystając z którejkolwiek z tych dwu umiejętności, powinieneś rozwinąć zdolność obrażeń obszarowych [9] , które potęgują efekt obu. Bardzo mocnym zaklęciem jest deszcz meteorów [12] i warto go dobrze rozwinąć. W przypadku magii lodu podstawowym dystansowym zaklęciem jest lodowa strzała [3] , która dodatkowo zamraża przeciwnika. Zaklęciem stosowanym przy bliższych dystansach jest lodowe ostrze [7] , które dodaje obrażeń od zimna i możliwość zamrożenia. Używanie któregoś z tych zaklęć powinno zostać dodatkowo wsparte rozwinięciem umiejętności zamrażania [11] , która dodaje premię do ataków przy użyciu tychże zaklęć. Dodatkowymi i przydatnymi umiejętnościami są zatrzymanie czasu [10] , które zamraża przeciwników na określony czas oraz tarcza żywiołów [6] - przenosząca obrażenia na manę.