Rozdział III (4) | Solucja poradnik Jade Empire: Edycja Specjalna
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
• Cesarska Arena Pierwsze walki przejdziesz jak burza. Pamiętaj tylko, by po każdej nagrać stan gry na dysk. W razie porażki załaduj i stocz walkę ponownie. W rogu komnaty stoi też dr. An. Kup od niej Oczyszczone Ciało i Umysł. |
Walki kwalifikacyjne (praktycznie same popychadła): Ogr, 4 uczniaków, zniszczyć statuę, Nieszczęsny Han
Brązowa Liga: grupka kanibali, arena pułapek, Żabi Demon, Karmazynowa Khana.
Przeciwnicy są łatwi, trudniejsza może okazać się arena pułapek. Spokojnie unikaj obiegając płomienie od lewej do prawej i na odwrót. Po wygranej z demonem Szczęściarz Cho zaprosi Cię do swojego pokoju. Zaproponuje Ci byś otruł Karmazynową Khanę. Możesz się zgodzić, ale nawet, gdy podążasz drogą Zamkniętej Pięści, proponuję odrzucenie oferty Cho. Jeśli wszystko jej powiesz, po wygranej walce dostaniesz od niej Karmazynowe Łzy, jeśli ją otrujesz dostaniesz tylko słabszą wersję tej techniki. Khana nie jest trudnym przeciwnikiem, możesz użyć Skupienia na wszelki wypadek, ale i tak pokonasz ją praktycznie bez uciekania się do sztuczek. Proponuję też, żeby od momentu od zdobycia Karmazynowych Łez, rozwijać tą technikę zamiast miecza.
Srebrna Liga: Słoń-demon (użyj Skupienia, a nie zdąży nawet kiwnąć palcem); po tym zwycięstwie będziesz mógł wejść do apartamentów samego szefa tego przedsięwzięcia. Idź i porozmawiaj. Rozmowa nie potrwa długo i po wszystkim dokop Szczęściarzowi Cho. Otrzymasz sporo srebra i technikę klejnot Silne Ramię. Następna walka to czterech zbirów z zatrutą bronią. Dużo nie trzeba, żeby sami się nie pozabijali. Trzy golemy są następne - miecz zabija je jak muchy. Ostatni jest Żelazny Żołnierz, o którym też nic dobrego powiedzieć się nie da. Po wygraniu Srebrnej Ligi zjawi się zabójca i wręczy Pieczęć, dzięki której będziesz mógł wejść do twierdzy zabójców. Tymczasem rozpraw się ze Złotą Ligą.
Złota Liga: Szybko przekonasz się, że opowieści o wielkości wojowników startujących w tej lidze są bardzo przesadzone. Na początek rozwal delikwenta, który potrafi się klonować. Każdy klon jest równo słaby więc nie będziesz miał problemów. Gdyby klonom przyśniło się Cię otoczyć, po prostu użyj ataku obszarowego. Następna jest trójka braci Sung. Trudno powiedzieć jak uchowali się tak długo w najwyższej lidze, gdyż są jeszcze łatwiejsi od Zabójcy Feniksa. Następnie będziesz poddany ostatniemu testowi, jakim jest walka z wszystkimi przeciwnikami po kolei: ogrem, Han'em, Żabim Demonem, Żołnierzem, Słoniem-demon, i trójką braci po kolei. Stosuj prostą taktykę, miecz wyciągaj tylko wtedy, gdy przeciwnik znajduje się na ringu, by nie tracić Skupienia. Gdy już walczy szybko wyciągasz miecz, tniesz, wykańczasz, chowasz i czekasz na następnego delikwenta. W przypadku demonów używaj Skupienia, by przyspieszyć zabawę.
Pustoszyciel - może się okazać sporym problemem, ale można do niego podejść nie stosując nawet jakichkolwiek skomplikowanych sztuczek. Przede wszystkim - walczysz mieczem, po drugie, musisz zmieścić się w swoim Skupieniu oraz nie używasz Trybu Skupienia. Nie atakuj go od frontu, bo Cię wykończy. Cały czas skacz i nie atakuj standardowo, gdyż w 90% będzie od Ciebie szybszy. Przy odrobinie szczęścia załatwisz go za pierwszym lub drugim razem. Po walce będziesz mógł wybrać czy chcesz osobiście walczyć z Kai Lan'em czy ma zrobić to Czarny Wicher. Proponuję Wichra.
Kai Lan - jeśli wybrałeś Wichra, to Kai Lan nie będzie dla Ciebie większym zmartwieniem, gdyż jego bardzo silne i szybkie topory praktycznie go zneutralizują. W momencie, gdy jego żywotność osiągnie stan krytyczny, przyzwie dwa Końskie Demony. Uważaj tylko na rzucane przez nich Podpalenie. Gdy je zabijesz, będziesz musiał walczyć z Kai Lanem od zera. Przeskok, uderzenie i tak w kółko - to zwycięska taktyka. Po wszystkim powinieneś oprócz nagród materialnych otrzymać technikę Udoskonalony Wojownik (Z+15,S+15) i ogień (ostatnia część techniki Żelaznej Dłoni). Ufff...właśnie skończyłeś Arenę, gratulacje. Przeszukaj pomieszczenia Kai Lana.
