Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Harry Potter Wizards Unite - poradnik do gry

Harry Potter Wizards Unite - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Auror w Harry Potter Wizards Unite Harry Potter Wizards Unite poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 26 czerwca 2019

W grze Harry Potter Wizards Unite możesz wybrać jedną z trzech dostępnych profesji: Auror, Magizoolog bądź profesor. Każda z tych profesji różni się umiejętnościami. Na tej stronie poradnika do gry Harry Potter Wizards Unite znajdziesz opis wszystkich umiejętności, które możesz zdobyć jako Auror. Dodatkowo stworzyliśmy również listę najważniejszych umiejętności, w które powinieneś inwestować od początku rozgrywki.

Lista umiejętności

1 - Auror w Harry Potter Wizards Unite - Harry Potter Wizards Unite - poradnik do gry
  1. Przewaga Aurora (The Auror Adbantage) - zwiększa moc przeciwko wrogom z niską wytrzymałością;
  2. Ćwiczenie zaklęcia protego (Protego Practice) - zwiększa moc zaklęcia protego o kilka procent;
  3. Metoda Flitwicka (The Flitwick Merhod) - wzmacnia siłę;
  4. Trzecia pozycja (Third Position) - zwiększa moc bohatera;
  5. Zaklęcie Osłabiające (The Weakening Hex) - zmniejsza poziom mocy przeciwnika;
  6. Trening Terenowy (Field Training) - precyzja bohatera zwiększa się o kilka procent;
  7. Trening Odpornościowy (Resilience Training) - zwiększa wytrzymałość;
  8. Podręcznik dla Aurorów (Auror's Handbook) - zwiększa wytrzymałość;
  9. Zaklęcie Upiorogacka (The Bat-Bogey Hex) - zmniejsza poziom wytrzymałości przeciwnika;
  10. Bez wahania (Steel Conviction) - wzmacnia skupienie;
  11. W tym szal....oku jest metoda (Mothod in the Mad-Eye) - zwiększa wytrzymałość;
  12. Brudne sztuczki (Playing Dirty) - zwiększa obronę przed wrogami;
  13. Słabe punkty (Mind the Gaps) - wzmocniona precyzja;
  14. Być jak Gawain (Gawaining Experience) - zwiększa wytrzymałość;
  15. Silne zaklęcie Upiorogacka (Ferocious Bat-Bogey Hex) - zmniejsza wytrzymałość wroga;
  16. Autorefleksja (Self Reflection) - zwiększona moc krytyczna;
  17. Ulepszone zaklęcie osłabiające (Improved Weakness Hex) - zabiera więcej mocy wroga;
  18. Zaklęcie skupienia (The Focus Charm) - przenosi skupienie wroga na innego członka drużyny;
  19. Pojedynek (The Duellists) - zwiększona moc;
  20. Pojedynek w mroku (Duelling in the Dark) - wzmocnienie skupienia;
  21. Somatyczne czarowanie (Somatic Casting) - zwiększona moc;
  22. Pełna sprawność (Full Body Fitness) - zwiększa wytrzymałość;
  23. Nadzorować i karać (Punishment Principle) - wzmocnienie siły;
  24. Manekin treningowy (Duelling Dummy) - zwiększenie mocy;
  25. Niewybaczalne (An Unforgivable) - zwiększa wytrzymałość;
  26. Walden Macnair - większa siła;
  27. Stała czujność (Constant Vigilance) - zwiększanie skupienia;
  28. Chronić i służyć (To Protect and Serve) - większa moc biegłości;
  29. Tańczący z manekinami (Dancing with Dummies) - zwiększenie precyzji;
  30. Ukryty klejnot (Hidden Gem) - zwiększenie obrony;
  31. Teren ćwiczeń (Practice Range) - wzmocnienie celności;
  32. Mocniejsze zaklęcie osłabiające (Weakness Hex Maxima) - osłabia moc wroga;
  33. Zaklęcie dezorientujące (The Confusion Hex) - osłabia wroga, jego obron, zdolność uników i zdolność do przełamania obrony;
  34. Dyskryminujący dyskurs Diggle'a (Diggles' Discriminating Discourse) - przełamanie obrony;
  35. Zaklęcie dezorientujące II (The Confusion Hex II) - zwiększa zaklęcie o 10%;
  36. Bandycki umysł (The Criminal Mind) - wzmacnia moc biegłości;
  37. Instynkt walki (Battle Instinct) - większa precyzja;
  38. Fakultety z wiedzy o magicznych stworzeniach (Creatures Elective) - obrona przy wrażliwości;
  39. Zaawansowana ochrona (Advanced Guard) - zwiększa moc zaklęcia protego;
  40. Historia czarnej magii (History of the Dark Arts) - wzmacnia biegłośc;
  41. Podręcznik złodzieja (Thieves' Survival Guide) - zwiększa precyzję;
  42. Wiedza i zrozumienie (Knowledge and Understanding) - obrona przy wrażliwości;
  43. Prosto w ogień (Into the Fire) - zwiększa wytrzymałość;
  44. Klapa mimo starań (Best-Laid Plans) - wzmacnia skupienie;
  45. Przyśpieszony wybuch (Accelerationg Blast) - zwiększona moc krytyczna;
  46. Pokój światła i cienia (Light and Shadow Room) - zwiększona moc krytyczna;
  47. Poszerzony repertuar (Expanding Repertoire) - wzmocnienie siły;
  48. Awangarda mody (Fashion Forward) - zwiększona obrona;
  49. Doskonalenie zaklęcia dezorientującego (Confusion Hex Mastery) - osłabia wroga o kolejne 10%;
  50. Forma idealna (Perfect form) - zwiększona moc;
  51. Podstęp ze śmierciożercami (The Trick with death eaters) - zwiększona precyzja przeciwko śmierciożercami;
  52. Pierwsze uderzenie (First Strike) - zwiększenie siły przy pierwszym uderzeniu;
  53. Mundugus jest wśród nas (Mondungus among us) - moc zaklęcia protego jest większa przeciwko czarnoksiężnikom.

Najlepsze umiejętności

Zaklęcie dezorientujące to coś, co musisz mieć - Auror w Harry Potter Wizards Unite - Harry Potter Wizards Unite - poradnik do gry

Zaklęcie dezorientujące to coś, co musisz mieć. Osłabia wroga, zmniejsza jego zdolność do obony, zdolność uników i zdolność do przełamania obrony twojej oraz twoich sojuszników. To zaklęcie daje Ci ogromną przewagę nad wrogami i znacznie zwiększa wasze szanse.