Poziom 14 | James Bond 007 NightFire poradnik James Bond 007: NightFire
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Cel: Pokrzyżować plany Drake'a
Załatw strażników, którzy wybiegną z pomieszczenia Security. Dobrze jest mieć broń czarnych oddziałów - miniguna. Jeśli chcesz możesz pozbierać uzbrojenie z szafek. Ruszaj dalej (głównym korytarzem). Po dotarciu do kolejnego pomieszczenia przygotuj się na atak z balkonu. Po zabiciu wszystkich przeciwników idź dalej, ale nie pędź zbyt szybko, bo za zakrętem jest kolejne pomieszczenie Security (w szafkach armor i naboje do shotguna). W końcu dotrzesz do czerwonego pulpitu, na którym tradycyjnie już użyj palmtopa [112] . Znajdziesz się w biurze Drake'a, niestety jego samego już tu nie ma. Wejdź po schodach na górę a następnie skieruj się w stronę tajnego przejścia pomiędzy regałami książek [113] . Dotrzesz do schodów prowadzących na dół. Uważaj, bo na półpiętrze jest pomieszczenie ochrony (możesz też oczyścić szafki). Po dotarciu na dół jak najszybciej wejdź na platformę a ta zacznie powoli zjeżdżać w dół. UWAŻAJ na strażników, którzy będą próbowali Cię zabić a w szczególności na tych, którzy wybiegną z pomieszczenia Security [114] . Niestety nie pozostaje nic innego jak tylko unikać ich pocisków.
Po zjechaniu na dół biegnij w stronę trzech kontenerów (wysoki korytarz). Niestety, tutaj czekają Cię jeszcze trudniejsze walki. W miarę możliwości korzystaj z miniguna (krótszy dystans) i pistoletu lub snajperki (większy dystans). Pamiętaj też o tym, że w obu pomieszczeniach znajdujących się po bokach korytarza znajdują się szafki z armorem i amunicją. Na samym końcu, przy ogromnych drzwiach, znajdziesz pulpit (palmtop) [115] . Skręć w prawo i wejdź do nieczynnej windy. Załóż okulary termowizyjne i wyjdź na górę [116] . Teraz pora skorzystać z wyciągarki. W sumie podciągniesz się aż o 3 poziomy wzwyż. Załatw dwóch strażników. Wejdź po drabinie, przedostań się na dach windy i po raz ostatni skorzystaj z wyciągarki. Będąc już na górze ruszaj prosto. Załatw trójkę strażników (w tym dwóch stojących przy drzwiach Control Room). Podejdź do pulpitu i otwórz sobie dalszą drogę [117] .
Po krótkiej scence będziesz musiał uporać się z co najmniej sześcioma elitarnymi żołnierzami. Uciekaj do pomieszczenia z migającym kogutem [118] .
Po starcie promu będziesz musiał zabić dwóch ninjów a następnie uciec w dobrze już znane miejsce. Kolejny start i nowy cel - powstrzymanie Kiko. Biegnij do okrągłej windy, wjedź nią na górę i podbiegnij tylko do drzwi, które się właśnie zamknęły. Ładna scenka i... lecimy w kosmos :-)