Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Islanders - poradnik do gry

Islanders - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rodzaje budynków w Islanders Islanders poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 21 czerwca 2019

W grze Islanders występuje duży wachlarz budynków. Są one podzielone na małe grupki w postaci pakietów, które wybieramy przy zdobywaniu poziomu. Na potrzeby poradnika stworzyłem podział wszystkich budynków na 3 grupy. Czyli na budynki: mieszkalne, przemysłowe oraz specjalne.

Do budynków mieszkalny zaliczają się domy (house), wille (mension), chatki (hut) oraz ratusz (town center) - Rodzaje budynków w Islanders - Islanders - poradnik do gry

Do budynków mieszkalny zaliczają się domy (house), wille (mension), chatki (hut) oraz ratusz (town center). Są to budynki które występują najczęściej na wyspach a także zajmują jej znaczną część. Lubią sąsiadować z budynkami specjalnymi. Jednak najlepiej jest je budować obok innych budynków mieszkalnych lub ratusza, wyjątkiem jest ratusz który nie lubi sąsiadować z innym ratuszem. Jeśli mamy taką możliwość i dostateczną ilość miejsca można rozważyć podział dzielnicy mieszkalnej i obok jednego ratusza stawiać wille a obok drugiego domy.

Następną grupą z kolei są struktury przemysłowe. Należą do niej wszystkiego rodzaju farmy, oraz budynki z nimi związane, budynki rzemieślnicze, tartaki oraz koparki piasku. Budynki te nie lubią sąsiadować z innym, takim samym, budynkiem. Lubią zaś sąsiedztwo budynków specjalnych. Struktury te muszą zostać zbudowane w konkretnych miejscach. Drwal blisko lasu, Mason na zboczu góry, koparka piasku na plaży a chatka rybaka na wodzie.

Dla przykładu, drwal nie lubi sąsiadować z innym drwalem, ale za to lubi sąsiedztwo tartaku. - Rodzaje budynków w Islanders - Islanders - poradnik do gry
Dla przykładu, drwal nie lubi sąsiadować z innym drwalem, ale za to lubi sąsiedztwo tartaku.

Ostatnią grupą są budynki specjalne. Należą do niej fontanna, parki, chatka szamana, wieże (tower), cyrk (circus), tawerna, market, magazyn (warehouse) oraz świątynia (temple). W tej grupie znajdują się też platformy które pozwalają budować na skarpach góry lub na wodzie. Struktury z tej grupy lubią sąsiadować z budynkami mieszkalnymi oraz przemysłowymi. Zwykle posiadają duży zasięg działania. Wyjątkiem jest świątynia która działa tylko na budynki zbudowane zaraz obok jej.