Auror w Harry Potter Wizards Unite Harry Potter Wizards Unite poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 26 czerwca 2019
W grze Harry Potter Wizards Unite możesz wybrać jedną z trzech dostępnych profesji: Auror, Magizoolog bądź profesor. Każda z tych profesji różni się umiejętnościami. Na tej stronie poradnika do gry Harry Potter Wizards Unite znajdziesz opis wszystkich umiejętności, które możesz zdobyć jako Auror. Dodatkowo stworzyliśmy również listę najważniejszych umiejętności, w które powinieneś inwestować od początku rozgrywki.
Lista umiejętności
- Przewaga Aurora (The Auror Adbantage) - zwiększa moc przeciwko wrogom z niską wytrzymałością;
- Ćwiczenie zaklęcia protego (Protego Practice) - zwiększa moc zaklęcia protego o kilka procent;
- Metoda Flitwicka (The Flitwick Merhod) - wzmacnia siłę;
- Trzecia pozycja (Third Position) - zwiększa moc bohatera;
- Zaklęcie Osłabiające (The Weakening Hex) - zmniejsza poziom mocy przeciwnika;
- Trening Terenowy (Field Training) - precyzja bohatera zwiększa się o kilka procent;
- Trening Odpornościowy (Resilience Training) - zwiększa wytrzymałość;
- Podręcznik dla Aurorów (Auror's Handbook) - zwiększa wytrzymałość;
- Zaklęcie Upiorogacka (The Bat-Bogey Hex) - zmniejsza poziom wytrzymałości przeciwnika;
- Bez wahania (Steel Conviction) - wzmacnia skupienie;
- W tym szal....oku jest metoda (Mothod in the Mad-Eye) - zwiększa wytrzymałość;
- Brudne sztuczki (Playing Dirty) - zwiększa obronę przed wrogami;
- Słabe punkty (Mind the Gaps) - wzmocniona precyzja;
- Być jak Gawain (Gawaining Experience) - zwiększa wytrzymałość;
- Silne zaklęcie Upiorogacka (Ferocious Bat-Bogey Hex) - zmniejsza wytrzymałość wroga;
- Autorefleksja (Self Reflection) - zwiększona moc krytyczna;
- Ulepszone zaklęcie osłabiające (Improved Weakness Hex) - zabiera więcej mocy wroga;
- Zaklęcie skupienia (The Focus Charm) - przenosi skupienie wroga na innego członka drużyny;
- Pojedynek (The Duellists) - zwiększona moc;
- Pojedynek w mroku (Duelling in the Dark) - wzmocnienie skupienia;
- Somatyczne czarowanie (Somatic Casting) - zwiększona moc;
- Pełna sprawność (Full Body Fitness) - zwiększa wytrzymałość;
- Nadzorować i karać (Punishment Principle) - wzmocnienie siły;
- Manekin treningowy (Duelling Dummy) - zwiększenie mocy;
- Niewybaczalne (An Unforgivable) - zwiększa wytrzymałość;
- Walden Macnair - większa siła;
- Stała czujność (Constant Vigilance) - zwiększanie skupienia;
- Chronić i służyć (To Protect and Serve) - większa moc biegłości;
- Tańczący z manekinami (Dancing with Dummies) - zwiększenie precyzji;
- Ukryty klejnot (Hidden Gem) - zwiększenie obrony;
- Teren ćwiczeń (Practice Range) - wzmocnienie celności;
- Mocniejsze zaklęcie osłabiające (Weakness Hex Maxima) - osłabia moc wroga;
- Zaklęcie dezorientujące (The Confusion Hex) - osłabia wroga, jego obron, zdolność uników i zdolność do przełamania obrony;
- Dyskryminujący dyskurs Diggle'a (Diggles' Discriminating Discourse) - przełamanie obrony;
- Zaklęcie dezorientujące II (The Confusion Hex II) - zwiększa zaklęcie o 10%;
- Bandycki umysł (The Criminal Mind) - wzmacnia moc biegłości;
- Instynkt walki (Battle Instinct) - większa precyzja;
- Fakultety z wiedzy o magicznych stworzeniach (Creatures Elective) - obrona przy wrażliwości;
- Zaawansowana ochrona (Advanced Guard) - zwiększa moc zaklęcia protego;
- Historia czarnej magii (History of the Dark Arts) - wzmacnia biegłośc;
- Podręcznik złodzieja (Thieves' Survival Guide) - zwiększa precyzję;
- Wiedza i zrozumienie (Knowledge and Understanding) - obrona przy wrażliwości;
- Prosto w ogień (Into the Fire) - zwiększa wytrzymałość;
- Klapa mimo starań (Best-Laid Plans) - wzmacnia skupienie;
- Przyśpieszony wybuch (Accelerationg Blast) - zwiększona moc krytyczna;
- Pokój światła i cienia (Light and Shadow Room) - zwiększona moc krytyczna;
- Poszerzony repertuar (Expanding Repertoire) - wzmocnienie siły;
- Awangarda mody (Fashion Forward) - zwiększona obrona;
- Doskonalenie zaklęcia dezorientującego (Confusion Hex Mastery) - osłabia wroga o kolejne 10%;
- Forma idealna (Perfect form) - zwiększona moc;
- Podstęp ze śmierciożercami (The Trick with death eaters) - zwiększona precyzja przeciwko śmierciożercami;
- Pierwsze uderzenie (First Strike) - zwiększenie siły przy pierwszym uderzeniu;
- Mundugus jest wśród nas (Mondungus among us) - moc zaklęcia protego jest większa przeciwko czarnoksiężnikom.
Najlepsze umiejętności
Zaklęcie dezorientujące to coś, co musisz mieć. Osłabia wroga, zmniejsza jego zdolność do obony, zdolność uników i zdolność do przełamania obrony twojej oraz twoich sojuszników. To zaklęcie daje Ci ogromną przewagę nad wrogami i znacznie zwiększa wasze szanse.