Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Just Cause 2 - poradnik do gry

Just Cause 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zajęcie twierdzy (Wolny handel) | Opis przejścia Just Cause 2 - Karaluchy I Just Cause 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Zajęcie twierdzy (Wolny handel)

1 - Zajęcie twierdzy (Wolny handel) | Opis przejścia Just Cause 2 - Karaluchy I - Just Cause 2 - poradnik do gry
Aby rozpocząć tę misję musisz udać się do bazy Karaluchów i wcisnąć panel [1] , znajdujący się przed przystanią - Zajęcie twierdzy (Wolny handel) | Opis przejścia Just Cause 2 - Karaluchy I - Just Cause 2 - poradnik do gry

Aby rozpocząć tę misję musisz udać się do bazy Karaluchów i wcisnąć panel [1] , znajdujący się przed przystanią. Twoim zadaniem będzie ochranianie technika, który przejmie wrogą twierdzę. Po wylądowaniu skieruj się w stronę głównej bramy portu i zacznij ostrzeliwać przeciwników [2] .

2 - Zajęcie twierdzy (Wolny handel) | Opis przejścia Just Cause 2 - Karaluchy I - Just Cause 2 - poradnik do gry
Kiedy się z nimi uporasz okaże się, że przejście jest zamknięte [1] - Zajęcie twierdzy (Wolny handel) | Opis przejścia Just Cause 2 - Karaluchy I - Just Cause 2 - poradnik do gry

Kiedy się z nimi uporasz okaże się, że przejście jest zamknięte [1] . Skorzystaj z linki, aby przedostać się na drugą stronę, rozpraw się z przeciwnikami, a następnie podejdź do panelu przy bramie [2] i otwórz nim przejście.

3 - Zajęcie twierdzy (Wolny handel) | Opis przejścia Just Cause 2 - Karaluchy I - Just Cause 2 - poradnik do gry
Kiedy technik wbiegnie na teren portu, zacznij kierować się do magazynu z ogromnym przejściem [1] - Zajęcie twierdzy (Wolny handel) | Opis przejścia Just Cause 2 - Karaluchy I - Just Cause 2 - poradnik do gry

Kiedy technik wbiegnie na teren portu, zacznij kierować się do magazynu z ogromnym przejściem [1] . Rozpraw się z wrogami, których tutaj spotkasz, a następnie wbiegnij do środka i uporaj się z kolejną partią oponentów [2] .

4 - Zajęcie twierdzy (Wolny handel) | Opis przejścia Just Cause 2 - Karaluchy I - Just Cause 2 - poradnik do gry
Po wyjściu z hangaru załatw snajpera przy dźwigu [1] - Zajęcie twierdzy (Wolny handel) | Opis przejścia Just Cause 2 - Karaluchy I - Just Cause 2 - poradnik do gry

Po wyjściu z hangaru załatw snajpera przy dźwigu [1] . Możesz go zastrzelić albo zrzucić na dół, korzystając z linki z hakiem. Zacznij biec w stronę kolejnego hangaru [2] , przed którym czeka cię pojedynek z następną partią żołnierzy.

5 - Zajęcie twierdzy (Wolny handel) | Opis przejścia Just Cause 2 - Karaluchy I - Just Cause 2 - poradnik do gry
W środku wyeliminuj kilku wrogów, którzy stoją na podwyższeniu [1] , po czym wybiegnij na zewnątrz - Zajęcie twierdzy (Wolny handel) | Opis przejścia Just Cause 2 - Karaluchy I - Just Cause 2 - poradnik do gry

W środku wyeliminuj kilku wrogów, którzy stoją na podwyższeniu [1] , po czym wybiegnij na zewnątrz. Dotrzesz do placu, na środku którego okopali się oponenci [2] . Rozpraw się z nimi, eliminując w pierwszej kolejności żołnierza obsługującego mini-guna.

6 - Zajęcie twierdzy (Wolny handel) | Opis przejścia Just Cause 2 - Karaluchy I - Just Cause 2 - poradnik do gry
Kiedy technik zajmie się przejmowanie bazy skieruj się do mini-guna [1] i zacznij przy jego pomocy odpierać ataki wrogów [2] - Zajęcie twierdzy (Wolny handel) | Opis przejścia Just Cause 2 - Karaluchy I - Just Cause 2 - poradnik do gry

Kiedy technik zajmie się przejmowanie bazy skieruj się do mini-guna [1] i zacznij przy jego pomocy odpierać ataki wrogów [2] .

7 - Zajęcie twierdzy (Wolny handel) | Opis przejścia Just Cause 2 - Karaluchy I - Just Cause 2 - poradnik do gry
Jeśli chcesz, to możesz zdjąć broń ze stojaka, wciskając spację - Zajęcie twierdzy (Wolny handel) | Opis przejścia Just Cause 2 - Karaluchy I - Just Cause 2 - poradnik do gry

Jeśli chcesz, to możesz zdjąć broń ze stojaka, wciskając spację. Zniszcz jeszcze kilka samochodów z żołnierzami [1] , które wjadą na plac, a na koniec strąć śmigłowiec [2] , którym przyleci przywódca twierdzy. Możesz również użyć na nim linki z hakiem i po prostu wyrzucić oponenta z maszyny. Po zabiciu przywódcy, misja dobiegnie do końca.