• Przychylność hazardzisty
Możesz jeszcze wykonać drobną przysługę dla szulera Daoshena. Poprosi Cię byś zapłacił za niego Słodkiej Trucicielce Lyn. Odda Ci sumę, gdy do niego wrócisz, na dodatek dostaniesz jeszcze Doskonały Klejnot Wojownika.
Teraz masz chwilę, by zająć nieco lżejszymi zadaniami. Teoretycznie mógłbyś już pójść do fortecy zabójców Lotosu, ale przecież jest jeszcze tyle do zrobienia. Porozmawiaj z Kangiem, dostaniesz nową misję i przedmiot. Wypełnij te konfiguracje, które już masz. Następnie idź na środek dzielnicy handlowej. Spotkasz małą Jinlin. Możesz jej pomóc za darmo lub zażądać opłaty. Będzie czekać na Ciebie w Necropolis. Odłóż to na później. Idź dalej, by spotkać prefekta Jitonga. | |
• Handlarze Niewolników: Porozmawiaj z Zi Bao Twoim zadaniem jest znaleźć dojście do handlarzy niewolników. Niejaki Zi Bao może coś wiedzieć. Znajdziesz go w Arenie na piętrze. Przekonaj go swoim najwyższym współczynnikiem. Zaprowadzi Cię do handlarza niewolników - zabij handlarza lub pójdź z nim na układ. • Handlarze Niewolników: Zanieś dowody do Prefekta Jitonga/ Zanieś fałszywe dowody do Prefekta W nagrodę dostaniesz Klejnot Aury Spokoju lub Klejnot Mocy Uwodzenia. Zgłoś się po pieniądze (500 srebrników) do Linga na placu w dzielnicy Złoty Trakt. • Inkwizytorzy: Porozmawiaj z uczonym Dongowem Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś idź porozmawiać z Dongowem w dzielnicy Ogrody Uczonych. Umówisz się na spotkanie z wysłannikiem Inkwizytorów. • Inkwizytorzy: Spotkaj się z Inkwizytorem prowadzącym nabór Wróć na miejsce gdzie czeka Twoja drużyna. Porozmawiaj z wysłannikiem. |
Zniesławienie Shenga or Zabicie Shenga
Idź do Schronisku Ministerstwa przy Złotym Trakcie. Przekonaj Shenga, że to właśnie Ty powinieneś być jego strażnikiem. Reszta potoczy się sama. Zabicie Shenga nie przyniesie sukcesu.
Zabij Fanga lub Zniesław Kanga
Udaj się do Areny. Na piętrze znajdziesz Lekką Bryzę. Porozmawiaj z nią, przekonaj ją by Ci pomogła i zapłać lub zastrasz. Pamiętaj, że śmierć Fanga nie przekona Twojego zleceniodawcy. Zrujnuj go, to wystarczy. Dostaniesz jego pierścień; pokaż go strażnikom i podejdź do Fanga, przekonaj go do rezygnacji.
• Inkwizytorzy: Wróć do Inkwizytora
W każdym przypadku wróć do wysłannika. Powinieneś otrzymać Pieczęć.
Udaj się teraz do bram miasta i porozmawiaj z kapitanem. Zleci Ci znalezienie dwojga kryminalistów. Zacznij od: • Nagroda za Twórczego Yukonga Udaj się do Ogrodów Uczonych Jeśli jeszcze nie tego nie masz, to weź Ustawienie Konia ze skrzyni w Schronisku. Yukong ukrywa się jako Uczony Kongyu. Zagadnij go i przepytaj o różne sprawy dotyczące filozofii, gdy zacznie się jąkać przyciśnij go i zmuś do wyznania wszystkiego. Pomóż mu wydostać się z miasta lub zaatakuj lub wydaj strażnikom (w tym przypadku wróć po nagrodę do kapitana). • Nagroda za Twórczego Yukonga : Pomóż Yukongowi w ucieczce Powiedz kapitanowi, że Yukong uciekł już z miasta. | |
Jeśli postępujesz dokładnie według tego poradnika, to nie byłeś w jeszcze jednej dzielnicy: Necropolis. Czas udać się tam teraz. Przy wejściu zastrasz strażnika i wejdź do środka. Dostaniesz zadanie od grabarza, by uspokoić trójkę duchów. Idź do jego domu i zabij ducha na podwórzu. | |
• Naczelny Grabarz: Mściwy duch Udaj się na cmentarz. Pamiętaj, że duchy będą pojawiać się niemal za każdym razem, dlatego nie szarżuj i staraj się pokonać je szybko i sprawnie. Idź na północy wschód. Następnie skręć na południe. Spotkasz ducha Ren'a. Możesz go zabić . Jeśli zdecydujesz się mu pomóc przyprowadź jego małżonkę z dzielnicy handlowej niedaleko wejścia do Szkoły Czarnej Pantery - nazywa się Ren Feng. Przyprowadź ją do ducha lub zabij i wróć do ducha po nagrodę. Opowiedz Renowi, że to nieporozumienie i powiedz, żeby jej wybaczył. Niezależnie od tego jak rozwiążesz tą sprawę wróć do Shena po nagrodę. |