Polityka | Porady szczegółowe | Hearts of Iron III poradnik Hearts of Iron III
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Państwa zawierają unikalnych dla siebie ministrów wnoszących pewne korzyści i czasem straty. Gdy sytuacja radykalnie się zmieni np. wybuchnie wojna, radziłbym pomyśleć o zmianie któregoś z nich (o ile będziemy mogli).
Posłużywszy się opcją Liberate Country, uwolnisz alianckie państwo z ucisku nieprzyjaciela o ile jego rząd znajduje się u Ciebie na uchodźctwie. Co do drugiej opcji - Create Puppet - to moim zdaniem nie opłaca się tworzyć państw marionetkowych. Wprawdzie ich zaletą jest brak rewolt lecz nie dostajemy od nich jakże ważnych punktów przemysłu i leadership.
Poniżej przedstawiam poszczególne prawa i ich zalety/wady. Nie będziecie musieli nieustannie ich sprawdzać podczas gry.
Civil Laws
Open Society - Counterintelligence -25%;
Limited Restrictions - Consumer Good During Wartime -1%, Counterintelligence -10%, Partisan Efficiency +1.00;
Legalistic Restrictions - Consumer Goods During Wartime -2%, Partisan Efficiency +2.00
Repression: Consumer Goods During Wartime -3%, Counterintelligence +10%, Ruling Party Support +10%, Partisan Efficiency +3.00;
Totalitarian System: Consumer Goods During Wartime -4%, Counterintelligence +25%, Ruling Party Support +30%, Partisan Efficiency +4.00
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie