Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Hiveswap - poradnik do gry

Hiveswap - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Strych i inny wymiar | Opis przejścia - Akt 1 | Hiveswap Poradnik Hiveswap

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Wejście na strych

Po pokonaniu potworów musisz udać się na strych. Musisz wejść po schodach na górę. Gdy miniesz drzwi od swojego pokoju idź dalej, aż do kolejnych schodów.

Aby otworzyć drzwi na strych musisz użyć klucza, który zdobyłeś z globusa - Strych i inny wymiar | Opis przejścia - Akt 1 | Hiveswap - Hiveswap - poradnik do gry

Aby otworzyć drzwi na strych musisz użyć klucza, który zdobyłeś z globusa. Jest on zaznaczony na screenie czerwonym kolorem.

Gdy dostaniesz się na strych przejdź w prawo - Strych i inny wymiar | Opis przejścia - Akt 1 | Hiveswap - Hiveswap - poradnik do gry

Gdy dostaniesz się na strych przejdź w prawo. Ściągnij koc z tego dziwnego obiektu. Gdy to zrobisz zobaczysz portal. Włóż w niego zielony klucz, który na początku gry znalazłeś w pokoju Joey.

Inny wymiar Joey

Portal ten przeniesie cię do innego pomieszczenia. Nie możesz ponownie w niego wejść, aby wrócić do domu.

Podnieś z ziemi tablet - Strych i inny wymiar | Opis przejścia - Akt 1 | Hiveswap - Hiveswap - poradnik do gry

Podnieś z ziemi tablet. Dzięki niemu będziesz kontaktować się z innymi. Poznasz Xerfosa. Po rozmowie z nim podnieść kartki zaznaczone na screenie na niebiesko. Gdy to zrobisz porozmawiaj znów z Xerfosem.

Po rozmowie z nieznajomym podejdź do konsoli, która znajduje się w prawym górnym rogu - Strych i inny wymiar | Opis przejścia - Akt 1 | Hiveswap - Hiveswap - poradnik do gry

Po rozmowie z nieznajomym podejdź do konsoli, która znajduje się w prawym górnym rogu. Wejdziesz wtedy w grę. Musisz za pomocą stworka, którym kierujesz zbierać znaczki. Zaznaczone są one na zielono na screenie. Gdy zdobędziesz wszystkie znaczki otworzą ci się drzwi. Dzięki nim przejdziesz do kolejnego pomieszczenia. Tam za pomocą tabletu skontaktuj się z Xerosem. Podczas tej rozmowy przekonasz się, że nie jesteś już na ziemi, a po niej przeniesiesz się na kolejnego bohatera - Xefrosa.

Xefros Tritoh

Z Joey przeniesiesz się na kolejną grywaną postać. Jest nią Xefros.

Gdy zaczynasz rozgrywkę tą postacią pojawiasz się na balkonie - Strych i inny wymiar | Opis przejścia - Akt 1 | Hiveswap - Hiveswap - poradnik do gry

Gdy zaczynasz rozgrywkę tą postacią pojawiasz się na balkonie. Możesz tam otworzyć pudło. W środku znajduje się książka.

Gdy zdobędziesz książkę wejdź do środka - Strych i inny wymiar | Opis przejścia - Akt 1 | Hiveswap - Hiveswap - poradnik do gry

Gdy zdobędziesz książkę wejdź do środka. Za pomocą telekinezy możesz wygiąć łyżkę. Trafi ona do twojego ekwipunku. Moc telekinezy zaznaczona jest na screenie za pomocą czerwonego koloru. Jeśli użyjesz tej łyżki na stosie łyżek zdobędziesz osiągnięcie. Po prawej stronie pokoju leży twój tablet. Użyj go, aby skontaktować się z Joey. Gdy skończy się rozmowa bohater automatycznie schowa tablet i mikrofon do ekwipunku.

Gdy skończysz rozmowę wyjdź z pokoju - Strych i inny wymiar | Opis przejścia - Akt 1 | Hiveswap - Hiveswap - poradnik do gry

Gdy skończysz rozmowę wyjdź z pokoju. Po wyjściu na korytarz zobaczysz drzwi do drugiego pomieszczenia. Wejdź do niego. Na ścianie zobaczysz tam przedmiot. Na screenie jest zaznaczony na niebiesko, aby go zdobyć użyj na nim wygiętej łyżki.

Po zdobyciu przedmiotu zejdź na dół - Strych i inny wymiar | Opis przejścia - Akt 1 | Hiveswap - Hiveswap - poradnik do gry

Po zdobyciu przedmiotu zejdź na dół. Pójdź w lewą stronę. Trafisz do kuchni. Znajdziesz tam zeszyt zaznaczony na screenie na zielono. Możesz go podnieść i schować do ekwipunku. W lodówce, która na screenie została oznaczona niebieskim okręgiem znajduje się napój, który możesz zabrać.

Po zdobyciu zeszytu w kuchni musisz wrócić na górę, do pokoju z grami - Strych i inny wymiar | Opis przejścia - Akt 1 | Hiveswap - Hiveswap - poradnik do gry

Po zdobyciu zeszytu w kuchni musisz wrócić na górę, do pokoju z grami. Użyj go na automacie, który znajduje się najbardziej po lewej stronie. Dzięki temu przejdziesz grę i otworzy ci się dostęp do paczki jedzenia, schowaj ją do ekwipunku. Gdy ją zdobędziesz zejdź na dół i daj jedzenie zwierzaczkowi. Obudzi się on i umożliwi ci wyjście na zewnątrz.

Gdy wyjdziesz na zewnątrz zobaczysz tajemniczą przesyłkę - Strych i inny wymiar | Opis przejścia - Akt 1 | Hiveswap - Hiveswap - poradnik do gry

Gdy wyjdziesz na zewnątrz zobaczysz tajemniczą przesyłkę. Będzie to tablet. Po rozmowie, którą tam poprowadzisz zawalą się na ciebie gruzy balkonu, a gra automatycznie przeniesie cię znów do Joey.