Gabinet Dumbledore'a i quidditch | Opis przejścia Harry Potter i Książę Półkrwi poradnik Harry Potter i Książę Półkrwi
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Gabinet Dumbledore'a i quidditch
Po zakończeniu scenki animowanej udaj się do Wejścia na dziedziniec [1] , a następnie skręć w korytarz z prawej. Podejdź do kamiennego posągu w narożniku [2] . Jeśli masz problemy z trafieniem do tej lokacji to poproś o pomoc Nicka, wciskając N.
W środku czeka cię rozmowa z Dumbledorem [1] . Kiedy dobiegnie ona do końca, wylądujesz na korytarzu [2] .
Zacznij biec za Katie. Po chwili dotrzesz na szczyt Wieży z zegarem . Skręć w lewo [1] i kieruj się w stronę schodów, po których zejdź [2] na sam dół.
Spróbuj opuścić Wieżę z zegarem przez szerokie przejście. W ostatniej chwili brama zostanie zatrzaśnięta [1] . Musisz teraz poskładać klucz [2] przy pomocy zaklęcia Reparo . Aby to uczynić przytrzymaj lewy przycisk myszy i zacznij kręcić myszką kółka zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
Kiedy skończysz Katie podniesie bramę. Przebiegnij przez Dziedziniec wieży z zegarem [1] i skieruj się na drewniany most [2] , który znajduje się na wprost ciebie.
Po opuszczeniu mostu dotrzesz do przedsionka [1] prowadzącego do Kamiennego Kręgu . Kiedy opuścisz budynek zostaniesz zaatakowany [2] przez jednego z pomocników Malfoya. Powal rywala na ziemię czarem Expelliarmus , a następnie dobij Drętwotą .
Po pojedynku zacznij biec ścieżką z prawej [1] (patrząc od strony wyjścia z przedsionka). Po dobiegnięciu na szczyt idź za Katie, która pokaże ci drogę do jaskini [2] .
Wejdź do środka i idź cały czas przed siebie [1] . Jaskinia zaprowadzi cię do muru [2] , otaczającego tę część zamku. Przebiegnij przez niego.
Wbiegnij do wieży naprzeciwko ciebie i zacznij zbiegać na dół po krętych schodach [1] . Kiedy opuścisz budynek, udaj się do Wejścia na boisko quidditcha z lewej [2] .
Kiedy animacja dobiegnie do końca rozpocznie się trening. Twoim zadaniem, jak zawsze, jest przelatywanie przez pojawiające się na torze gwiazdki [1] . W późniejszym okresie na twojej trasie pojawią się również manekiny z dyniami zamiast głowy [2] . Staraj się w nie wlatywać, ponieważ dzięki temu zyskujesz premie czasowe. Po zakończeniu treningu wrócisz do Wejścia na boisko quidditcha .